Vodiška planina
2.6.2010 - pohodnica53
je kdo bil v zadnjem času na Vodiški planini; kako je kaj, je zelo blatna pot iz Krope in ali je že sploh kaj pomladno zeleno in cvetoče okrog koče; slišala sem, da so urejene nanovo markacije; hvala in lp
ajda
17.5.2011
Danes sem se preko Jamnika povzpela na Vodice.Pot ni prav nič strma,lepo markirana in z novimi tablami označena na mestih kjer se križa z drugimi potmi.Med potjo pridem do razgledne pečine Zidana,z nje je lep razgled po Gorenjski.Partizanski dom na Vodicah je odprt skozi vse leto,zanj skrbi prijazen oskrbnik,ki je prav prijeten sogovornik.Vračala sem se po isti poti nazaj.Počasi stopam po stezi skozi mlad smerekov gozdiček ko kar naenkrat zaslišim pok suhe veje in trenutek za tem že stoji pred mano na stezi gams.Za trenutek postoji,gleda proti meni,zabrlizga in že se požene v strmino,par skokov in ga ne vidim več.Jaz pa še kar stojim kot bi bila prilimana eek in drugega kot ooo... nisem bila sposobna.Čisto sva presenetila eden drugega verjetno je ležal v tisti gošavi in me zadnji hip zagledal in se je pognal ven na pot.Čeprav me je prestrašil ga je bilo vseeno lepo srečati nasmeh Lep pozdrav vsem.
Vodiška planina balkon Gorenjske1 Vodiška planina po tej poti2 Vodiška planina3 Vodiška planina suha smrečica mi je pot kazala4 Vodiška planina po mehki poti 5 Vodiška planina razgledna pečina Zidana6 Vodiška planina lep razgled, levo spodaj Kropa7 Vodiška planina Karavanke8 Vodiška planina greben Košute9 Vodiška planina Brezje10 Vodiška planina11 Vodiška planina skozi zeleni gozd12 Vodiška planina Partizanski dom na Vodicah in mogočna lipa13 Vodiška planina visoko plapola14 Vodiška planina15
tulipan
3.11.2012

Ravno prava višina za poglede vmes. Gor čez Jamnik in Zidano skalo, dol pa po položni poti (mimo Parklja)

Vodiška planina1
Bojan_A
18.12.2012
Beg iz megle. Od doma na Jamnik mimo Petelinovca. Potem pa čez Zidano skalo in Črni vrh na Vodiško planino. Z Vodic pa mimo kamnoloma v Kamno gorico in domov.Pot je zelo dobro označena, meja megle je bila na ca. 1000 m, sneg pa se začne tudi približno na tej višini. Nabralo se je 25 km in 1300 višincev. nasmeh
Vodiška planina1 Vodiška planina2 Vodiška planina3 Vodiška planina4
Matej_K.
27.2.2013
Je bil kdo gor zadnje dni? Kakšna je kaj pot iz Krope ali pa iz Jamnika?
julika
Na Vodiško planino s Krope je običajno zmeraj shojeno.Gor sem bila v soboto,in to od cerkve, po strmi gor in po lažji dol.Tudi z grape (blizu izvira Kroparice) je shojeno.
Vodiška planina1
Kokta
11.6.2013
Lepa krožna pot iz Krope do Partizanskega doma na Vodiški planini in nazaj. Dom je odprt vse dni v letu.Prijazen oskrbnik in enkratni štruklji nasmeh
Vodiška planina začetek poti iz Krope1 Vodiška planina kar naenkrat iz skale2 Vodiška planina kažipot3 Vodiška planina z razgledne točke4 Vodiška planina rahlo približano5 Vodiška planina6 Vodiška planina pri domu7 Vodiška planina Partizanski dom8 Vodiška planina9 Vodiška planina mogočna lipa10 Vodiška planina11 Vodiška planina12 Vodiška planina sveže nabrano13 Vodiška planina res lepo skrbijo za dom14 Vodiška planina nazaj po strmi15 Vodiška planina16 Vodiška planina to pa je porcija :)17
LidijaJesih
26.4.2014
Dolgo je že od zadnjega obiska, tako dolgo, da nisem s prve našla ne ceste do cerkve (nič čudnega, Kropa je prekopana in tam, kjer se zavije, je vsevprek vse kaj drugega kot prostor) niti poti do cerkve s centra Krope (pa tudi nič hudega, vse skupaj je na kupu). Prava cerkev je tista na sončnem bregu Krope, kar je, kot pravijo domačini, pomembno tudi za razpoloženje Kroparjev. Pravijo, da se pozna, ali rasteš na sončnem ali na senčnem bregu sicer ozke doline, ki jo obdajajo grapasti klanci. Prava cerkev je od Lenarta, ki je mimogrede tudi zavetnik (ne boste uganili) kovačev. Nad cerkvijo oznake sicer dajejo možnost izbire med lahko in strmo potjo, a trenutno izbire ni, ker je lahka neprehodna, kot piše na tablicah. Strma je pa pač strma: kot pravijo, bolj ko je strmo, manj korakov je treba. V uri in pol pogrizeva strmino, na planini pa je kot v raju. Tista lepa zelena, mir, štruklji, prijazna oskrbnica. Nikamor se nama ne mudi, glede na napoved je vsak žarek darilo. Dol najprej po isti poti, potem pa na označenem razcepu do izvira Kroparice. Še malo zgodovine in kovaštva, pa je bil dopoldan naokoli. Delim še nekaj sličic z vami.
Vodiška planina začetek u Kropi1 Vodiška planina cerkev sv.Lenarta2 Vodiška planina smerokazi, skupaj z opozorili o zaprti poti3 Vodiška planina pot se ves čas vzpenja4 Vodiška planina celo nekaj jeklenic se najde5 Vodiška planina po strmem po grapi6 Vodiška planina utrjeno7 Vodiška planina lepa gozdna pot8 Vodiška planina tik pred planino9 Vodiška planina Partizanski doma na Vodiški planini10 Vodiška planina res lepo, navdušena11 Vodiška planina tako kot je bilo in najbrž bo12 Vodiška planina tole pa probajte13 Vodiška planina veeeelika lipa14 Vodiška planina tu desno po poti do izvira Kroparice15 Vodiška planina na cesti, malo pred Kropo16 Vodiška planina ostanki zgodovine17 Vodiška planina tipični kroparski izdelki18 Vodiška planina ......19 Vodiška planina Kroparica20
vencelj1
22.8.2016
Spet enkrat na Vodiški planini!
Izhodišče so bile Jelenšče, najvišje ležeče hiše v Dražgošah (pod Bičkovo skalo), nato sem šel na (žal opuščeno) planino Kališnik in naprej po markirani do Vodiške planine. Pot mi je znana od prej, so pa v času od mojega zadnjega obiska namestili nekaj novih oznak in markacij, tako je sedaj markirana tudi pot iz Vodiške planine do Ratitovca (časovno 5:15).
Ob povratku sem malce okleval, a sem se potem odločil za krožno varianto: označena pot proti Jamniku (najprej se dvigneš na Črni vrh-1307 m, nato sledi spust) do odcepa za Tehniko Meto, potem nisem več sledil spustu v vas Jamnik, pač pa sem šel desno po makadamski, dobro vzdrževani gozdni cesti do razgledne točke Bela peč in naprej mimo Bičkove skale na izhodišče.
Stranske poti in gozdne vlake bom raziskoval enkrat drugič...
Časovnica: iz Dražgoš do Vodiške je markirano na dobri dve uri. Komot! Povratek v moji današnji varianti nima časovnice...(ima jo,npr., z Vodiške na Jamnik, vse ostalo je kr`˙neki), je pa veliko bolj naokrog in če primerjam svoje čase, sem za nazaj rabil skoraj še enkrat toliko ( 56 min v eno smer, povratek skoraj 1:45,vendar s postankom na razglednih točkah nad Zidano skalo, Belo pečjo in na Bičkovi skali).