Boč
piotr
23.1.2017
Suhega snega je na vrhu 10 do 20cm in ta višina bo ostala do naslednjih padavin ali odjuge.nasmeh
28.1.2017
Jasa Formila cilj poti. Najbolj direktna rimska cesta/pot med Golnikom in Staro Drevesnico iz Studenic in nazaj.Petnajst dni po sneženju in močni severni ostrini vremena mežikanjepresenetljivo prvi posegel v deviško zimsko belino. Kar pošteno je bilo potrebno odgaziti. Tu in tam stopinje srnjadi oziroma divjih svinj. Mufloni so v tem delu že bolj občasni gostje. Gosto meglo je na Formili prebilo sonce ampak ne v popolnosti...Okoli deset pod lediščem in ta nasmehpravo je bilo...Strava/Boč med Studenicami - Formilo in nazaj,28.01.2017Lp
az57
29.1.2017
Pozdravljeni,

Danes, 29.1.2017, sem na poti na Boc, najverjetneje nekje blizu stolpa, izgubil crne rokavice North Face. Postenega najditelja prosim, da me kontaktira na mail aleszelic@siol.com.

Že v naprej se zahvaljujem.
30.1.2017
Bil danes gor.
Jasno nad 850 m, nižje pa "Sibirija".
Plezalna je višje deloma zasnežena, tako, da nanjo nikar brez ustreznih izkušenj.zavijanje z očmi
Aja, Aleš, rokavic žal nismo našli.mrk pogled
Boč Nižje prava zima....1 Boč ...višje pa sonce.2 Boč Na vstopu je kopna.3 Boč Višje pa je treba kar nekajkrat na sneg in led.4 Boč Izstop5 Boč Razgled z stolpa proti rokometno razočaranim sosedom.6
12.2.2017
Ponovitev kratke božične pohodniške aktivnosti z dne 25.12.2016. 481 metrov visok naj-zahodni vrh Boča med Lovnik/Panzeršperami in prevalom Pečica. Brez imena/nepoimenovan. Oblačno, brez vetra, tu in tam zaplata snega...Strava/Neimovan 481 metrov visok - najboljj zahodni vrh Boča,12.02.2017
Boč 481 metrov visok, naj zahodni vrh Boča neposredno nad prevalom/prelazom Pečica....1 Boč ...Lovnik/Panzeršpere super izhodišče...2 Boč ...lovska preža desno nad potjo...3 Boč ...tukaj desno, smer Dolga gora...4 Boč ...zima je in še bo, svet bukev je to...5 Boč ...pred izhodom na manjšo planjavo in desno lovska obora...6 Boč ...pogled na desno oziroma zahodu in vrh Rančka...7 Boč ...lepo označena - prijetna klasična gozdna planinska pot...8 Boč ...Super označeno in tudi enostavno sledljiva pot...9 Boč ...tu in tam zaplata snega v oblačnem zgodnjem nedeljskem popoldnevu10 Boč ...neposredno pod vrhom na prijetni neoznačeni grebenski poti...11 Boč ...in vrh, 481 metrov visok brez imena...12
13.2.2017
Kratka v svet Boča...Studeniški grad na obrobju krajinskega parka Boč in Plešivec. Večerna, stopinjo, dve pod lediščem. Pot enostavna. Ob izviru Studeniškega/Toplega potoka vzpon in sestop...Pešpoti/Studeniški grad v večerni aktivnosti,13.02.2017 in Strava/Studeniški grad v večerni aktivnosti,13.02.2017 Lp
19.2.2017
Mini ,,hajk,, iz Studenic. Višje v svet Boča. Ne ravno v najvišji svet. Razpotje med geografskima točkama/območjema Staro Drevesnico in Lajšami mesto obrata in tudi povratka nazaj na izhodišče v Studenice. V mežikanjejasnem in sončnem vremenu je bilo prav prijetno na delno razmočeni in blatni poti...Strava/Boč med Staro Drevesnico in Lajšami,19.02.2017
21.2.2017
Večerna do območja Lajše na Boču in nazaj v Studenice. Tokrat za spremembo začetek na levem bregu Dravinje ob studeniškem domu kulture Andrej Stefanciosa. Pot odlično sledljiva, nekaj mokrih in blatnih odsekov ampak korak dokaj stabilen. Prav prijetno je bilo v uri in nekaj v severnem delu Boča...Strava/Lajše na Boču v večerni pohodniški iz Studenic in nazaj,21.02.2017