seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Spodnji Plot
 Spodnji Plot
17.10.2016 - vukovivek
krožna tura Ljubelj,Zelenica,Ferata,Spodnji plot,ter po grebenu naprej na Povna Peč in Stari Ljubeljnasmeh
Spodnji Plot1 Spodnji Plot2 Spodnji Plot3 Spodnji Plot4 Spodnji Plot5 Spodnji Plot6 Spodnji Plot7 Spodnji Plot8 Spodnji Plot9 Spodnji Plot10 Spodnji Plot11 Spodnji Plot12 Spodnji Plot13 Spodnji Plot14 Spodnji Plot15 Spodnji Plot16 Spodnji Plot17 Spodnji Plot18 Spodnji Plot19 Spodnji Plot20 Spodnji Plot21 Spodnji Plot22
17.10.2016
Nekje piše Povna peč, drugje Polna peč, na spletu pa spet nekaj drugegavelik nasmeh
13.5.2017
Danes po običajni poti na Spodnji Plot. Pot je normalno prehodna, le v zadnjem delu je precej spolzka.
Lp, Tadej
Spodnji Plot Po smučišču1 Spodnji Plot Utrinek2 Spodnji Plot Spodnji Plot in Vrh Ljubeljščice3 Spodnji Plot Šentanski plaz4 Spodnji Plot Spodnji Plot5 Spodnji Plot Dom na Zelenici6 Spodnji Plot Begunjščica7 Spodnji Plot Pogled proti Stolu8 Spodnji Plot Pogled proti Avstriji9 Spodnji Plot Križ na Spodnjem Plotu10 Spodnji Plot Razgled z vrha11 Spodnji Plot Vpisna skrinjica in žig12 Spodnji Plot Razgled z vrha13 Spodnji Plot Vrtača14 Spodnji Plot Stol15 Spodnji Plot Begunjščica16 Spodnji Plot Pogled v smeri Kamniško Savinjskih Alp17 Spodnji Plot Julijske Alpe18 Spodnji Plot Dom na Zelenici19 Spodnji Plot Od tu so včasih sprožali snežne plazove20 Spodnji Plot Ob poti21 Spodnji Plot Visoki jeglič22 Spodnji Plot Ob poti23 Spodnji Plot Narcise24
Bojan_A
14.5.2017
Sva se zgrešila. Sem šel po ferati za trening nasmeh https://bojanambrozic.com/2017/05/14/najtezja-ferata-pri-nas/
Jože.
nasmeh
Spodnji Plot 13. 5. 2017 ob 12:00; (pogled na Spodnji Plot, s poti na Korošico)1
Bojan_A
14.5.2017
Haha. Hvala za fotko. Res sva midva. nasmeh
1.7.2017
Danes sem šel mimo Doma na Zelenici, kjer že kuhajo bograč za današnjo prireditev, na Spodnji Plot. Lp, Tadej
Spodnji Plot Ob izhodišču1 Spodnji Plot Spodnji Plot2 Spodnji Plot Ob poti3 Spodnji Plot Ob poti4 Spodnji Plot Ob poti5 Spodnji Plot Šentanski plaz6 Spodnji Plot Dom na Zelenici7 Spodnji Plot Bograč se kuha8 Spodnji Plot Dom na Zelenici9 Spodnji Plot Kobilica10 Spodnji Plot Turška lilija11 Spodnji Plot Razgled s poti12 Spodnji Plot Spodnji Plot13 Spodnji Plot Begunjščica14 Spodnji Plot Stol15 Spodnji Plot Triglav16 Spodnji Plot Dom na Zelenici17 Spodnji Plot Stol, Vrtača in greben Na možeh18 Spodnji Plot Dom na Zelenici19 Spodnji Plot Spodnji Plot20 Spodnji Plot Utrinek21
25.7.2017
Zgleda, da se na Zelenici skrivajo pravi zakladi. Zadnjič sem v hudourniku našel en tolar, tokrat pa pri spustu s Spodnjega Plota, prav tako v hudourniku 20 centov.
Še nekaj slik jasnega in hladnega jutra.
Lp, Tadej
Spodnji Plot Jutro1 Spodnji Plot S soncem obsijan Spodnji Plot2 Spodnji Plot Po včerajšnjih nevihtah so ponekod malo popravili cesto3 Spodnji Plot Utrinek4 Spodnji Plot Dom na Zelenici z jezercem5 Spodnji Plot Prešernova koča na Stolu6 Spodnji Plot Stol7 Spodnji Plot Utrinek8 Spodnji Plot Spodnji Plot9 Spodnji Plot Avstrija v megli10 Spodnji Plot Vrtača11 Spodnji Plot Žig in vpisna skrinjica na Spodnjem Plotu12 Spodnji Plot Kamniško Savinjske Alpe13 Spodnji Plot Stol in Vrtača14 Spodnji Plot Utrinek15 Spodnji Plot Grlovec16 Spodnji Plot Begunjščica17 Spodnji Plot Dom na Zelenici z Begunjščico18 Spodnji Plot Spodnji Plot19 Spodnji Plot Najdenih 20 centov20 Spodnji Plot Pogled nazaj21
zlatica
25.7.2017
Tadej, pohodniška vztrajnost - kot kaže - se ti bo bogato obrestovala!velik nasmeh Cekini kar letijoeek in hvala ti, ker nas tako lepo seznanjaš s skoraj vsakodnevno vremensko situacijo na meni zelo priljubljeni Zelenici!nasmeh
tinky
Pa ne pozabi prijavit na davčno....
5.9.2017
Danes nisem nič našel, je bil pa vseeno lep dan. Lp, Tadej
Spodnji Plot Spodnji Plot in Vrh Ljubeljščice1 Spodnji Plot Utrinek2 Spodnji Plot Dom na Zelenici3 Spodnji Plot Utrinek4 Spodnji Plot Spodnji Plot5 Spodnji Plot Na Triglavu je še nekaj novega snega6 Spodnji Plot Dom na Zelenici z Begunjščico7 Spodnji Plot Dom na Zelenici8 Spodnji Plot Koča Vrtača9 Spodnji Plot Utrinek10 Spodnji Plot ...11
12.10.2017
Nekaj današnjih slik. Lp, Tadej
Spodnji Plot Zjutraj parkirišče še prazno1 Spodnji Plot Vrh že v soncu2 Spodnji Plot Utrinek3 Spodnji Plot Melišče4 Spodnji Plot Ob poti5 Spodnji Plot Ob poti6 Spodnji Plot Razgled s poti7 Spodnji Plot Utrinek8 Spodnji Plot Utrinek9 Spodnji Plot Utrinek10 Spodnji Plot Vrtača11 Spodnji Plot Zadaj Begunjščica12 Spodnji Plot Na Zelenici nekaj slane13 Spodnji Plot Zelenica14 Spodnji Plot Pogled proti Stolu15 Spodnji Plot Triglav16 Spodnji Plot Razgled z grebena17 Spodnji Plot Spodnji Plot18 Spodnji Plot Spodnji Plot19 Spodnji Plot Šolski izlet20 Spodnji Plot Stol in Vrtača21 Spodnji Plot Dom na Zelenici22 Spodnji Plot Spodnji Plot23 Spodnji Plot Kamniške in Savinjske Alpe24 Spodnji Plot Dom na Zelenici25 Spodnji Plot Spodnji Plot26 Spodnji Plot Pogled nazaj27 Spodnji Plot Na Ljubelju28
9.6.2018
Nekaj slik z današnjega izleta na Spodnji Plot. Lp, Tadej
Spodnji Plot Ob poti1 Spodnji Plot Proti Koči Vrtač2 Spodnji Plot Veliki vrh in Zajmenove peči3 Spodnji Plot Utrinek4 Spodnji Plot Dom na Zelenici5 Spodnji Plot Begunjščica6 Spodnji Plot Stol7 Spodnji Plot Prešernova koča na Stolu8 Spodnji Plot Triglav v oblakih9 Spodnji Plot Greben Ljubeljščice v megli10 Spodnji Plot Spodnji Plot11 Spodnji Plot Razgled z vrha12 Spodnji Plot Razgled z vrha13 Spodnji Plot Kamniško Savinjske Alpe14 Spodnji Plot Vrtača15 Spodnji Plot Begunjska Vrtača in Šentanski plaz16 Spodnji Plot Vrh Ljubeljščice17 Spodnji Plot Koča Vrtača18 Spodnji Plot Dom na Zelenici19 Spodnji Plot Razgled z vrha20 Spodnji Plot Ovce na grebenu Begunjščice21 Spodnji Plot Ob poti22 Spodnji Plot Utrinek23
panda
9.6.2018
Korajžna, ni kaj. Bravo.nasmeh
Hvala, sicer nisem šel po plezalni.
10.11.2018
Sprva je bila nizka oblačnost na okoli 1400 metrih, nato pa so se meglice pričele nabirati tudi okrog nekaterih vrhov. Lp, Tadej
Spodnji Plot Rjava1 Spodnji Plot Črna2 Spodnji Plot Bela3 Spodnji Plot Utrinek4 Spodnji Plot Spodnji Plot5 Spodnji Plot Šentanski plaz6 Spodnji Plot Veliki vrh v grebenu Košute7 Spodnji Plot Dom na Zelenici8 Spodnji Plot Na možeh9 Spodnji Plot Vrtača10 Spodnji Plot Begunjščica11 Spodnji Plot Srednji vrh12 Spodnji Plot Utrinek13 Spodnji Plot Razgled14 Spodnji Plot Spodnji Plot15 Spodnji Plot Spodnji Plot16 Spodnji Plot Stol17 Spodnji Plot Begunjščica18 Spodnji Plot Vrtača, v megli greben Na možeh19 Spodnji Plot Utrinek20 Spodnji Plot Na Ljubelju21