Golte
janez.novak
29.7.2018
Letos sva se z ženo spet potepala po Golteh. Vreme lepo, narava krasna, v hotelu vse OK - prav za sprostitev. Brez obiska Janezovega bivaka seveda ni šlo. In kje na njega naletiš - pri bivaku seveda. Že pri prvem stiku začutiš prijaznega in toplega človeka.
Golte Pogled proti Šoštanju 1 Golte Javorca z Medvedjaka2 Golte Zastava na Javorci3 Golte V bližini bivaka pod Javorco4 Golte Lunin mrk se je na Golteh zelo lepo videl5 Golte Pogled proti prvakom KSA - glavna na sliki je Ojstrica6 Golte Trije ploti7 Golte Cvetlica ob jezeru8
zlatica
12.10.2018
Po dolgih letih smo se odločili, da spet malo zaverižimo po označenih poteh Golt in vreme nam je šlo zelo na roko. Skoraj vse je bilo tako kot pred leti, le vrh Boskovca me je malo razočaral, saj so razgledni stolp podrli, za njim je ostalo precej nesnage, vrh zaraščen in z njega prav nič razgleda zahvaljujoč smrekam, ki so v letih nazaj pridobile na višini. Grički in dolince pa lepo zelene, gozdne jase še posebej, okrašene z barvitimi mušnicami, ljudi malo, tako da smo lahko uživali v samotnih poteh. lp
Golte tu, malo nad Mozirsko kočo smo začeli1 Golte na vsej poti so nas spremljali suhi volnatoglavi osati2 Golte mimo hotela vodi nič kaj urejena razdrapana makadamska cesta3 Golte vrh Medvedjeka4 Golte pri Treh plotih5 Golte od tu so lepi pogledi na Kamniške planine 6 Golte KSA v ospredju z Ojstrico (približano)7 Golte resasti sviščevec je še moč videti8 Golte naša trojka9 Golte spredaj Komen (Smrekovec), zadaj Peca10 Golte cel hrbet Smrekovca komaj ujameš v objektiv: levo Komen s Peco, na sredini Krnes in na desni vrh Smrekovca11 Golte vrh Smrekovca - približan12 Golte proti desni se odpre pogled na Uršljo goro13 Golte pri spustu proti Starim stanovom so se vrstile taki pogledi14 Golte gozdna jasa15 Golte štorovke16 Golte gremo pogledat še na vrh Kolarice17 Golte na Kolarici18 Golte na poti na Boskovec19 Golte še malo bolj navzgor20 Golte razsut vrh- ta napis je bil nekoč na razglednem stolpu21 Golte po drugi strani z Boskovca na Rastočko planino22 Golte lepo razgledišče na Javorci23 Golte pogledi navzdol so bili bolj megličasti24 Golte edini barviti cvetki srčne moči v suhi travi25 Golte prijeten kotiček ob poti26 Golte kapela27 Golte kapela z druge strani28 Golte ob prihodu do Mozirske koče nas pozdravi tale napis in krog je bil zaključen29
jprim
14.10.2018
Zlatica
No ja, ti si komaj sedaj razočarana, sama sem o vseh teh zadevah na forumu pisala že pred veliko časa.
Lp!
zlatica
14.10.2018
Ja, @jprim,žal nisem ujela tvoje pisarije na to temo. Če je bilo pred časom, to pomeni še slabše, kajti vse do danes se ni prav nič spremenilo. Čas bi bil, da bi se kakšno PD ali osebe, ki naj bi bile za to odgovorne, lotile spremembe na boljezavijanje z očmimrk pogled.
mlah018
24.10.2018
Danes popoldne na Golteh po prelepih Janezovih poteh.Tudi njega sem srečal pri bivaku in sva prav prijetno pokramljala.
Golte1 Golte2 Golte3 Golte4 Golte5 Golte6 Golte7 Golte8 Golte9 Golte10 Golte11 Golte12 Golte13 Golte14 Golte15 Golte16 Golte17 Golte18 Golte19