Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Gradiška tura
B2
13.8.2011
Bravo legenda! Tako treba delati z mladimi. Čeprav samo ime "Hanzova pot" vzbuja strahospoštovanje je moje mnenje, da je Gradiška tura težja od Hanzove v Mali Mojstrovki in mogoče celo s Kredarice na Triglav...
legenda
Hvala B2!
Sam se držim načela postopnosti,pa ne toliko v smislu zahtevnosti,kot dolžine poti.Daljša kot je tura,več motivacije je potrebno.Sva se pa z obema,tudi z mlajšo,povzpela na kar nakaj vrhov,tudi dvatisočakov.Seveda pa je odgovornost veliko večja,kot če bi na turo peljal lastne otroke.
Gradiška tura1
9.10.2011
Danes smo se odpravili na ferrato na Gradiško turo. Vzpon je minil v prijetnem, ravno prav toplem vremenu. Tudi skala v plezališču se je dobro ogrela. Varovala so kot vedno brezhibna. Sedemletnik je uporabljal samovarovanje in je turo označil kot "lahko". Na vrh po dolgočasni strmi poti nismo šli, ampak smo odplezali le plezalni del.
Gradiška tura Začetni skok1 Gradiška tura Proti koncu strmejšega dela raza2
JusAvgustin
9.10.2011
kul, očitno imata veliko srečo da imata takega "fotra"mežikanje
Fotr počasi postaja šibkejši člen.
9.10.2011
ja ni kaj počasi se stvari uprejo, če jih je prevečmežikanje
CarpeDiem247
@Primoza, bi samo vprašal v čem je štos, da čisto ob vsakem podvigu, kjer so udeleženi otroci, podaš komentar kot kakšno sta otroka označila zadevo? Meni je sicer takšno komentiranje nekoliko smešno, hkrati pa takšen komentar lahko zavede kakšnega od planincev (ki pač ni tako vsemogočen) in si misli, da če je pa za otroke "otročje lahko", potem zmore to vsakdo. Namreč (objektivno gledano) Gradiška tura ni ravno za vsako "mestno srajco." Moje mnenje je to, pa brez zamere! zavijanje z očmi
9.10.2011
Glede na to, da je omenjeno samovarovanje je zadeva jasna, da ni za vsako mestno ali kako drugo srajco. Gradiška tura je dobra izbira za vsakega, ki hoče trenirati prepenjanje, zajla je vse do vrha. Spodaj pa par metrov brez, kar je odlično za morebitno selekcijo.
pohodnik11
CarpeDiem247 ... se popolnoma strinjam s teboj... verjamem tudi da otroci ocenijo vsako turo v luči pričakovanja očeta... samo da bo ocena všeč očetu.. morda malo grobo povedano pa vendar starši imajo vpliv na oceno in tudi otroci vedo, kje bodo in kdaj bodo starši zadovoljni...
No kar se samovarovanja tiče pa pomeni.. tako sem prebral.. da je 7letnik uporabljal varovalni komplet... 10 letnica očitno NE... očka pa je polnoleten pa... no saj ne bom komentiral naprej...
9.10.2011
10 letnica je seveda uporabljala samovarovalni komplet. Pohodnik11, desetletnica spleza naprej 7a, tako da nisem posebej omenjal njenega "dosežka". Javi se, ko boš sam splezal kaj takega, če splezaš kako 8a, se že vnaprej globoko opravičujem. Sedemletnik se je naučil korektno uporabljati samovarovalni komplet in je na doseženo znanje precej ponosen, kot je tudi ponosen na pravkar opravljeno Slovensko planinsko pot skupaj z razširjeno varianto. V naslednjem obdobju, preden bo plezal kaj bolj krušljivega bo še velikokrat obiskal Gradiško turo, ki je odlična da pride pravilno vpenjanje v podzavest. Edini, ki se ni samovaroval je fotr, pa še ta je imel pas, da je lahko lažje fotografiralvelik nasmeh. Otroke plezanje zelo zanima in veseli, ker je to eno izmed najbolj naravnih prvin gibanja, seveda pa je potrebno poskrbeti za varnost.
Lep gorniški pozdrav, pa brez zamere zaradi malo osornega kometarja.
9.10.2011
Marsikateri starš je proti tebi @primoza, ker tako mlada otroka po domače ˝teraš˝po gorah, ampak poglej, koliko otrok je danes ˝nesramno˝ predebelih pa se starši sploh ne ozirajo na to, tebi @primoza lahko samo sežem v roko in ti zaželim velik sreče in, da je vaša vsaka tura varno speljana.
pohodnik11
primoza... verjamem, da si ponosen "fotr" in čestitke punci! Ravno zaradi tega pa bi se moral še posebno ti zavedati, da ne moreš njenih ocen posameznih tur označevati po njenih besedah kako so lahke. Ta portal berejo različni ljudje tako po sposobnosti kot izkušnjah in jih zato z ocenami svojih otrok zavajaš. No zato se zamisli kaj pišeš....

Kar pa se plezarije tiče pa nikoli ne veš koga imaš pred seboj zato je podcenjevanje najslabša stvar, ki si jo lahko privoščijo ljudjecool...

In kje je plezala 7a katera smer in kdaj?
hvala za odgovor!

Pa tudi tebi brez zamere!
Lahko mi poišlješ tudi ZS da ne obremenjujeva drugih!
9.10.2011
Ocene tur so vedno navedene ob drugih opombah kot je samovarovalni komplet ipd. Tako sem še vedno mnenja, da je Gradiška tura prva izbira za nekoga, ki se hoče nadrilati samovarovanja. Začneš na šmarnegorsko Grmado, nadaljuješ na Gradiško turo. In zavarovana pot je lahka, z verjetno najmanj objektivnih nevarnosti od vseh zavarovanih poti z izjemo kratke na Grmado. Furlanovo bomo drilali tudi mi -dokler se ne oceni, da prepenjanje pride v kri, to je kako leto. Potem se lahko otrokom zaupa poti brez dodatnega varovanja tudi drugje, kjer je skala krušljivejša. Tudi zdaj desetletnica jo je preplezala že vsaj desetkrat, sprva velikokrat z dodatnim varovanjem, potem pa sama.
pohodnik11
Vidim, da odgovora očitno ne bom dobil... saj ni pomembno veliko uspeha... lp
VanSims
9.10.2011
Ljubitelj gora ima seveda prav pa tudi meni se zdi, da vkolikor spoštujejo vsa varnostna načela še posebno kar se otrok tiče, problema z varnostjo ni. Tako ali tako sta pa zraven starša brez katerih si takih tur otroka niti pod razno sama ne bi mogla privoščiti, kaj šele se hvaliti da je bila 'lahka'.

Tudi kar se tiče drugih, ki berejo njegove poste, me ne skrbi toliko da bi koga ta 'lahka' zavedlo. Kolikor toliko pameten človek se pač ne bo odločal za neko turo samo na podlagi mnenja enega ali dveh otrok, lepo vas prosim. So seveda tudi manj pametni, da ne rečem hujše besede, ampak ti pa po gorah tako ali tako počenjajo že druge neumnosti za katere zaenkrat odgovornost še vedno naprtijo vsem nam davkoplačevalcem, dokler se seveda ne spremeni zakon o reševanju v gorah, ko bo vsak odgovoren zgolj sam zase.

Ampak nekaj drugega mi pade v oči. Vedno to omenjanje in kazanje otrok. Če pogledate profil 'primoza' boste videli, da so na slikah skoraj samo njegovi otroci. Nobene pokrajine, vtisov, drugih ljudi. Tu gre po moje za tisti starševski ekshibicionizem: poglejte mojega otroka kaj vse zna!

S tem ni seveda nič narobe, dokler stvar ne preraste v fanatizem. Ta pa se začne v trenutku ko se otroka začne siliti z nečim, kljub temu da se otroku tisto že začenja gabiti. Kako je to v primeru 'primoza' ne vem. Lahko upamo da v mejah, ko otroka še uživata ne pa da se matrata zato, da se starša s tem kitita!
9.10.2011
No vsaj tisti modri svišč bi pa lahko pohvalilnasmeh.
Enka
Evo, lej, spet smo si različni. meni je pa fino, da primoza vedno poslika otroka, ker tako hkrati slika tudi pot in jaz dobim o teh poteh kar fajn predstavo. Precej boljšo kot ob ogledu fotografij pogled z vrha, spomladansko cvetje ipd. (da se razumemo, tudi jaz - ker hodim v glavnem po lahkih potehzadrega - objavljam predvsem panoramske slikce in kakšne utrinke ob poti in s tem ni nič narobe, le v kakšno hudo pomoč niso nikomurnasmeh).
Irina
10.10.2011
Zanimiva debata...ali vse je dobrodošlo za utrjevanje svojega "prav".
Kdo kaj slika in objavlja po spletih straneh mi je pravzaprav seeno, če je fotografija lepa ali zanimiva ji dam oceno, če ne grem naprej.

Si pa mislim, če bi deklicala res plezala naprej 7a, bi ponosni očka to že zdavnaj objavil na forumu...tako pa niti ni bilo odgovora, še manj fotografije. Zadevo je obrnil drugače in spraševalca povprašal po njegovih vzponih.

Mimogrede, nihče od piscev na tem spletu ne ocenjuje tako nonšalantno preplezane smeri, pa so med nami res izkušeni gorniki, alpinisti, reševalci...., a vsi nekako izbirajo besede.
10.10.2011
Portal ni športnoplezalni, tako, da teh vzponov ne objavljamo, navsezandje so za to drugi portali. Pride pa prav športno plezanje kot del rekreacije. Tisti dan smo bili edini s samovarovalnimi kompleti. Tudi sam ga ne bi uporabljal, če ne bi imel zraven otrok. Nisem prvikrat rekel, da je Gradiška tura dober poligon za trening hoje po strmih poteh, verjetno nisem edini, ki misli tako, oziroma se je tega na Turi posluževal.
urbancek
Samo čakal sem, da ti še ostali povedo, da ta pisarija nima poante. In glej ga zlomka, res se je to zgodilo...eek