Veliki Rogatec
Jana Z
24.4.2018
Smo se srečali v soboto na Rogatcu. nasmeh Hvala, ker sta me malo usmerila nazaj proti avtu. Drugače pa lepa in zelo zanimiva pot. Jaz sem štartala malo nižje kot vidva, pri Rogljevem mlinu in porabila za celo pot približno 7 ur. Za drugič bom vedela, da lahko parkiram v bližini cerkvice Sv. Lenart.
JTrogar
25.4.2018
Jana živio!
Lepo je bilo poklepetati s tabo. Gasilko si nama lepo naredila. Hvala in srečno na tvojih poteh.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
2.5.2018
Štartam v Gornjem Gradu in grem peš do Lenarta. Poslušam šelestenje vetra, šumenje potočka, uživam v samoti. Nadaljujem po grebenu in se po cvetličnem tepihu dvugnem do Lepenatke. Vse je na dlani. Sanjam o prihodnjih turah...Se spustim na Kal in po poti cvetočih avrikljev priplezam na Rogatec. Res cenim delo pridnih gozdarjev, ki so že dobro očistili pot po vetrolomu. Zavem se, kakšno moč ima narava... Poklepetam s prijaznimi pohodniki in že sem pri Zgornjem in nato še Spodnjem Špehu. Krave so že veselo na svobodi nasmeh Opazujem tisoče rožic in to mehko spomladansko travico...Grem mimo kmetij Lamperčnik in Bezovnik in hitro sem pri avtu v Gornjem Gradu. Precej vetroven in oblačen dan, ampak dan za dušo in duha.
7.5.2018
Včeraj spet v te konce, tokrat malo drugače:
Gornji Grad - Vivodnik, Menina planina - Črnivec - Kašna planina - Kunšperski vrh - Lepenatka - Sedlo Kal - V. Rogatec - preko Zg. in Sp. Špeha spust do Gornjega Gradu.

Zelo razgledna pot čez čudovite planine. Prijeten vetrič nama je lajšal hojo, da ni bilo prevroče nasmeh Dolga pot, ki ponuja marsikaj lepega...
babica 5
7.5.2018
Pa res mora biti lepo v teh krajih, da jih Gorska planika tako pogosto obišče. Me je navdušila in še v tem tednu z Gorenjske pridem pogledat. Koliko časa pa si hodila, G.planika, 2. maja to krožno pot?
8.5.2018
Pozdravljena! V tem času je res prekrasno, polno cvetja in brsti...Za to pot sem potrebovala 5ur, z malce hitrejšim korakom. Srečno pot in naj vam bo lepo! nasmeh
geppo
Gorska planika
Za to pot, ki si jo naredila ti v 5 urah, bi potreboval povprečen pohodnik "po moje" enkrat večvelik nasmeh
8.5.2018
Mogoče res..ma se veliko fotografirala vmes, pa se razgledovala naokoli. Skala in avriklji so me navduševali nasmeh
Eni ste pa res hitri. eek
Takole čez palec, 2000 višinskih metrov gor...zmeden in še toliko dol. Ni kaj. mežikanje
Ninđa
Zdravo,

Vse skupaj je 36 km in več kot 2300 m pozitivne višinske razlike.

Če to drži ima @gorskaplanika zelo hiter korak. Bravo!

Meni osebno je to eden izmed najlepših krogov v Sloveniji. Še posebej odsek od Menine planine do planine Travnik.

Lp, Nino
jbs
8.5.2018
Če prav berem, se je vprašanje babice 5 nanašalo na pot z 2. 5., torej se je verjetno odgovor Gorske planike o 5ih urah tudi?
geppo
jbs
imaš pravcool
površno prebral, v vsakem primeru je pa Gorska planika precej urnavelik nasmeh
9.5.2018
Huh, kjera razprava nasmeh z babico 5 sva se pogovarjali o krajši poti, samo na Lepenatko in Rogatec (2.5.2018).
Tisto od nedelje (7.5.2018), je pa res daljši in bolj naporen krog nasmeh In od Menine do Travnika je res prečudovito, sploh v teh spomladanskih barvah!
Nino, hvala za opis poti, je zanimivo pogledat, kaj vse človek lahko prehodi...sploh ko pogleda za nazaj, se zdi neverjetno...
Veliki Rogatec Planina Travnik1
michael66
1.11.2018
Včeraj od sv.Lovrenca čez Špeh na Rogatec in iz Kala še na Lepenatko.Pod vrhom Rogatca je potrebna previdnost saj je bilo zelo spolsko po dežju in poslano s listjem,ki skriva korenine.Bilo tudi nekaj vetra.
Veliki Rogatec Lepenatka iz vrha Rogatca1 Veliki Rogatec Velika pl.2 Veliki Rogatec Proti Dleskovcu3 Veliki Rogatec bivak na Kalu4 Veliki Rogatec Rogatec iz Lepenatke5 Veliki Rogatec začetek poti pri sv.Lenartu in ne Lovrencu kot piše zgoraj....6
GričarA
1.11.2018
Mogoče je tu vredno omeniti, da je zaradi lanskega vetroloma sečnja lesa. Pot je med zg. špehom in Rogatcem zaradi tega malce otežena oz. skoraj brezpotje na posameznik odsekih
JTrogar
10.11.2018
8.11.2018:
Prvotno sem imel namen ta dan poiskati Srnjakove kotle, na koncu pa sem se znašel še na Rogatcu.
Zjutraj sem se z malo iskanja znašel pred zapuščeno Srnjakovo domačijo. Tam so si lovci uredili krmišče in opazovalnico za divjad. Celo v kamero sem lahko pomahal.nasmeh
Od tam sem se po gozdni vlaki povzpel na stezo, ki vodi z Gornjega grada na Rogatec. Nanj sem se povzpel s Kala. Na vrhu sem srečal vesele planince z okolice Zabukovice. Še enkrat hvala za sladke dobrote.
Sestopil sem na Zg. Špeha. Ta pot je v spodnjem delu pod vlako zaradi mokrote in nekaj podrtih dreves malo manj lepa. Povsod drugod pa je pot povsem ok.
Med vožnjo do Šokata sem si ogledal nekaj lepot Šokatnice.
cico, Kotli so lepi in bi jih bilo vredno poleti sprobat s kanjoningom.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janeznasmeh
Veliki Rogatec1 Veliki Rogatec2 Veliki Rogatec3 Veliki Rogatec4 Veliki Rogatec5 Veliki Rogatec6 Veliki Rogatec7 Veliki Rogatec8 Veliki Rogatec9 Veliki Rogatec10 Veliki Rogatec11 Veliki Rogatec12 Veliki Rogatec13 Veliki Rogatec14 Veliki Rogatec15 Veliki Rogatec16 Veliki Rogatec17 Veliki Rogatec18 Veliki Rogatec19 Veliki Rogatec20 Veliki Rogatec21 Veliki Rogatec22 Veliki Rogatec23 Veliki Rogatec24 Veliki Rogatec25 Veliki Rogatec26 Veliki Rogatec27 Veliki Rogatec28
cico
10.11.2018
Poleti so Kotle precej suhe, direkt po dežju
je bolje, sicer pa tu vodijo soteskanje
že več let!!!Bil sem pa pred 15 leti najverjetneje
prvi v neoprenu v teh koncih, moderni turizem
je pa zavzel vse grape, tudi v Podvolovljeku!!!