seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Robanov kot - Robanova planina
 Robanov kot - Robanova planina
2.11.2007 - Gost
Čudovita pot, z zelo lepim razgledom, predvsem lepo se vidi Ojstrica! Priporočam v teh dneh, ko je še lepo vreme, hoje je pa približno eno uro, jaz in moje dekle pa sva porabila malo več zaradi čudovite naravenasmeh
Robanov kot - Robanova planina1 Robanov kot - Robanova planina2 Robanov kot - Robanova planina3 Robanov kot - Robanova planina4 Robanov kot - Robanova planina5
26.11.2007
Iz Robanove planine,preko Žvižgavca na Ojstrico pa nato na Korošico in nazaj na Robanovo planino.Čudovita tura.Lp Franc nasmeh
29.11.2007
Z Robanove planine čez Črn Hriber desno do stanu pod Ute, povratek skoz Špilakov graben. nasmeh
9.12.2007
Iz Robanove planine do Korošice smo že preizkušali,pa je moje otroke zmotil slap in tista maxi čista luža pod njim,pa me zanima kako se imenuje slap in koliko je potem klinov še naprej,saj se od luže prično takoj vzpenjati po klinih.Koliko pa je potem še do Korošice in če je za sestop mogoče še kje drugje,če imaš recimo avto na parkirišču pri Robanu.
Za slap nevem kako se imenuje, lahko ti pa iz prve roke povem, da je na tej poti več klinov in jeklenic, kot na Triglav po kateri koli poti razen plezalne Tominškove! Skratka pot je odlično varovana in zahteva veliko previdnosti pa tudi kondicije in utrjenih mišic na nogah! Do Korošice je pa od tam 2 uri in 30 minut, in če imaš avto pri Robanu je najbolje, da se po tej poti tudi vrneš!
Če pa imaš zraven otroke je pa bolje če greste iz planine Podvežak, kjer je bolj položno in ni nobenih nevarnosti pa dosti lepše je za hodit 2 ure!nasmeh
www.hribi.net/pot.asp?gorovjeid=3&id=199&potid=237
Bolj podroben opis imaš na tem linku!nasmeh
geppo
9.12.2007
Tudi jaz ti predlagam Podvežak - Korošica. Nekaj slik je na - Trenutne razmere - pot sem prehodil 3.12.07. Tako je nasvet za to pot na mestu, če so se pojavili dvomi pri poti Robanov kot - Korošica.
LPnasmeh
15.12.2007
HVALA,nasmeh
8.2.2008
A je mogoče bil kdo v kratkem na Robanovi planini? Zanima me, če je pot kaj zasnežena ali blatna, da vemo kaj obuti! Hvala za info., lep pozdravnasmeh
Gost
Obujte si planinske čevlje,če jih imate.Za športne copate sedaj ni primeren čas.Lp Fanczavijanje z očmi
8.2.2008
Seveda jih imamozavijanje z očmi, samo uprašal sem, mogoče je pa cesta kopna! Uprašanje je pa za tiste, ki ste bili tam te dni, ne pa za take, ki samo čakajo, da bo eden nekaj uprašal potem pa gremo zezat in bedarije pisat Franczavijanje z očmi
9.2.2008
Sedaj,ko sem ti svetoval pa si užaljen.To pa ni dobra lastnost planinca.Lp Francnasmeh
starakapa
Dragi moj PLANINEC ,svetujem ti,da se ne oglašaš na tem forumo,če ne znaš ali nočeš sprejemati dobronamernih nasvetov.Če si tako pameten ,zakaj sploh sprašuješ take stvari.Aja,ravnokar sem se vrnil Iz Robanove planine in resnično potrebuješ planinske čevlje z dobrim podplatom.
9.2.2008
Dobronamerni nasveti OK, ampak ne z zavijanjem z očmi, kot jih prikazuje tisti smešek, kdo potem koga žali!
Jaz sem samo uprašanje postavil, ki ga očitno Franc ni razumel!
Jaz, ko na tem forumu zasledim objavo, z podobnim uprašanjem, kot je moje, pa če nisem bil tam pred kratkim, potem raje ne napišem ničesar!
Pa lep pozdrav in varen koraknasmeh
Tonika
13.5.2012
Prilagam sike, ki sem jih naredila danes zjutraj na poti v Robanov kot. Sneg je res zapadel precej nizko. Lep sprehod, kljub mrazu in nizki oblačnosti.
Pred tempa obisk Rjavčeve jame, ki jo najdete ob cesti med Iglo in Bevšekom - je označena s tablo in si jo je vredno ogledati. Lp
Robanov kot - Robanova planina pogled  proti Raduhi...1 Robanov kot - Robanova planina2 Robanov kot - Robanova planina ...še enkrat pogled na Ojstrico  iz Robanovega kota...3 Robanov kot - Robanova planina cvetje v Robanovem kotu - vse cveti...4 Robanov kot - Robanova planina lepo urejena  Robanova planšarija5 Robanov kot - Robanova planina danes dopoldne sva bila edina obiskovalca planšarije.... 6 Robanov kot - Robanova planina vhod v Rjavčevo jamo..7 Robanov kot - Robanova planina ..po ozkem rovu prideš  do večje dvorane sledi izhod in nadaljevanje poti proti Lučam...8 Robanov kot - Robanova planina ...pot...., ki jo bom raziskala naslednjič...9
zlatica
13.8.2018
Že vsaj 30 let nisem bila v Robanovem kotu. Tokratni obisk mi je moje stare vtise, da je dolina zelo lepa, obnovil in poglobil. Včasih smo samo leteli čez Robanov kot naprej v gore, tokrat pa sem si vzela čas samo za dolino. Komaj uro dolga sprehajalna pot od Robanove domačije do Robanove planšarije, je nadvse primerna v tej poletni vročini, saj se izmenjujejo osvežilni senčni gozdnati predeli z odprtimi ravnicami in prelepimi razgledi na ostenje Ojstrice in Krofičke. Ob pogledu nazaj pa opaziš Raduho, ki kraljuje v ozadju nad Robanovo domačijo. Priporočljiv kratek sprehod za mlade družine, majhne otroke skozi zanimivo pokrajino ob srečanju z različnimi živalmi na planšariji, travnike in gozdne jase pa neumorno preletavjo pisani metulji. Na planšariji je prav prijazna in dobra ponudba ter postrežba tako jedi na žlico, kot suhomesnatih izdelkov, domačega sira in pijače za odžejat tako za odrasle kot za otroke. In včeraj na nedeljo je bil obisk kar precejšen. Mogoče bo pa koga, ki ne more visoko v gore in še ne pozna tega konca, to privabilo za obisk Robanovega kota. lp
Robanov kot - Robanova planina izhodišče- parking pri Robanovi domačiji1 Robanov kot - Robanova planina Robanova hiša2 Robanov kot - Robanova planina portal na hiši3 Robanov kot - Robanova planina že takoj na začetku se odpre pokrajina in gorska panorama4 Robanov kot - Robanova planina Škrbina- zajeda med Ojstrico in Krofičko5 Robanov kot - Robanova planina v gozdnem delu nas spremlja vso pot svečnik6 Robanov kot - Robanova planina kažipot za Robanovo planino7 Robanov kot - Robanova planina lesena skulptura ob poti; otroci se ob pogledu nanjo zelo razveselijo8 Robanov kot - Robanova planina utrinek gora skozi drevesno okno9 Robanov kot - Robanova planina na Robanovem travniku se svet odpre v vsej svoji veličini10 Robanov kot - Robanova planina pogledi pa ves čas uhajajo k visokim goram11 Robanov kot - Robanova planina varen prehod čez ograjo12 Robanov kot - Robanova planina in že zagledamo Robanovo planšarijo13 Robanov kot - Robanova planina na planšariji14 Robanov kot - Robanova planina koča na Robanovi planini15 Robanov kot - Robanova planina in tako mamljiv je suhomesnati narezek 16 Robanov kot - Robanova planina ob povratku smo srečevali pujse kar v gozdu17 Robanov kot - Robanova planina tudi konji se sprehajajo prosto18 Robanov kot - Robanova planina pa še en mlajši konjiček19 Robanov kot - Robanova planina na Robanovem travniku pa so ostale samo še šentjanževke20 Robanov kot - Robanova planina poslopje ob travniku21 Robanov kot - Robanova planina tudi osvežilna voda te čaka ob poslopju22 Robanov kot - Robanova planina WC pa ima tudi okence23 Robanov kot - Robanova planina in še enkrat pogled v smeri Ojstrice na 106 let staro poslopje24 Robanov kot - Robanova planina metuljček (repični belin) ob poti25 Robanov kot - Robanova planina domiselno počivališče26 Robanov kot - Robanova planina okasti rjavec ob poti27 Robanov kot - Robanova planina ...in povratek na Robanovo domačijo28
geppo
14.6.2019
Dopoldanski sprehod po Robanovem kotu. Travnik pokošen, planšarija še brez živine in sameva. Muham dolgčas in nenehno napadajo. Sneg se še da poiskati in osvežitev je tucool
Robanov kot - Robanova planina Travnik1 Robanov kot - Robanova planina2 Robanov kot - Robanova planina Vedno se napijem te sveže vode. Na prihodu in na povratku3 Robanov kot - Robanova planina Pokošeno, posušeno, čaka na spravilo4 Robanov kot - Robanova planina Na planšariji še ni nobenega5 Robanov kot - Robanova planina Planšarija6 Robanov kot - Robanova planina Špilak bi bil danes peklensko vroč7 Robanov kot - Robanova planina Pogled proti Žvižgovcu, Molički peči8 Robanov kot - Robanova planina Slap v Jeruzaleh 9 Robanov kot - Robanova planina Slap v Jeruzaleh10 Robanov kot - Robanova planina Votlina pred Skokom11 Robanov kot - Robanova planina Danes si upam pogledat notri, preverjeno medveda ni12 Robanov kot - Robanova planina Giljotina čaka13 Robanov kot - Robanova planina Prijetna osvežitev 14 Robanov kot - Robanova planina Snega še za dolgoooo15 Robanov kot - Robanova planina Dela se16 Robanov kot - Robanova planina Mladina 17 Robanov kot - Robanova planina18