Jež
26.9.2008 - fpetel1
Zanima me kakšne so razmere na Ježu (greben od Zvoha proti Vrhu Korena), ker grem namreč v nedeljo na Kalški greben iz Krvavca in ne vem, če je ta pot kopna. Hvala za odgovor Franci!
viharnik
27.9.2008
Na vršnem delu Kalškega grebena je pobeljeno,pod 2000m,pa ne.Z dobrimi palicami,boste prišli do vrha.LP-Rok.
fpetel1
28.9.2008
Danes, dne 28.9. je bilo še nekoliko mokro pod vrhom K. grebena - sneg samo še pod borovci - jutr najbrž niti tam ne več in suho.
7.10.2008
Včeraj, 6.9. po službi z avtom iz Kamnika, ter čez Sidraž proti Krvavcu. Cesta z druge strani (Cerkelj) je zaprta. Vožnja v omamnih barvah jeseni! nasmeh Parkiram na Kriški planini. Čez planino Koren na Vrh Korena. Vreme kristalno, pogled na Grintovce sanjski. Čez Ježka na Zvoh. Pot kopna, na krajših detajlih le nekaj drobtinic snega (za vzorec). Zavarovana škrbinica suha, vzpon nazaj na greben blaten. Spust mimo stolpa proti Domu na Krvavcu, občudovanje potopa sonca za Julijci ... nasmeh
Do avta kot strela.

Utrujenost mine, a polno srce ... mežikanje

Srečno.
Jež Brez besed ...19
Jany
7.10.2008
Volk, tole je "fantazija"!
Fotke so nore in kar silijo nas, da zmigamo svoje riti tudi med tednom.

In še kot "pesniška duša" si se nam predstavil - lepo!

Madonca, joc001, si bil pa hiter! velik nasmeh
Res, včeraj me je kar neslo tja gori! nasmeh

Se pa opravičujem za podvojeni fotki, a ene zbrisat ne znam.

Hvala.mežikanje
spominčica
7.10.2008
Ja slike so res fantastične. Pa še najbolj me jezi to, da sem tudi sama letos opravila isto turo, le v obratni smeri, in je bila megla, da nismo videli nič. Isti kraji, pa zaradi vremena taka razlika. Težko verjamem oz se sprijaznim s tem, kakšne razgede sem zamudila.

Ampak, saj bodo počakali.nasmeh
geppo
7.10.2008
Lep dan in dobre fotografije!!
henigmur
7.10.2008
Super fotke, prepričljive sto na uro. Nič ni treba brisat.mežikanje Koliko časa si pa hodil?
7.10.2008
Res, spominčica, bodo počakali. mežikanje
Matta, in "fovšija" naj "meso" postane ... velik nasmeh
Časovno, henigmur? Hm, z vsemi postanki ... od 15.30 do 19h. mežikanje
spominčica
7.10.2008
Ja ta tempo pa ni bil ravno turističenmežikanje