seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec
 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec
drdivx
16.11.2015
Čeprav je na repliki Aljaževega stolpa na Velikem vrhu označena višina 2114 mnv, je na vseh kartah višina 2110. Sosednji vrh, Velika zelenica je 2114.
Ovčke sem pred 14 dnevi videl v okolici kapelice na molički.nasmeh
greg83
16.11.2015
stankoju hvala za informacije, po slikah sodec zgleda super krozna turca, bo potrebno sprobat se pred prihajajoco zimo.velik nasmeh
vespuci
5.12.2016
Včeraj zgodnja jesen in ne zima,le zaplate novega snega kažejo na konec leta.
Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec1 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec2 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec3 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec4 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec5 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec6 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec7 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec8 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec9 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec10 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec11 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec12 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec13
greg83
4.1.2017
Živijo!
Poznavalci Dleskovške planote, zanima me, če obstaja markirana pot iz Luč, ki se priključi na to krožno pot?

lep planinski pozdrav!:=)
Bandzo
24.1.2017
Priporočam se za kakršnokoli informacijo glede stanja ceste proti planini Podvežak. Če ni spluženo, je opcija parkirati kje drugje, ali je do Planinškove kmetije spluženo?

Hvala in LP,
Ben
karibu
27.1.2017
Do Planinška je zagotovo spluženo, saj si možakar sam rihta cesto. Naprej pa peške velik nasmeh
LP
karibu
4.2.2017
Cesta na Podvežak je do Planinška normalno prevozna. Da se pripeljat do križišča Podvežak - Ravne. Naprej pa samo z verigami velik nasmeh
LP
Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec križišče Podvežak - Ravne1 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec od tukaj naprej samo z verigami, kolesnice so čisto ledene2 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec3
19.10.2018
Macesni višje na polno žarijo tako sem danes popoldne izkoristil in se zapeljal do pl.Ravne (cesta je OK) , nato pa na Križevnik in na Moličko peč, vračal se po drugi poti. Macesni so resnično lepi, v polni zlati barvi.
Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec pl.Ravne, do tu brez težav z avtom1 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec2 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec3 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec4 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec Križevnik in moja smer5 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec med potjo6 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec7 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec na Molički peči pogled na Križevnik8 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec9
pohodnik38
21.10.2018
Včeraj 20.10. opravil pot Križevnik-Malička peč-Veliki vrh-Dleskovec.Čeravno sem jo imel v mislih že dolgo pa nekako odlašal.Včeraj pa le ob ugodni vremenski napovedi se podal na pot in mi ni žal.Res ena izmed najlepših v tem letu sploh pa barvito jesensko prava nagrada za preteklo leto nasmeh

SLIKE in osebni vtisi z poti

Lp! Tonenasmeh
Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec Planina Polšak1 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec Križevnik 1909 m2 Križevnik-Molička peč-Veliki vrh-Dleskovec pogled proti Poljskim devicam in Križevniku3