seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče
 Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče
26.12.2018
Danes smo se v polni družinski postavi podali na prečenje Zaplate. Začeli kot običajno v Preddvoru in čez Jakoba in Javorov vrh prišli na Cjanovco, nato pa preko Srednjega vrha, Malega Grintovca in Bašeljskega vrha dosegli Kališče. Spustili smo se po običajni poti do Mač in po cesti nazaj do Preddvora. Snega je malo, a je poledenel po poteh in je dobro uporabiti derezice.
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Proti Zaplati1
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Pri Jakobu2
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Proti Cjanovci3
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Na Cjanovci4
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Proti Srednjemu vrhu5
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Na Srednjem vrhu6
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Proti Malemu Grintovcu7
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Na Malemu Grintovcu8
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Proti Bašeljskemu vrhu9
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Pred Bašeljskim vrhom10
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Na Bašeljskem vrhu11
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Pogled na skoraj kopni Storžič12
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Žrtev zime13
binep
18.11.2019
Včeraj zjutraj sem se kljub ne ravno najboljši napovedi, odpravil iz Kranja proti Mačam. Bližje sem bil izhodišču, bolj je padal dež, ko pa sem začel svojo pot, je deževati prenehalo. Odpravil sem se proti Zavetišču v Hudičevem borštu, nadaljeval proti vzhodnemu grebenu Cjanovce in se nanjo tudi povzpel. Pot me je vodila proti Srednjem vrhu, Bašeljskem vrhu in zaključku na Kališču. Zelo močno je pihalo vse od Hudičevega boršta pa do Kališča. Lepa, drseča, blatna, samotna in vetrovna pot. nasmeh
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče1
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Zavetišče v Hudičevem borštu2
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Srednji vrh4
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Ostanki snega5
Cijanovca- Srednji vrh- Mali Grintovec - Bašeljski vrh - Kališče Proti Bašeljskemu vrhu6