Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Vrtača
VanSims
16.6.2018
Predvidevam da čez sedlo Belščica.

Vzhodno od njega še nisem hodil, ti bo kdo povedal ki je že bil, kolikor vem pa gre od tam na Vrtačo (ali Vertacho, kot piše na avstrijskih smerokazih mežikanje ) normalna markirana pot. S sedla se moraš za Stol spustiti po eni slabo markirani in malo zoprni grapici potem pa na desno gledati odcep poti čez melišče po njem pa se po kake 10 minutah priključiš poti z Ljubelja. Od tam je do vrha še kako uro pa pol.

Tule (http://www.hribi.net/izlet/trate____johannsenruhe_stol_mimo_celovske_koce/11/53/1051) od stavka 'S sedla Belščica naprej ...' Ker boš prišel z Vrtače je tvoj odcep nekaj minut pred prihodom na sedlo, s tvoje smeri na levo.
Hribolazec81
17.6.2018
Super hvala lepa nasmeh
tinky
Nekaj današnjih. Ljubelj, Zelenica, Vrtača, Šija, Srednji vrh, Završnica, Zelenica. Malo sonca, malo vetra, oblačno in malo megle.
Vrtača1 Vrtača na Ljubelju2 Vrtača3 Vrtača4 Vrtača5 Vrtača Srednji vrh6 Vrtača7 Vrtača RIP8 Vrtača9 Vrtača10 Vrtača11 Vrtača12 Vrtača13 Vrtača14 Vrtača15 Vrtača16 Vrtača17 Vrtača18 Vrtača19 Vrtača20 Vrtača21 Vrtača na izbiro22 Vrtača Šija23 Vrtača24 Vrtača25 Vrtača koča pri izviru Završnice26 Vrtača tam gor sem bil27 Vrtača Roblek28 Vrtača29 Vrtača30 Vrtača pa spet  štrudl 31
bos
3.7.2018
Včeraj s sinom od Tinčkove koče na vrh. Cesta do izhodišča v kar dobrem stanju, le zadnji klanec je malo razrit. Vreme prijetno za hojo, pot lepo označena, žal pa se sonce na vrhu ni uspelo prebiti skozi oblakejezik.
Vrtača dolina Završnica1 Vrtača na izhodišču2 Vrtača proti koči3 Vrtača Srednji vrh4 Vrtača pri koči5 Vrtača proti sedlu Šija6 Vrtača sedlo Šija7 Vrtača Srednji vrh in sedlo Šija8 Vrtača vsa razpotja so lepo označena9 Vrtača polno je murk10 Vrtača ko se je na grebenu malo odprlo11 Vrtača pa spet v meglo12 Vrtača za trenutek malo modrine na vrhu13 Vrtača drugače pa megleno ozadje in rahel veter14 Vrtača svišči15 Vrtača kljub malo slabšemu vremenu je bilo lepo16 Vrtača še kar daleč je do koče17 Vrtača skoraj se je videl vrh18 Vrtača murka19 Vrtača to je bilo največ od Stola20 Vrtača Srednji vrh21 Vrtača ni bilo razgleda na Srednjem vrhu22 Vrtača utrinek23 Vrtača Srednji vrh z izhodišča24 Vrtača dolina Završnica25
14.7.2018
Po parih letih pa spet na Vrtačo. Gor sem šel po označeni prek Zelenice. Nazaj grede pa sem zavil pred ruševjem na označeno pot za sedlo Šajda mimo Doma pri izviru Završnice.Zavil sem pred domom na stezico-komaj opazna, ki se nato,ko prideš iz gozda na vrhu pašnika zgubi. Od Zelenice pa po celotni graničarski nazaj na izhodišče na Ljubelj.Tako se izogneš soncu in vročini.Gorskih rož obilo, vreme lepo.Včeraj je bila sama stezica od sedla proti Vrtači močno razmočena.Je kar precej drselo.Skala je bila pa že suha.Te bližnjice za na sedlo Šija pa vsaj trenutno ne priporočam.Prvič je zelo strma, drugič jo malo prerašča trava, tretjič pa je vsaj včeraj močno drselo.
Vrtača Koča Vrtača samuje in propada.1 Vrtača Zelenica.2 Vrtača Moj cilj približan.3 Vrtača Prek teh melišč na odcep za na Vrtačo.4 Vrtača Zgrešiti res ne moremo.5 Vrtača Bližamo se sedlu, pol poti ali celo malo več je za nami.6 Vrtača Sedlo je za nami, sedaj pa navkreber.7 Vrtača Pogled dol na levo na pot proti Celovški koči.8 Vrtača Tu je ta podor.Pot je sedaj prestavljena pod greben -je označena.9 Vrtača10 Vrtača Famozni zob Vrtače.11 Vrtača Pa še cepin na vrhu.12
Mrki
14.7.2018
Velkavrhovi Šajdi običajno pravimo Šija.
McOR
17.11.2018
A je bil kdo v zadnjih dneh na Vrtači? Zanimajo me razmere skoz Y (levo)?
alyas
27.12.2018
Vrtača in Srednji vrh iz Završnice (od Jagerskih bajt)

Cesta iz Završnice do Jagerskih bajt je normalno prevozna brez posebnosti, pot za hojo pod Kočo pri izviru Završnice pa je v zgornjem delu dokaj gladka in zjutraj poledenela, tako, da je hoja z uporabo »mačkov ali malih derezic« pod čevlji priporočljiva. Od koče do sedla Šija je zvezno cca 10 cm shojenega snega, naprej do grebena ga je manj. Od grebena dalje, odvisno od nanosov vetra nekje do 30 cm, stopinje so udelane in gaz je uhojena, a kakšni skalni deli gledajo tudi ven.
Na zgornji prečnici se je včeraj ponesrečil planinec, verjetno zaradi zdrsa in se močno poškodovan ustavil precej nižje, zato je nujna pravilna uporaba vseh zimskih pomagal, spremljati pa je potreba tudi vreme in temperature v visokogorju, kajti danes po dvanajsti uri je bila že kar velika odjuga, sprijet sneg in kepe pod derezami pa so predstavljale še največja nevarnost za zdrs.

Pot na Vrtačo sva opravila gor in dol po letni poti, enako tudi na Srednji vrh.
Južna grapa na Vrtačo je bila danes navzgor prehojena, po izjavi dveh udeleženih gornikov v njej, pa so bile razmere zgodaj zjutraj in dopoldan, ko je še podlaga v senci, dobre, a snega res ni veliko.
Vrtača cesta iz Završnice je brez posebnosti, z avtom se da trenutno pripeljati do Jagerskih bajt1 Vrtača jutranji pogled na Begunjščico in Smokuški plaz 2 Vrtača gladka in pomrzjena pot pod Kočo pri izviru Završnice3 Vrtača smerokazi pred kočo, do Vrtače ... še cca 2 dobri uri vzpona4 Vrtača na sedlu Šija5 Vrtača pogled navzgor proti Vrtači, kjer prvi vtis ne kaže na veliko snega6 Vrtača spodnja prečnica v levo na letni poti7 Vrtača obrat in vzpon proti vršnjemu grebenu8 Vrtača v zgornjem delu je več snega...9 Vrtača ... vzpon pa zahtevnejši10 Vrtača pogled na zgornjo prečnico proti vrhu11 Vrtača za varen korak je potrebna kompletna zimska oprema12 Vrtača vršnji del Vrtače, pogled na avstrijski vrh13 Vrtača Vrtača, na slovenskem vrhu14 Vrtača zahteven sestop navzdol v vršnjem delu15 Vrtača na Srednjem vrhu, pogled proti Stolu 16 Vrtača ... pa še nazaj17
klemen91
28.12.2018
Tudi jaz sem opazil dva, ki sta se vzpenjala po grapi, pa sem šel poskusit. Razmere v grapi so bile dobre, le na vstopu se je že nekaj splazilo. Ostalo pa kot je povedal že Alyas.
Je pa grapa kar precej prehojena, v obe smeri.
Vrtača Na vstopu malo plazine1 Vrtača2 Vrtača3 Vrtača4 Vrtača5 Vrtača6 Vrtača7 Vrtača8 Vrtača Proti vrhu9 Vrtača Begunjščica10 Vrtača Pogled proti grapi na povratku11
kolesar
28.12.2018
Včeraj so se na parkirišču na Ljubelju našle pohodne palice, katere je nekdo pozabil.
Vrtača1
Bojan2857
28.12.2018
Zdravo, Me pa res zanima, kako se lahko palice same najdejo????
Pa brez zamere
Bojan
cason
14.1.2019
Vrtača (13.1.2018)

Sneg.. Hmm... No nekaj ga seveda je, ampak občutno premalo (zaenkrat).

Skratka, pot do Zelenice malo ledena (gre tudi brez derez), potem pa od koče do razcepa za Stol in Vrtačo (letna pot) po poti malo snega in malo ledu.

Včeraj šla direktno gor po južni grapi - kjer so večinoma hodili dol, midva sva se pa odločila, da tukaj pičiva gor - Najprej ene 100m po melišču, nato pa se začne sneg (zato dereze gor in cepin v roke). Pot je lepo zgažena, vmes sicer malo manjka snega, nekje pa malo napihan... Ampak se da lepo gor pridt nasmeh

Za dol sva se pa odločila po letni poti, ki pa je tudi zgažena in je brez posebnosti. Itak rabiš zimsko opremo imet s sabo.

Na vrhu sva videla tudi stopinje po vzhodni poti... Sicer so nama pohodniki že spodaj pri koči rekli, da so včeraj eni obračali tam... Tolk, da ne vem kakšne so razmere na uni strani.

Lp,

Freak.si

Vrtača Pogled proti Srednjem vrhu1 Vrtača Pogled še na drugo stran2 Vrtača Julijci lepo obarvani3 Vrtača Sončni zahod4
kolesar
22.1.2019
Palice iz zgornje posta so našle lastnika
tinky
Take palice bi tudi jaz imel, saj bi me same našle.
TamaraTP
23.1.2019
Vrtača 21.1.2019

Malo po svoje in malo po JV grebenu (gaz bila narejena). Ponekod se je udiralo tudi do riti. Dereze nataknila pred vstopom v grapo. Letna pot je bila neprehojena.
Vrtača čez tele špičke1 Vrtača si ogledujem kje, levo ali desno; prva desno vmes2 Vrtača pogled nazaj3 Vrtača ok, grem dalje4 Vrtača vmes pogled na soseda v daljavi5 Vrtača in tja naprej, gor6 Vrtača pavza in pogled nazaj 7 Vrtača o, končno, si mislim8 Vrtača je bilo kar razrito9 Vrtača no, pa mi je ratal10 Vrtača se vračam in ozrem nazaj11 Vrtača kar lepa špurca12 Vrtača malo druga relacija vrnitve13 Vrtača še zadnji objem z očmi14 Vrtača in malo drugačno morje.15
skalaš70
23.1.2019
Hvala za info.Tamara, luštna tura in pa seveda tudi fotke! Varen korak in srečnonasmeh.
misace
26.1.2019
Danes preveč frišnega in preveč ugrezanja. Pa spontanih plazičev... So šli pa 3 Sosedje do vrha kot so poročali "gledalci" na Srednjem vrhu (bravo), in v Suhem ruševju (hvala za gaz nazaj). Te dni na Zelenici ne manjka tečajnikov, turašev, sankačev...
Vrtača1 Vrtača2 Vrtača3 Vrtača4
LEA ŠTUMBERGER
18.2.2019
17.2.2019, Vrtača - Leva grapa, desni krak

V nedeljo so nama proti Suhem ruševju družbo delali številni turni smučarji, pešakov praktično ni bilo.

Tokrat sva za pot na Vrtačo izbrala Levo grapo, višje pa desno varianto, tako, da naju je izpljunilo na greben in samo še nekaj metrov sva imela do predvrha. Razmere v senčnih legah so bile popolne, morda bi lahko bilo še malo trše, a ne bi se kaj dosti pritoževal. Na soncu pa je bilo seveda diametralno nasprotno – pomlad. Na vrhu sva imela popolno brezvetrje, v družbi številnih kavk sva si zato privoščila dolgo pavzo in uživala v trenutku.

CELOTEN OPIS POTI S FOTOGRAFIJAMI

Vrtača1 Vrtača2 Vrtača3 Vrtača4 Vrtača5 Vrtača6 Vrtača7 Vrtača8 Vrtača9 Vrtača10 Vrtača11 Vrtača12 Vrtača13
cason
3.3.2019
Današnje (3.3.2019) razmere na Vrtači po Y grapi.Sončni vzhod + pustovanje na vrhu.

Razmere in zanimivo dogajanje pa v blogu:
BLOG- VRTAČA

Lep pozdrav,
Freak.si
Vrtača Sončni vzhod Vratača1
ejti
3.3.2019
@cason, čestitke za turo. Ena dobrohotna pripomba, ki s samim vzponom nima najožje zveze, pa vendar. Velja pa še za množico drugih tukaj pišočih. Beseda GAZ je vendar ženskega spola: dobra, slaba, uhojena, narejena itd. gaz.
Pa brez zamere in še veliko odličnih vzponov po snežnih gazeh.