Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Gradiška tura
Todi
12.3.2017
Danes hitri skok na Gradiško turo, lepo vreme, brez besed.
Gradiška tura1 Gradiška tura2 Gradiška tura3 Gradiška tura4 Gradiška tura5 Gradiška tura6 Gradiška tura7 Gradiška tura panorammmmaaaaa8 Gradiška tura9 Gradiška tura10 Gradiška tura11 Gradiška tura12 Gradiška tura13 Gradiška tura14 Gradiška tura15
skala123
24.5.2017
Malo jutrajnega treninga za poletno sezono po Furlanovi poti na Gradiško Turo.Varovala v dobrem stanju.Pot je zelo izpostavljena.(samovarovanje).Lep pozdrav.
Gradiška tura pogled proti Gradiški Turi1 Gradiška tura rožice v steni2 Gradiška tura zavarovana pot3 Gradiška tura del poti4 Gradiška tura Furlanova pot5 Gradiška tura na razgledni ploščadi6 Gradiška tura pred vstopom na greben7 Gradiška tura grebenska pot8 Gradiška tura lep pogled na Vipavsko dolina9 Gradiška tura konec grebenske poti10 Gradiška tura lep pogled11 Gradiška tura pogled proti Čavnu12 Gradiška tura na razgledni točki13 Gradiška tura rožce ob poti14 Gradiška tura lep pogled na Vipavo15
primozg
29.5.2017
Izpitna tura za vodnike B kategorije 27. in 28.5.2017

Slike in opis na https://gorskimoz.wordpress.com/2017/05/29/koroska-naveza-na-gradiski-turi/
palček plezalček
29.5.2017
Primozg, čeprav ste uživali tudi v cvetju, bi opozorila, da so poleg modrasov, ki jih na Turi ne manjka, kralji teh krajev tudi jesenčki. Lep predstavnik vrste je prikazan na eni tvojih fotografij. Ob močnem soncu na koži povzroči opekline; vsebuje tako imenovane fotosenzibilne strupe.
primozg
30.5.2017
Palček plezalček, glede modrasov (in ostalih kač) smo bili zelo pazljivi in dvakrat preverili vsak oprimek, preden smo segli z roko v neznano. Je kar švigalo po razbeljenih skalah. Jesenčkov je pa tudi polno in se jih nismo dotikali.
bogi
24.9.2017
Včeraj smo izkoristili lep dan za vzpon na Gradiško turo. Po zavarovani Furlanovi plezalni poti smo se povzpeli na vrh Gradiške ture, od tu pa nadaljevali do turistične kmetije na Abramu. Po krajšem počitku smo se vračali na izhodišče po nekoliko daljši poti "čez Plaz". Pot je daljša, je pa lahka in lepo speljana tako, da smo bili v dveh urah na cilju.
Gradiška tura izhodišče pri kampu Tura1 Gradiška tura2 Gradiška tura v steni3 Gradiška tura Furlanova pot4 Gradiška tura ponekod je skoraj navpično5 Gradiška tura na razgledni ploščadi6 Gradiška tura prihod na greben7 Gradiška tura na grebenu8 Gradiška tura na grebenu9 Gradiška tura vedno lepši razgledi po vipavskem10 Gradiška tura na koncu plezalnega dela11 Gradiška tura malo pod vrhom12 Gradiška tura Gradiška tura13 Gradiška tura še naša supina14 Gradiška tura proti Abramu15 Gradiška tura med potjo16 Gradiška tura na kmetiji Abram17 Gradiška tura pri kletki kosmatinca18 Gradiška tura medo19 Gradiška tura povratek po poti čez Plaz20 Gradiška tura marele ob poti 21 Gradiška tura kapelica ob poti - tu je tudi žig22 Gradiška tura tu pa je gorelo23 Gradiška tura že skoraj v dolini24 Gradiška tura med vinogradi25 Gradiška tura na cilju pohoda26
10.2.2018
Danes smo šli v običajni družinski postavi pogledati v Vipavo, če je že kaj toplo in ugotovili, da je, le sonce je moralo sijati. Ko so ga zagrnili oblaki, ki jih je rahla burja prinašala iz notranjosti, pa je postalo pošteno hladno. Smerce v plezališču so bile suhe, na koncu pa smo šli še po zavarovani poti, ki je bila prav tako suha, spust ni bil nič blaten. Varovala so v dobrem stanju, zima pa ni razmajala nič novega. Vsekakor priporočljivo preživeta pustna sobota.
Gradiška tura Vipavske plate1 Gradiška tura Solo štirka2 Gradiška tura Začetek ferate3 Gradiška tura Na razu4 Gradiška tura Izstop iz ferate5 Gradiška tura Na vrhu ferate6 Gradiška tura Pomlad7 Gradiška tura Pustna sobota8
anak
11.3.2018
Včeraj smo uspeli preplezati Furlanovo pot in sestopili čez Plaz. Vreme je zdržalo. Skala je bila suha, varovala brez poškodb. Po koncu plezalne poti se začne moker sneg, ki nas je spremljal še velik del sestopa.
Gradiška tura na vrhu1 Gradiška tura sneg na poti2 Gradiška tura na razu3
11.3.2018
Super, čestitke, izbrali ste odlično trening plezalno pot.
PUHIPUHI
24.3.2018
Nekoliko naprej od konca plezalnega dela je pot trenutno zelo ledena!
2.4.2018
Gradiška tura po plezalni, naprej na Škavnico in še do bivaka Teodozij. Na Plazu sem se ustavil,toliko, da je večina tekačev na Škavnico šla mimo.Lep dan je bil, prijetno toplo in skoraj brez vetra.Pomlad malo zamuja, samo enega jegliča sem opazil.
Gradiška tura hren sem pa doma pozabil1 Gradiška tura2 Gradiška tura3 Gradiška tura4 Gradiška tura pod balkonom5 Gradiška tura na balkonu6 Gradiška tura7 Gradiška tura edini8 Gradiška tura9 Gradiška tura10 Gradiška tura11 Gradiška tura12 Gradiška tura13 Gradiška tura14 Gradiška tura15 Gradiška tura16 Gradiška tura17 Gradiška tura18 Gradiška tura19 Gradiška tura20 Gradiška tura21 Gradiška tura22 Gradiška tura23 Gradiška tura24 Gradiška tura25 Gradiška tura osvežitev za tekače pod Plazom26 Gradiška tura27 Gradiška tura28 Gradiška tura29 Gradiška tura tekači30 Gradiška tura zjutraj ni bilo nikogar31 Gradiška tura32
zlatica
Lepo, Tinky, si pa res krenil navsezgodaj. In bravo za prvi avrikelj !nasmeh
megalodon
Peljal bi otroke. Slovensko na Ledine so zmogli brez težav in strahu. Je Gradiška po plezalni mnogo bolj zahtevna? (imamo samovarovalni komplet). Hvala za odgovore/mnenja.
Drugače jo mahnemo po običajni nasmeh
Slovenska je lažja.
saving
Jaz sem svoje peljal že večkrat. Tura je primerna za spomladansko "vplezavanje" v čudovitem okolju. Tehnično je težja kot Slovenska na Ledine, tudi izpostavljenost je mestoma večja.
Najbolje bi bilo, da greš sam pogledat in se potem odločiš - pot gor in dol vzame manj kot eno uro, medtem pa lahko ostanek familije lovi sončne žarke v Kampu Tura pri parkirišču.
Čelada, samovarovalni komplet in tudi kratka vodniška vrv za manjše otroke so seveda obvezni. Srečno!
cotro4
3.4.2018
megalodon - če ti kaj pomaga na brzino

7.4.2018
Na Larino željo, danes spet Gradiška tura. Gor po plezalni, dol preko Plaza. Škavnico sva izpustila. Razen kar močnega vetra na vrhu, super.
Gradiška tura Lara1 Gradiška tura2 Gradiška tura3 Gradiška tura4 Gradiška tura5 Gradiška tura6 Gradiška tura na balkonu7 Gradiška tura8 Gradiška tura9 Gradiška tura10 Gradiška tura v zatišju11 Gradiška tura na vrhu12 Gradiška tura je puščico vidla13 Gradiška tura malica14 Gradiška tura pri kapeli15 Gradiška tura16 Gradiška tura17 Gradiška tura18 Gradiška tura na Plazu19 Gradiška tura Turbo, te Lara pozdravlja s svojo princesko20
Tinky in Lara,
s princesko vračava pozdrave. Danes nisva bila daleč, šla sva na Nanos od lovske koče Vojkovo. Tinky, naslednjič morata z Laro v Vipavo do Marjance, kjer imajo dooooober sladoled ! Midva sva zlahka snedla tri kepice velik nasmeh

LP obema, princeska in jaz

P.S.
Lara, tvoj kuža je zakon nasmeh
Gradiška tura Princeska kljubuje vetru :-)1
darinka4
Popoldanska Gradiška tura. Kot poleti toplo. Martinčki so že zunaj. nasmeh
Gradiška tura ko  pelješ tamlade...1 Gradiška tura   do vrha Gradiške ture ju nisem spravila. 2 Gradiška tura le tisti lep plezalni del, kjer sem šla že neštetokrat.3 Gradiška tura na balkonu smo čakali dvojico, ki sta se vzpenjala proti vrhu.4 Gradiška tura kot poleti5 Gradiška tura konec plezalnega dela. Prehitro.6 Gradiška tura v objemu modrega neba.7 Gradiška tura postanek na oltarju.8 Gradiška tura9 Gradiška tura10
navdušena
28.4.2018
Zdravo!
Zanima me, ali je za pot čez Plaz na Gradiško turo isto izhodišče kakor za plezalno? Je pot čez Plaz dobro označena?