Seznam forumov / Slovenija / Posavsko hribovje in Dolenjska / Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold

Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold

KlemenD25. 02. 2019 20:34:58

Včeraj (24/2/19) sem precej po naključju odkril in prehodil sledečo krožno pot:

Dom pod Reško planino – Brdo – Reška planina – Strnik – Planinica – Tolsti vrh – Žvajga – spust v Prebold - vzpon na greben Gradišča in po grebenu do vrha – Potoški hrib – Dom pod Reško planino.

Pot je kombinacija markiranih in nemarkiranih poti (tudi brezpotij), ki mestoma ponudi lepe razglede daleč naokoli. Res pa je, da je večina vrhov zaraščena. Na Reški planini, Žvajgi in Gradišču pa je prisoten žig.

Na koncu je naneslo približno 22 km ter 1500 višinskih metrov.
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Izhodišče - Dom pod Reško planino 1
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Reško planino.2
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Vrh Brda-pogled na Gradišče.3
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Nadaljevanje poti.4
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Gradišče, Golava, Gozdnik.5
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Reška planina - žig.6
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na KSA, spredaj desno Strnik - naslednji vrh.7
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Na sedlu...8
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Strnik - vrh9
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Na poti proti Planinici...10
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Planinica - pogled na Prebold.11
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na naslednji vrh - Tolsti vrh...12
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Tolsti vrh.13
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Proti Žvajgi (6.vrh)...14
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na drugo stran doline - Gradišče.15
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Žvajga - žig.16
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Že v Preboldu - pogled nazaj na Žvajgo.17
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na začetek grebena Gradišča.18
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Smer...19
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Levo na greben.20
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Greben Gradišča.21
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled preko doline na Golavo in Mrzlico.22
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Paški Kozjak, Stenico, Konjiško goro,...23
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Gradišče - žig.24
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Razgled...26
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Žvajga levo, Gradišče desno...27
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Zadnji vrh danes - Potoški hrib.28
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Reško planino...29
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Strnik...30
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Tolsti vrh...31
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Celotna krožna pot.33
Bandzo25. 02. 2019 21:50:42
Bravo! Tole je pa blo "ups&downs" tura nasmeh
lukaz26. 02. 2019 14:26:30
Lep opis.Tole je moja nedeljska tekaška tura, samo da štartam v Preboldu - Žvajga -Reška planina, nato pa kakor opisano. Mirno in razgledno, primerno za vse letne čase in vrememnske razmere.nasmeh
andi227. 12. 2019 06:52:41
Kratki nedeljski popoldnevi so kot nalašč za poznane bližnje hribcke. Sicer sem v opisani krožni iz Prebolda izpustil Potoški vrh in dom, sem pa dodal najbolj vzhodni del v tem grebenu (gledano od Žvajge, na zemljevidu ni prikazan). Na Reški planini so poti lepo na novo markirane. Proti Gradišču precej zgrmiš po grebenskem brezpotju navzdol in nato že poznano navzgor. Dvoglava Planinica v živo ni posebej markantna kot izgleda iz magistrale, tudi višine do Strnišča je nato precej več, kot če jo iz Tolstega vrha izpustimo. Proti Trbovčku je nekaj sečnje, ki pa ne moti poti. Po štirih urah sem hotel pogledati še v Prebold direktno mimo ruševin, kot je nekje opisal geppo, pa so mi kolena rekla dovoljzavijanje z očmi
geppo15. 02. 2020 20:26:45
Reška krožna pot po grebenih

Takšno ime bi bilo za današnjo sobotno turo!
Z Janyijem sva se podobnega zgoraj opisanega podviga lotila "kontra".
Parkirala sva za mostu pri Druškoviču in se povzpnela vzhodnem grebenu na vrh, ki menda ni poimenovan...nemarkiran pristop. S tega vrha sva se spustila do sedla in potem povzpela na Žvajgo 626m nmv ( nemarkirano ). Vmes sva se posladkala z dobrim, starim, konjakom. Katerega steklenica se skriva v drevesni duplini ( nemarkiranovelik nasmeh ). Nadaljevala po grebenu mimo Počivalnika na Tolsti vrh 756m nmv( do Počivalnika markirano na prej ni več ) Naslednji vrh, ki sva ga obiskala je Strnik 846m nmv. Na tega vodi "pot" razrita od kolesarjev ali divjih prašičev? ( nemarkirano )
Spustila se mimo Železnikovega vikenda in po vlaki na greben Reške planine ( nemarkirano ). Nadaljevala do konca grebena, ki se potem zelo strmo spusti do Laznika in vzpne na Gradišče (markiran greben dokler se pot ne spusti do Doma na Reški planini ). Nadaljujeva po grebenu Gradišča mimo Podbregarja ( od Podbregarja markirano do polovice grebena ). Slediva celotenemu grebenu Gradišča do zeeelo strmega spusta na izhodišče, kjer imava parkirana avtomobila.
Trudila sva se, da sva se držala grebenske "poti". Prehodila jo v 5urah nekaj več kot 10km in imela preko 1100m višincev. Gužve, kljub izrednem toplem dnevu za ta letni čas ni nobene in nisva nikogar srečevala.
Vzhodni greben1
50m JZ od vrha leži kanister neznane vsebine in še kakšen odpadek zraven2
Vrh, ki menda nima imena? 3
V drevesni duplini steklenica znane vsebine, ki bo izpraznjena odnešena v dolino...4
Žvajga 626m nmv5
Moj ročni izris poti 18
geppo20. 03. 2020 18:28:53
Zjutraj +2C in lepo sončno jutro
Parkiram pri Druškoviču in potem po grebenu na neimenovan vrh. Od tam na Žvajgo in po grebenu naprej do Počivalnika. Nadaljujem grebensko na Tolsti vrh 756m nmv. Se spustim na sedlo, ki povezuje greben in na Strnik 845m nmv. Mimo Železnikovega vikenda po gozdni cesti do Lipovšeka. Se spustim na travnike pod cesto. Potoški hrib ( vrh 734 m nmv )ne obiščem ampak se spustim po zelo strmem grebenu v Škarje. Od tam še nekaj asfalta in sem po 4 urah/cck. 11km na izhodišču.
lep sončen sprehod
Pa cvetja tudi7
Prehojeno8
andi213. 04. 2020 15:14:29
Nisem vedel, da nudi Gradišče (763m) tako lepo plezljiv greben in skrito krožno pot... Res lepo pomladno vreme. lp
Spodaj kompaktna skala; prvi stolpič obvozil po desni strani, ki je lažja (glej sliko 6)1
Ključno mesto - travnat kamin, ki je bolj strm, kot izgleda (lahko obvozimo po desni)2
Pod vrhom lahko po želji splezamo mini trojko3
Poiščemo skrito jaso, ki mi je sploh dala idejo za izlet4
Pod njo pa lepotico - opuščeno lovsko traverzo5
Po sončni cesti smo hitro nazaj na izhodišču.6
Če bo kdo potreboval grob oris izleta7
geppo13. 04. 2020 18:43:08
Kje povsod se ti potepašcool
geppo14. 04. 2020 08:55:12
Ta del, kjer si se potepal še nisem prehodil. Mi je pogled uhajal desno na skalne rogle, ki kipijo med drevesi. To sem opazoval, ko sem se direkt spuščal iz Reške planine in potem mimo Laznika na Gradišče. Se mi je pa vedno mudilo in nisem nikoli skrenil desno z grebena, da bi si poblljižje ogledal. Sem si shranil v pomnilnik. Ni hudič, da ne bom šel enkrat lazit še tu naokoli...
cico14. 04. 2020 11:40:15
Lepo, da te naše hribe raziskujete v detajle,
sam sem bil včeraj na Gradišču, na jasi s slike
št.4, si ti Andrej parkiral na sedlu poleg
mojega Yetija?? LP vsem
andi214. 04. 2020 12:22:48
Hvala! Lepa 2. slika Zlatko, v bistvu s strani pokaže cel greben. Cico - parkiral sem direktno pod sliko 6. Jaso si ti nekje omenil, pa sem jo šel pogledat. Je pa bila na njej taka samota, da če bi srečal nekje iz gozda še tebe, bi se gladko ustrašil, kljub soncunasmeh lp
geppo30. 09. 2020 15:19:45
Danes po dolgem času ponovil varianto
Druškovič - neimenovan vrh- Žvajga - Tolsti vrh - Strnik - Reška planina - Gradišče - Druškovič
Edina razlika, da nisem opravil grebenska spusta z Reške planine ( spustil se do Doma pod Reško pl. )in z Gradišča sem se spustil po svoje. Varianta do konca grebena ( direkt do Druškoviča ) bi bila boljša, kljub temu, da je zelo strma. Naletel na precej hudo strmino, ki je bila precej daljša kot direkt z grebena.
Tako, da je še vedno boljše markirana ali pa do konca grebena in potem v strm spust, ki pa ni tako dolg, kot sem ga delal danes.
cck 13km in 4ure 50min vsega skupaj
Žvajga1
Strnik 2
Polh - nekaj se mu je zgodilo?3
Počivalnik4
Malicam za mizo počitniške hišice kolegov5
Postrežem si z paradižnikom, ki ga bolezen ni napadla. Raste pod balkonom na 800m nmv6
Dom je med tednom zaprt. Odprt je soboto/nedeljo in med prazniki7
Strnik8
Gradišče in zadaj Golava s pristopnim grebenom9
Prehojeno10
geppo3. 03. 2021 16:12:29
Žvajga/Tolsti vrh/Strnik/Reška/Gradišče
Pot kopna večji del brez blatne podlage.
Lep sončen dan brez vetra. Temperatura preko 10C. Klopi so se prebudili iz zimskega spanja!
Pogled na polja Spodnje Savinjske doline1
Pogled na polja Spodnje Savinjske doline2
Greben Reške planine3
Prehojeno4
andi29. 01. 2022 17:03:34
Mrzel izlet, slabih 6 ur v dobri družbi. Od Druškoviča do Druškoviča. V smeri direkt na greben - Podbregar - Gradišče - mimo doma in po cesti do sedla med Škrabarjem in Reško in nato nazaj na vrh po markirani. Sestop pa značilno mimo Strnika, Tolstega vrha in obeh Žvajg ter po strmi nazaj do avta. Ni preveč snega, največ idile je na severni strani Reške planine, pomrznjeno in shojeno pa kar dobro. Direktno (brezpotje) na Reško sva zaradi drsenja opustila. Lepi so naši bližnji kraji, le kondicije je potrebno vzeti zmeraj dovolj s sebojmežikanje No, danes je šibalo brez težav. Slikal kot po neki slabi navadi nisemzadregalp
geppo10. 01. 2022 06:35:03
Tisti vzpon bi bil pa v tem času precej krutvelik nasmeh - direkt na Reško
Drugič pa mobitel vsabo vzemi, da boš kaj poslikalcool
andi210. 01. 2022 09:39:46
Drživelik nasmeh čeprav drugje pogosto ni bilo kaj boljše. Sva našla izraz za malo snega in betonsko pomrznjeno podlago pod njim - hoja po prepečencunasmeh mobi je pa bil, sam lastnik se mora spremenit. Ne vem, zadnje čase res uživam v opazovanju narave. Je pa lepo tudi kaj deliti in imeti za spomin. Naslednjič... Lp
andi22. 01. 2023 19:38:53
Drugi prvi in kratka brezpotja je navada, pa če je še tako težek urniknasmeh Pa sem šel na sprehod po Gradišču. Malo spremenil smeri dostopa po grebenu, da sem raziskal še kaj novega. Pa nazaj grede pregledal še stene po levi strani v smeri vzpona. Res je lepo tukaj. Neka ideja bo verjetno realizirana še v tem mesecu, če ostane suho. Varno v novo leto!
Lep razgled, veter pa me je premetaval kot mušico na steklu.1
Pogledal, če je kje cico, pa je verjetno letel že pred menoj:)2
Sem se bom še vračal3
Nekdo se je v strmalih nekoč zacahnil4
Markantna točka severnih pobočij, malo višje solnica5
geppo3. 01. 2023 08:21:34
andi2
ta del Gradišča ne poznam preveč podrobno, ko boš bolje raziskal, se pa slišivacool
andi23. 01. 2023 10:50:35
Z veseljem Zlatko. Mislim da bom uspel oblikovati eno zelo lepo dvojno krožno pot. Sporočim! lp