Vodiška planina

pohodnica532. 06. 2010 20:51:57
je kdo bil v zadnjem času na Vodiški planini; kako je kaj, je zelo blatna pot iz Krope in ali je že sploh kaj pomladno zeleno in cvetoče okrog koče; slišala sem, da so urejene nanovo markacije; hvala in lp
ajda17. 05. 2011 22:37:38
Danes sem se preko Jamnika povzpela na Vodice.Pot ni prav nič strma,lepo markirana in z novimi tablami označena na mestih kjer se križa z drugimi potmi.Med potjo pridem do razgledne pečine Zidana,z nje je lep razgled po Gorenjski.Partizanski dom na Vodicah je odprt skozi vse leto,zanj skrbi prijazen oskrbnik,ki je prav prijeten sogovornik.Vračala sem se po isti poti nazaj.Počasi stopam po stezi skozi mlad smerekov gozdiček ko kar naenkrat zaslišim pok suhe veje in trenutek za tem že stoji pred mano na stezi gams.Za trenutek postoji,gleda proti meni,zabrlizga in že se požene v strmino,par skokov in ga ne vidim več.Jaz pa še kar stojim kot bi bila prilimana eek in drugega kot ooo... nisem bila sposobna.Čisto sva presenetila eden drugega verjetno je ležal v tisti gošavi in me zadnji hip zagledal in se je pognal ven na pot.Čeprav me je prestrašil ga je bilo vseeno lepo srečati nasmeh Lep pozdrav vsem.
balkon Gorenjske1
Partizanski dom na Vodicah in mogočna lipa13
visoko plapola14
tulipan3. 11. 2012 19:17:50

Ravno prava višina za poglede vmes. Gor čez Jamnik in Zidano skalo, dol pa po položni poti (mimo Parklja)

Bojan_A18. 12. 2012 16:55:34
Beg iz megle. Od doma na Jamnik mimo Petelinovca. Potem pa čez Zidano skalo in Črni vrh na Vodiško planino. Z Vodic pa mimo kamnoloma v Kamno gorico in domov.Pot je zelo dobro označena, meja megle je bila na ca. 1000 m, sneg pa se začne tudi približno na tej višini. Nabralo se je 25 km in 1300 višincev. nasmeh
Matej_K.27. 02. 2013 12:23:34
Je bil kdo gor zadnje dni? Kakšna je kaj pot iz Krope ali pa iz Jamnika?
julika27. 02. 2013 13:17:27
Na Vodiško planino s Krope je običajno zmeraj shojeno.Gor sem bila v soboto,in to od cerkve, po strmi gor in po lažji dol.Tudi z grape (blizu izvira Kroparice) je shojeno.
Kokta11. 06. 2013 23:05:08
Lepa krožna pot iz Krope do Partizanskega doma na Vodiški planini in nazaj. Dom je odprt vse dni v letu.Prijazen oskrbnik in enkratni štruklji nasmeh
začetek poti iz Krope1
nazaj po strmi15
to pa je porcija :)17
LidijaJesih26. 04. 2014 16:55:15
Dolgo je že od zadnjega obiska, tako dolgo, da nisem s prve našla ne ceste do cerkve (nič čudnega, Kropa je prekopana in tam, kjer se zavije, je vsevprek vse kaj drugega kot prostor) niti poti do cerkve s centra Krope (pa tudi nič hudega, vse skupaj je na kupu). Prava cerkev je tista na sončnem bregu Krope, kar je, kot pravijo domačini, pomembno tudi za razpoloženje Kroparjev. Pravijo, da se pozna, ali rasteš na sončnem ali na senčnem bregu sicer ozke doline, ki jo obdajajo grapasti klanci. Prava cerkev je od Lenarta, ki je mimogrede tudi zavetnik (ne boste uganili) kovačev. Nad cerkvijo oznake sicer dajejo možnost izbire med lahko in strmo potjo, a trenutno izbire ni, ker je lahka neprehodna, kot piše na tablicah. Strma je pa pač strma: kot pravijo, bolj ko je strmo, manj korakov je treba. V uri in pol pogrizeva strmino, na planini pa je kot v raju. Tista lepa zelena, mir, štruklji, prijazna oskrbnica. Nikamor se nama ne mudi, glede na napoved je vsak žarek darilo. Dol najprej po isti poti, potem pa na označenem razcepu do izvira Kroparice. Še malo zgodovine in kovaštva, pa je bil dopoldan naokoli. Delim še nekaj sličic z vami.
začetek u Kropi1
......19
Kroparica20
vencelj122. 08. 2016 16:05:36
Spet enkrat na Vodiški planini!
Izhodišče so bile Jelenšče, najvišje ležeče hiše v Dražgošah (pod Bičkovo skalo), nato sem šel na (žal opuščeno) planino Kališnik in naprej po markirani do Vodiške planine. Pot mi je znana od prej, so pa v času od mojega zadnjega obiska namestili nekaj novih oznak in markacij, tako je sedaj markirana tudi pot iz Vodiške planine do Ratitovca (časovno 5:15).
Ob povratku sem malce okleval, a sem se potem odločil za krožno varianto: označena pot proti Jamniku (najprej se dvigneš na Črni vrh-1307 m, nato sledi spust) do odcepa za Tehniko Meto, potem nisem več sledil spustu v vas Jamnik, pač pa sem šel desno po makadamski, dobro vzdrževani gozdni cesti do razgledne točke Bela peč in naprej mimo Bičkove skale na izhodišče.
Stranske poti in gozdne vlake bom raziskoval enkrat drugič...
Časovnica: iz Dražgoš do Vodiške je markirano na dobri dve uri. Komot! Povratek v moji današnji varianti nima časovnice...(ima jo,npr., z Vodiške na Jamnik, vse ostalo je kr`˙neki), je pa veliko bolj naokrog in če primerjam svoje čase, sem za nazaj rabil skoraj še enkrat toliko ( 56 min v eno smer, povratek skoraj 1:45,vendar s postankom na razglednih točkah nad Zidano skalo, Belo pečjo in na Bičkovi skali).
LP, vencelj
Tadej24. 01. 2018 15:33:37
Nekaj slik z izleta Dražgoše - Dražgoška Gora - Vodiška planina in po isti poti nazaj. Sneg se začne na Dražgoški gori, nato ga je med potjo več kot pol metra, na Vodiški planini pa ga je zopet manj. Danes se sneg ni prediral.
Lp, Tadej
l.tana7. 11. 2018 12:41:42
Nedelja, 4.11
Jamnik - Dražgoše - Vodiška planina - Jamnik, pot brez posebnosti
Žal ni bilo sonca, so pa bili odlični štruklji
geppo23. 04. 2019 06:52:46
Na Velikonočni ponedeljek 22.4.2019
Parkiramo v neposredni bližini najstarejše talilne peči, ki so jo našli v Sloveniji.
Pot se strmo pne, nekajkrat preči ovinkasto asfaltirano cesto na kateri uživajo motoristi, kolesarji.
Ko cerkvico na Jamniku opazimo spodaj levo se zavedamo, da pot ne vodi mimo nje. Do nje se ne spustimo, nadaljujemo naprej po strmi gozdni poti, ki je sedaj markirana.
Ko se dvignemo nad 1000m nmv si privoščimo Velikonočno pojedino. Sicer imam v rugzoku Rio mare a ostane v rugzokuvelik nasmeh
Kolegi iz SV konca Slovenije poskrbijo za kulinarično razvajanje, ki se ga ne morem obraniti. Nekateri razmišljajo potem o vegi večerji in vmes med predahom nabirajo regrad.
Za Črnemu vrhu 1307m nmv sledi le še spust. Na terasi Partizanskega doma si privoščimo predah ob hmelskem osvežilu. Lipa ki so jo posadili davnega leta 1473 je impozantna. Nekateri se zopet zakadijo v regrad drugi, pa ob kozarcu rdečega lovimo sončne žarke.
Spust je strm, lep gozd in v daljavi sirene intervencijskih vozil. Kmalu zavonjamo vonj požara in bel dim v gozdu daleč od naše poti. Ko prečimo Kroparico si ogledamo še njen izvir. Lep sončen dan v čudoviti naravi na terenu, ki smo ga obiskali prvičcool
Parkiramo ob cesti v neposredni bližini muzejske talilne peči1
Izvir16
prehojeno17
Tadej16. 09. 2019 15:42:20
Nekaj slik z današnjega izleta Kamna Gorica - Razpok - Vodiška planina - Kropa.
Prehojena pot je normalno prehodna.

Lp, Tadej
Ob poti22
Pogled na obe cerkvi v Kropi23
Fikret16. 09. 2019 16:43:31

Bravo Tadej! Ko bo Planinska zveza Slovenije ali pa Turistična zveza Slovenije dala v javnost natečaj za NAJ promotorja slovenskih gora, bom takoj dal lajk ZA TADEJA. V času od rojstva foruma Hribi.net in odličnih objav našega šefa Tadeja, se je turistični obisk naših gora enormno povečal s strani domačih planincev in tudi planincev iz inozemstva. Izboljšala se je tudi kultura obiskovalcev gora in ekološka zavest. Ne nazadnje pa je velik plus izredno kratek čas od iskanja informacije pa do razlage ali opisa. Včasih smo to dolgotrajno iskali po tiskanih medijih. Trdim, da imajo pri teh pozitivnih premikih ogromno zaslug forum Hribi.net, Tadej in Rok. Srečno in še veliko let uspešnega delovanja želim! nasmeh nasmeh nasmeh
Tadej16. 09. 2019 17:28:12
Hvala.
ločanka2. 02. 2020 16:07:07
Dolg izpred več kot 10-ih let je sedaj poravnannasmeh. Takrat smo se tri prijateljice namenile na poldnevno turo od Jamnika na Vodiško planino. Ampak tja nismo prišle, smo prej odnehale, saj smer naenkrat ni bila več jasna. Potem pa še prelepi opisi "Edine" pred leti na tem forumu in GITE na njenem blogu so naredili svoje in želja je ponovno oživelanasmeh.

Vreme včeraj res ni bilo tako, da bi ga hvalil, ampak lagodna hoja skozi smrekov gozd, mimo rumenih trav in zelenih mahov naredi svoje, pa stalno odprti Partizanski dom na planini je tudi luksuz.

Cerkev na Jamniku je pa tudi vredna ogleda, čeprav včeraj brez lepega, goratega ozadja.

vsem poznana cerkev na Jamniku včeraj1
informacije23
še en pogled proti Stolu in ostalim24
Mr.pp30. 08. 2021 10:06:03
Lep pozdrav. Pozna kdo pot na Vodiško planino, ki naj bi se imenovala Raca? Če se ne motim, naj bi se šlo z avtom iz Spodnje Lipnice... Peljem bi nekaj malih otrok, pa bi bila pot iz Krope preveč. Hvala
lilyd18. 07. 2022 22:31:53
V soboto prvič na Vodiški planini. Naša planinska rožica vse ve, kdo kje še ni bil in kakšne so želje. Šli smo iz Krope mimo cerkve, po poti škratov. Pot je dobro označena, kar je na Jelovici potrebno, saj je mnogo poti in brez oznak ne bi šlo. Prišli smo do Zidane skale, kjer je razgledna točka. Na poti smo srečali srnico, pa prijetno domačinko s psičko Piko. Še malo vzpona do Črnega vrha, ki je najvišji del Jelovice. Pot se potem spusti do Vodiške planine, vse je lepo urejeno. Prijazna mladenka in seveda brez odličnih štrukljev gospe Hajdi ni šlo. Spust v Kropo, ki je lepo urejena, cvetje na oknih, en del poln hortenzij. Vračali smo se mimo Jamnika, cerkev je bila svečano okrašena v pričakovanju svatov...pravljično.
za nas so oznake na Jelovici nujne1
lepo okrašena cerkev29
srečno mladoporočencema30
KMiha20. 07. 2022 10:26:59
Najvišji del Jelovce je Partizanski vrh (1411 m)
lilyd24. 07. 2022 22:24:57
Miha hvala, moja pomota....
dragonar31. 08. 2022 12:00:53
lilyd Še ena zanimivost Jelovica ima kar tri Črne vrhove.Drugi je nad Selško planino tretji pa je
vzhodno od Soriške planine.