Ratitovec
katty
31.3.2012
Že sredi tedna pade odločitev, da se popoldne odpraviva na Ratitovec. Vreme baje bo, tko da bo spet supernasmeh in vetrovnoeek. Povzpeli sva se čez Razor, kjer je sicer nekaj snega, a je dovolj stopinj, da se ga prehodi. Na sedlu sva nadaljevali v smeri Kosmatega vrha, ki je zares lep. Glede na to, da sta vrh Ratitovca in Krekova koča od tega vrha oddaljena kar cca 1h hoje, je temu primeren tudi obisk. Ljudi sva srečevali samo na Razorju, ostali del poti sva bili saminasmeh. Kot rečeno, Kosmati vrh zares ponuja tišino in mir, tako da tega vrha nikar ne zanemarjajte, ko boste naslednjič želeli v te koncemežikanje. Seveda na vrhu piha, zato po kakih 5 minutah sestopiva proti Vratcem in greva naprej proti Krekovi koči. Tu je snega še nekaj, se pa ne predira in tudi dereze niso potrebne. Ko pa prideva ven iz gozda, pa spet povsem suho. Koča je seveda odprta, privoščiva si zaslužen čaj in zraven seveda že mnogokrat omenjeni flancat. Ja, zares je bil dobervelik nasmehnasmeh. Sicer pa izredno prijazna oskrbnika. Vračava se kar čez Razor-bo še najhitreje. Ko pogledam še levo v skalnat greben, zagledam 5 gamsovnasmehnasmeh. Povsem presenečena kar obnemim. Sva jih nekaj minut kar gledali in jih občudovali. Naju je začel čas že kar preganjati, tako da odhitiva proti izhodišču.
Spet lepo preživet popoldan, ki so nama ga še polepšali gamsinasmeh. Polna novih vtisov komaj čakam, da se vrnem.
Ratitovec Julijci vedno očarajo :-)1 Ratitovec iz vrha vzameva še žig, saj je kar močno in mrzlo pihalo, tako da sva hitro nadaljevali pot2 Ratitovec greben Košute je povsem brez snega...ja, bo treba kmau it gor mau pogledat :-)3 Ratitovec na Kosmatem vrhu ni niti ene krpice snega4 Ratitovec Goli vrh in Altemaver, letos na obeh in sicer v snegu :-)5 Ratitovec mimo rudnika do koče6 Ratitovec Goli vrh, slikan izpred koče...nobenega sledu o kakem snegu :-(7 Ratitovec v notranjosti koče, kjer te pozdravi prijeten in gostoljuben oskrbnik8 Ratitovec pogled proti Špičkam9 Ratitovec za danes se poslavljam10 Ratitovec lep prostorček za počitek11 Ratitovec pogled nazaj12
MaticP
9.4.2012
Danes bili na Ratitovcu, izjemno vreme, zimsko spomladanska idila novozapadlega snega! Lepo, skoraj brez besed!
Ratitovec1 Ratitovec2 Ratitovec3 Ratitovec4 Ratitovec Na Gladkem vrhu5 Ratitovec Na vrhu Altemaverja6 Ratitovec7 Ratitovec8
ksena
10.4.2012
Matic....kakšno lepo fotko vama je naredil Marjan....smo edini štirje gazili proti Altemaverju nasmeh.
Iz Prtovča čez Razor na Ratitovec in dalje na Aletmaver. Pot zasnežena, vendar dobro uhojena. Z Ratitovca proti Altemaverju na uradni poti zameti, tako da je bilo bolje hoditi po grebenu.Zimska idila, sončno vreme, krasni razgledi....kaj naj si človek še zaželi nasmeh. Vračala sva se čez Vrata. Sneg je bil že ojužen, ponekod se je udiralo do kolen, zlasti po gozdu, saj je v to smer pred nama zavilo le par pohodnikov. Od Vrat do izhodišča pa že drsalnica, tako da male dereze niso bile odveč.
Ratitovec cilj1 Ratitovec nad Prtovčem2 Ratitovec3 Ratitovec4 Ratitovec5 Ratitovec6 Ratitovec proti vrhu Ratitovca7 Ratitovec8 Ratitovec9 Ratitovec proti Altemaverju10 Ratitovec pogled nazaj11 Ratitovec po grebenu12 Ratitovec pogled v dolino13 Ratitovec vrh Altemaverja14 Ratitovec 3glav je pokukal iz megle15 Ratitovec16 Ratitovec17 Ratitovec18 Ratitovec19 Ratitovec vrh Ratitivca20 Ratitovec Vrata21
MaticP
10.4.2012
No jaz imam vaju na fotkah (res malo od daleč, samo pa sta gor) nasmeh Hvala Marjan!jezik Drgač pa res super dan, za lepe fotke!
Ratitovec1 Ratitovec2 Ratitovec3
ksena
10.4.2012
Hvala tudi tebi, Matic nasmeh.Srečno in varno tudi drugod - gori, na lepšem nasmeh
adnap
11.4.2012
Ja lep ponedeljek je bil. Povedano je bilo že vse, jaz pa bom prilepil samo še par slik.
29.4.2012
Danes smo se po "pobegu" iz vročih istrskih plezališč odpravili na to hvaležno pogorje. Za izhodišče smo imeli Prtvoč, gor smo šli čez Poden, dol pa čez Razor. Ljudi je bilo kar veliko, predvsem družin z manjšimi otroki, za katere je ta vzpon ravno pravšnji. Na vrhu cvetijo žafrani, spodaj pa cvetja še ni prav veliko. Parkiranje v Prtvoču je zgledno urejeno, kljub velikemu obisku.
ajda
11.5.2012
Vsako pomlad se na Ratitovec podam s Soriške planine. Pot je prijetna, samotna in ne preveč strma. Šele v zadnjem delu, predno stopimo na prostrane pašnike Ratitovca se pot požene v breg. Sredi gozda se skrivajo cvetoči pašniki. Ker nisem hotela delati škode med cvetjem, sem morala kar popaziti kam stopim. En del gozda se meni zdi še posebno strašljiv, vsa tista gošava tam naokrog me navdaja z tesnobo. Pravijo, da se je tam kjer lahko srečaš medveda, dobro glasno pogovarjati. Ker sem bila sama, sem kar malo zapela, da preženem morebitnega kosmatinca. Če je slučajno bil kje v bližini, in je slišal moje "fušanje", se je verjetno boga žival pognala v beg in ga zlepa ne bo nazajvelik nasmeh Medveda res nisem srečala sem pa opazila njegove sledi v bližini Kremanta.
Ko pridem iz gozda se mi ponudijo krasni razgledi. Nadaljujem po razglednem pašniku Ratitovca, mimo Kremanta in Altemaverja do koče na Ratitovcu.
Zaradi obiska mladih planincev je bilo okrog koče kar živahno. Tudi drugih planincev je bilo nekaj, družbe ni manjkalomežikanje
Vračam se po isti poti nazaj. Lep vroč dan je bilnasmeh
Ratitovec ne preveč strma pot1 Ratitovec Pogačica in Porezen v ozadju2 Ratitovec Blegoš3 Ratitovec vrhovi nad Soriško planino4 Ratitovec vse polno jih je 5 Ratitovec ob poti6 Ratitovec planina z lepim razgledom7 Ratitovec ko prehodim še zadnjo strmino se odprejo čudoviti razgledi8 Ratitovec Karavanke9 Ratitovec koliko vsega je bilo za videti10 Ratitovec sled medveda na planinski poti11 Ratitovec Kremant v ozadju Altemaver12 Ratitovec šopek planinskega cvetja13 Ratitovec Krekova koča na Ratitovcu14 Ratitovec razgled s Kačjega roba15
16.5.2012
Včeraj sem šel iz Podkorit na Ratitovec. Pot do Bitenjske planine ni markirana in je na nekaj mestih tudi že nekoliko zaraščena. Od Bitenjske planine do Gladkega vrha, pa sem sledil markirani poti, katera je prehodna brez posebnosti. Vrnil sem se po isti poti, nato pa spotoma obiskal še slap Grmečica.
Lp, Tadej
Ratitovec Bitenjska planina1 Ratitovec Ob poti2 Ratitovec Ribčeva planina3 Ratitovec Jutranja slana4 Ratitovec Planina Pečana5 Ratitovec Ob poti6 Ratitovec Razpotje7 Ratitovec Pogled proti Triglavu8 Ratitovec Pogled z Gladkega vrha9 Ratitovec Krekova koča na Ratitovcu10 Ratitovec Slap Grmečica11 Ratitovec Slap Grmečica12 Ratitovec Slap Grmečica13 Ratitovec Sava Bohinjka14
Tadej pozdravljen!
Sem mislil da poznam Ratitovec,pa vidim da ne,saj mi ta pot ni prav nič znana.Kateri konec pa je to, v smislu strani neba?
Srečno!
16.5.2012
Izhodišče je ob Savi Bohinjki, v bližini vasi Nomenj.
Hvala lepa Tadej. Lep pozdrav
LidijaJesih
20.5.2012
Ratitovec je obiskana gora, a če na Razorju namesto na levo zaviješ na desno, si že sam. Najprej na Kosamti vrh, nato še na Gladki vrh, pa čez Povden dol. Za ljubitelje sviščev in pogačic. No, pa flancatov tudi.
Ratitovec Stene Kosmatega vrha z Razorja1 Ratitovec plantaže svišča proti Vratcem2 Ratitovec Razgled s Kosmatega vrha, zadaj Julijci z Očakom3 Ratitovec Pogačice, nekaj že pravih, večina zori4 Ratitovec Skoraj bi že pil lahko iz njih, tako veliki so5 Ratitovec Pa še Gladki vrh s kuliso Julijcev6 Ratitovec Lep prehod na poti proti Povdnu7 Ratitovec Kaj neki bi mi povedala, če bi mi lahko? 8
tisa
20.5.2012
Ja,Ratitovec je tudi moja ljuba gora in vedno se z velikim veseljem povzpnem nanjo. Lepe slikice LidijaJesih, kravica bi ti pa gotovo rekla, da je vesela, ker je lahko spet zunaj.nasmeh Lp
17.7.2012
Današnji dan smo izkoristili za obisk Ratitovca in da bi uživali malo dlje v njegovem okrilju,smo začeli na Soriški planini.Pravo hribovsko veselje se prične s prihodom na prostrane travnate poljane s številnim cvetjem in prelepimi pogledi na bližnje in oddaljeno hribovje.Ob poti nas je pozdravil trop konjev,izgubljena ovčka z mladičem in veliko kravic s telički.V koči pa zasluženi flancati in pijača.nasmehmežikanje
Ratitovec Jutranja svežina1 Ratitovec Za napisan čas si moramo dobro nabrusiti pete2 Ratitovec Danes je bila senca skoraj odveč3 Ratitovec Jutranji pogled proti Poreznu4 Ratitovec Gore nad Soriško planino5 Ratitovec Kobila z mladičem6 Ratitovec Ob poti7 Ratitovec Pozdrav tudi našemu Očaku...8 Ratitovec ...in planiki9 Ratitovec Tudi dišečih murk ni manjkalo10 Ratitovec Klinčki ob poti11 Ratitovec Dlakavi sleč12 Ratitovec Pogled z letala13 Ratitovec Od Starega do Črnega vrha14 Ratitovec Pogled na Kosmati  in Gladki vrh15 Ratitovec In že ga ni bilo več16 Ratitovec Sorica,ena od prelepih vasic17 Ratitovec Ob poti povratka18
tisa
28.8.2012
Ker sva imela namen iti na Jezersko stran, pa je bila cesta menda zaprta, sva jo mahnila na Ratitovec,na katerega se vedno z veseljem povzpnem.Zjutraj je bilo prijetno hladno, na vrhu je malce popihal južni veter, temperatura pa sredi dneva prijetnih 17 stopinj. Gor sva šla čez Povden, nazaj pa preko Razorja do Prtovča.
Ratitovec Ta še ni zrel za čaj.1 Ratitovec Dvojčici ob poti2 Ratitovec Značilne pečine Ratitovca3 Ratitovec Pogled v smeri Črne prsti4 Ratitovec Letos je bolj slaba paša5 Ratitovec Rožice pa kljub suši kar cvetejo6 Ratitovec Takih pogledov danes ni manjkalo7 Ratitovec Altamaver danes višji kot Triglav8 Ratitovec Bravo Zofka!9 Ratitovec Ne vem, če so to tudi kavke.10 Ratitovec Pogled na Porezen11 Ratitovec Govedo čaka, a kavboja od nikoder. 12 Ratitovec Teh se tudi razveselim 13 Ratitovec Prelep šopek14 Ratitovec Doma pa naju je takole pričakal Miško. 15
stankoju
21.10.2012
V petek proti večeru se odpravimo na Krekovo kočo prenočit in zgodaj zjutraj že spust do Prtovča kjer smo imeli avto in se odpeljali v Podbrdo.Gor smo šli čez Povden, dol pa zjutraj čez Razor.Se vidi da ima Ratitovec veliki obisk saj smo kljub pozni uri v petek srečali precej pohodnikov in tudi v soboto zgodaj zjutraj še v temi je že bilo polno pohodnikov.
Ratitovec1 Ratitovec2 Ratitovec3 Ratitovec4 Ratitovec5 Ratitovec6 Ratitovec7 Ratitovec8 Ratitovec9 Ratitovec10 Ratitovec11 Ratitovec12 Ratitovec13 Ratitovec14 Ratitovec15 Ratitovec16 Ratitovec17 Ratitovec18 Ratitovec19 Ratitovec20
Bbrina
31.10.2012
Iz Prtovča sva šla čez sedlo Povden navzgor. Po sledeh v smegu sva videla, da so pred nama po tej poti hodili že dva ali trije pari nog. V gozdu je bilo vse prav lepo zasneženo, prava mala zimska pravljica. Na vrhu je bilo malce vetrovno,nekaj ljudi, ki pa so prišli gor večinoma čez Razor, nekdo pa je pregazil stezo tudi iz Zalega loga. Čez Razor navzdol pa je bila steza že precej uhojena,ponekod malce drseča. V gozdu je snega do kakih 20 cm, na vrhu pa večinoma spihano, vendar vse zelo lepo s prekrasnimi razgledi.
Ratitovec1 Ratitovec2 Ratitovec3 Ratitovec4 Ratitovec5 Ratitovec6 Ratitovec7
skala123
3.11.2012
Danes na Ratitovcu gosta megla in močan veter,snega ob poti malo in ne predstavlja nobene ovire.Lep pozdrav(rastejo pa še jurčki)
Ratitovec1 Ratitovec2 Ratitovec3 Ratitovec4 Ratitovec5
tagec
9.11.2012
Po enodnevni agoniji in borbi z trebušnim virusom,se v dveh dneh spravim k sebi.Včeraj na Osolnik,sam da je sonce,danes Ratitovec.Malce slaboten sem,ampak počasi gre.Neverjetno,kaj ti naredi en majcen virus.Razgledi jasno fantastični na vse strani,malce piha na vrhu,ampak dan brez glavobola-počutim se kot kralj!!lpnasmehnasmeh
Ratitovec vedno znova navdušen nad silhuetami skal1 Ratitovec moj dolgoletni hribovski prijatelj2 Ratitovec v Julijcih je več snega kot v Kamniških3 Ratitovec kontrast..4