Velika planina
jax
14.4.2019
Mislim, saj tako osebnih stvari res ni primerno javno objavljat in komentirat, ampak - da pa lastnega sina imenuješ za suho vejo, to pa ... človek ostane brez besed.
panda
Zajedlivci…..kaj vas brigajo njegove osebne stvari. velik nasmeh
14.4.2019
V glavnem smo hodili na Velko pa še kam drugam 10 let. Se pravi ravno ne ploskam od veselja. Ali pa da nismo imeli interesa hoditi še naprej. zavijanje z očmi
17.4.2019
Danes gor čez Kuklarje , dol pa na Rigelj.
Na "poti" čez Kuklarje sem popravil nekaj možicev in tudi prehod pod steno, ki mi je decembra v snegu delal preglavice, sem dodatno zavaroval.
Čez Rigelj ni težav, je pa potka mestoma že kar težko sledljiva. Ampak tako pač je na lovskih poteh...mežikanje
Velika planina Novopečeni možic pod Kuklarji.1 Velika planina Prvi razgledi na naše vršace spod Kuklarjev...2 Velika planina Panorama z Gradišča.3 Velika planina Se je bilo treba uleči...4 Velika planina Prvi letos...na poti čez Rigelj.5 Velika planina Nekaj ga je šlo z mano domov.6
Bojan_A
21.4.2019
Trenutno je cvetenje žafranov na Veliki planini v polnem zagonu: https://bojanambrozic.com/2019/04/21/zafrani-na-veliki-planini/
Velika planina1 Velika planina2 Velika planina3 Velika planina4 Velika planina5
keti1
30.4.2019
Je še kaj žafranov ali so že odcveteli? Hvala za odgovor. Lp
iUnknown
Jaz grem po ene parkrat na teden na VP iz Kalcita ampak se sploh ne spomnim, da bi jih letos kdaj bilo tako veliko, kot jih ima Bojan A na svojih fotkah. Možno je, da je krivo to, da pridem gor že zelo pozno zvečer ali pa ko je bilo slabo vreme.
Nazadnje se spomnim, da so bile pod Jarškim domom okoli 17. aprila. Za kasneje 20. in 22. aprila pa se ne spomnim, da bi jih bilo omembe vredno.
lanževica
30.4.2019
Za letos je z žafrani konec. Bodo pa kmalu zacvetele tudi druge rožice. Na Veliki planini je vedno leponasmeh
mukica
Cvetenje je bilo že prejšnji teden zaključeno oziroma cvetoči žefrani so bili v zadnjih zdihlajih, malce jih je uničil dež, sneg in veter...Je pa na planini vedno lepo in prav uživanje je pohajati po njej.Mi se je nikoli ne naveličamo v vseh letnih časih smo redni obiskovalci, še najmanj poleti ko je živina na paši in trume pohodnikovnasmeh
Velika planina1 Velika planina2 Velika planina3 Velika planina4 Velika planina5
keti1
1.5.2019
Hvala vsem za odgovore. Gremo vseenonasmeh
tinky
Končno spet en lep dan, čeprav jutro v Ljubljani precej megleno. Na Veliko planino sem šel, še dobro da kar zgodaj, saj je bila danes precej oblegana.Do Gradišča sem srečal samo eno pohodnico, skatero sva na vrhu malo poklepetala. Na Zelenem robu sem si privoščil štruklje in kavo. Še Vetrnice sem šel pogledat, kjer je še kar nekaj snega.Nižje sem bil , vedno več pohodnikov je prihajalo. Jasno , brez vetra, veliko cvetja, res malo manj žefrana, kot je že Martina /mukica/ povedala zakaj.
Velika planina1 Velika planina povečano parkirišče2 Velika planina3 Velika planina4 Velika planina5 Velika planina6 Velika planina zelena preproga7 Velika planina8 Velika planina9 Velika planina10 Velika planina11 Velika planina12 Velika planina13 Velika planina14 Velika planina15 Velika planina16 Velika planina17 Velika planina18 Velika planina na Gradišču19 Velika planina20 Velika planina21 Velika planina panorama22 Velika planina23 Velika planina Zeleni rob24 Velika planina25 Velika planina vetrnice26 Velika planina27 Velika planina28 Velika planina29 Velika planina30 Velika planina črnuški dom31 Velika planina32 Velika planina33 Velika planina34 Velika planina35 Velika planina36 Velika planina37 Velika planina konjenica38 Velika planina39 Velika planina še pri cerkvici sem se ustavil40 Velika planina pa še ena lanska41
Lepo Tinky. Prva slika pa zmaga. nasmeh
lino

... in zadnja. velik nasmeh
špik81
1.5.2019
Tinky bravo! Jaz sem danes šel s kolesom iz Snovika na Veliko planino že ob sedmih in sem imel srečo s prometom zaradi prahu,ker ob mojem odhodu se je gor valilo trume motoriziranih planincev.Katastrofa! Postajamo narod invalidov? Do konca z avtom dokler ne zakoplje. Tinky petnajsto si super ujel!!nasmeh
zlatica
2.5.2019
Tinky, mogoče veš (ali pa kdo drug), katerega ptiča si uspel slikati?zmeden
tinky
zlatica, glej pod,obnašanje živali!
zlatica
2.5.2019
Hvala, tinky! Sem pogledala. Tudi sicer zelo lepe slike, motivsko zanimive iz perspektiv, ki obogatijo pogled na Veliko planino! lp
3.5.2019
Tudi midva istega dne na najvišji točki Velike planine. A s to razliko, da sva pot pričela v dolininasmeh. Gor čez Rigelj, povratek pa preko Pl. Dol in Dolski graben. Res lepa krožna tura.
Ni pa s cvetjem še vse zamujeno. Občudovala sva rožnato resje, telohe in žafranenasmeh
Velika planina prebujanje novega dne, tokrat je bil 01.05.1 Velika planina pot čez Rigelj, kar nekaj lepih detajlov2 Velika planina na razgledni točki3 Velika planina ob poti,  živahen pogled ima4 Velika planina5 Velika planina tale mi je bila všeč6 Velika planina7 Velika planina v ozadju Kalški greben8 Velika planina pogorje Planjave9 Velika planina10 Velika planina jasen je bil v v sredo pogled na gore11 Velika planina zgornja postaja12 Velika planina na Dleskovec pa včeraj13 Velika planina ni bilo še vse zamujeno, so še bili14 Velika planina15 Velika planina16 Velika planina levo pa lepotica Ojstrica17 Velika planina18 Velika planina19 Velika planina proti Grintovcem gredo20 Velika planina smer povratka21 Velika planina22 Velika planina23 Velika planina Grintovec z okolico24 Velika planina Planina Konjščica25 Velika planina ni še ozelenelo, pot skozi Dolski graben26 Velika planina začetek Koželjeve poti,  pogled v vodo27
Fikret
3.5.2019

Ločanka, lep izlet v lepem vremenu. Zanima me pa ali je lovska pot čez Rigelj še sledljiva ali pa je že zaraščena. Hvala!