Peca

Tadej26. 04. 2018 08:05:01
Še nekaj mojih slik z včerajšnjega izleta na Peco. Do ceste pred Tomaževo kočo sva se vzpenjala po markirani poti, nato pa po neoznačenem kolovozu mimo lovske opazovalnice in solnice. Višje se je kolovoz končal in pojavila se je starejša stezica (verjetno stara graničarska pot), po kateri sva hodila dokler se ni izgubila pod snegom. Usmerila sva se nekoliko desno do poseke državne meje, do markirane poti pa sva se vzpenjala po snegu, ki se je občasno tudi prediral.
Sestopila sva po markirani poti.
Na markirani poti je sneg še zadnjih 15 minut pred Domom na Peci in približno 20 minutni odsek od doma proti vrhu. Nad 1900 metri je pot skoraj v celoti kopna.
Razmer na plezalni poti ne poznam.
Lp, Tadej
Volinjak22
Šumc28. 04. 2018 12:37:25
28.4.2018
cesta do zgornjega parkirišča je prevozna, drevesa odstranjena, snega ni več veliko.
Domch3. 05. 2018 14:32:08
Prvomajska Peca: Krožna tura iz Tople-Mala Peca-zavarovana-Kordeževa glava-Knipsovo sedlo-Topla. Dan bolj oblačen, razgledi solidni, brezvetrje na vrhu, kar je redkost. Pot iz Tople je precej uničena, a še vedno velja za najlepši vzpon na Peco. Proti Mali Peci je v kanjonu veliko snežišče, po katerem se je potrebno vzpeti, težav ni. Na poti so 3 ali 4 nova podrta drevesa, preko dveh je malo bolj nerodno za čez, ostali dve se da obhoditi. Zavarovana pot kopna, suha, varovala brezhibna, je pa vsako leto več kamenja na njej. Zadnji vzpon je po avstrijski strani kopen. Na drugo stran, pa je treba do Knipsa po snegu, ni posebnosti. Potem, pa je potrebno navzdol prečiti 3 snežišča, posebej zadnje je kar nevarno in je potrebna pazljivost. Lepa tura. V Topli natočim izvirsko vodo in skok še v KSA na Raduho.
Topla.1
Izpostavljeno snežišče, kar slika ne kaže.12
Še tja na drugo stran.13
primozg27. 05. 2018 19:32:07
Današnja Peca od karavle. Vse kopno, malo blatno drugače pa super. Zavarovana pot brez težav, le malo kamenja je še na poti. Več slik in opis poti na https://gorskimoz.wordpress.com/2018/05/27/peca-od-karavle/
jprim20. 06. 2018 22:07:45
No, že nekaj časa nič o Peci.
Minulo nedeljo sva se odpravila na Peco, saj vsako leto rečeva, da gre za obletnico planinarjenja. Vreme še kar, le največja žalost, ko ugotovima, da je dom zaprt. Od domačih pohodnikov izveva, da so se v društvu sprli, odstopili so vodilni in tako ostaja dom pod Peco in na Pikovem zaprt. Postavljam vprašanje, ali si to lahko dovolijo? Ali ni dolžnost društev, da poskrbijo za pohodnike?
Tudi od moje članarine dobijo kak euro.
Lp!

Tadej10. 07. 2018 06:40:49
Nekaj slik z včerajšnjega izleta Podpeca - Mirjance - Dom na Peci - Mala Peca - votlina Kralja Matjjaža - Topla (Florin) - Podpeca.
Pot po kateri sem se vzpenjal je slabše markirana, a dokaj normalno prehodna, pot po kateri sem sestopil pa zelo zaraščena.
Dom na Peci je bil včeraj odprt.
Lp, Tadej
Ob plezališču23
V geoparku Karavanke24
Klemen249. 09. 2018 22:15:56
Včeraj prvič na Peci. Plan je bil štart pri rudniku v Topli in po plezalni na vrh, ampak sva že v spodnjem, začetnem delu zgrešila in zato nadaljevala proti Knipsovem sedlu. Ker se je greben do Bistriške špice izmenično kopal v lepih meglicah sva se najprej odpravila raziskat del Karavank na Avstrijsko stran. Pohodnikov je bilo kljub soboti le za vzorec. Ko sva na vrhu nahranila kavke in se napolnila z vitaminom D, sva se napotila proti glavnemu cilju dneva-Peci. Na vrhu je bila zelo slaba vidljivost, zato sva po obvezno odtisnjenem žigu v planinski knjižici raje odpravila proti domu, kjer naju je prijazna oskrbnica postregla z božanskim ričetom. Ker je bila ura že pozno popoldanska nisva imela časa še za ogled jame kralja Matjaža. Pa drugič. Nekoliko nižje naju je pozdravilo sonce, ki naju ni zapustilo vse do spusta nazaj v Toplo. Na tem zadnjem odseku je planinska pot na nekaterih delih popolnoma zasuta s podrtimi drevesi in zasipana s peskom zaradi potreb urejanja novih gozdnih poti, tako da je orientacija kar zahtevna. Do avta sva tako prišla po "svoji" poti le 10 minut pred mrakom in umazana od plezanja pod dvema električnima pastirjema. Zanimiva in lepa krožna pot.
Proti Knipsovem sedlu.1
Peca7
Domch10. 09. 2018 07:43:55
Včeraj na Peci. Letos prvič po kopnem. Opravil sem krožno turo: Pristava-Votlina KM-Mala Peca-zavarovana-Kordeževa glava-Velika glava-Končnikov vrh-Kneps-Topla-Pristava. Na najstarejši poti na Peco je kar precej podrtih dreves, a se da vse brez večjih težav obiti, spodnji del je bil tudi blaten. Je bilo pa zelo vlažno tako, da se švica ko v Turški savni. Zavarovana brez posebnosti. Na vrhu veter in gužva tako, da se odpravim naprej na Veliko glavo in zaslužena malica. Potem še skok na Končnikov vrh in potem preko Knepsa po strmi dol v Toplo. Od tam pa kar po cesti nazaj do izhodišča. Asfalt kar hitro mine, ko se sprehodiš po najlepši dolini Koroške. mežikanje
Prvi travnik.1
Dolina Tople.24
Janezs13. 09. 2018 08:29:11

Potepanje po Peci

Danes lep sončen dan, z rahlim vetrom in "lažerna" hoja po Peci. Izhodišče sem si zastavil v Pristavi, prav tako sem se tudi vrnil, po isti poti.
  Iz Knipsovega sedla proti Debeli in Kordežovi glavi1
   Vhod v  rudnik2
  Pogled v avstrijo3
primozg27. 09. 2018 17:51:51
Včeraj iz Tople do Knepsa in na vrh, nazaj po navadni do sedla pod Malo Peco in nazaj v Toplo. Krasno vreme, pot, razen nekaj podrtih dreves na poti od Koče proti Topli, lepo prehodna. Macesni pa še niso ta pravi... Več slik in opis na https://gorskimoz.wordpress.com/2018/09/27/jesenska-peca/
jprim28. 09. 2018 20:21:44
Ali je dom pod Peco že odprt?
Lp!

geppo5. 10. 2018 19:49:42
V Topli hladno a sončno jasno jutro ( +2C ). Parkirišče še prazno. Pločevinko piva potisnem pod železna vrata, da me počaka v pravi temperaturi.
Strmina ( Kneps ) me kaj kmalu segreje. Ko pridem na sonce, krenem desno na lovsko. Malo se lovim na dveh mestih. Kaj kmalu ulovim ritem...
Ko zagledam grapo, ki sem si jo pred letom zaželel, krenem levo v hrib. Nekaj časa še porezano, potem pa naenkrat konec. Plavam po ruševju, prečim grape, lezem po grapah in lovim gamsje stečine. Ko mi le uspe prilesti do markantne grape, ki se na začetku široko spušča in potem vse bolj oža, se končno rešim ruševja. Kasiral rano na podlahti, izgubil ročaj pohodne palice, smolnat od gležnjev do glave in malce raztrgane pohodne hlače. Iglice od ruševja shranjene tudi v spodnjih hlačah in s pikanjem opozarjajo, da so pač tam...
Grapa strma in šele z zaključnem delu so sledi človeka ( najdena plezalna gurtna ). Drugače le sledi gamsov in njihov vonj. Osvežim se s svežim snegom in malicam v družbi kavk.
Spust po zajlah in po markirani do Tople. Ko se umijem pri izhodu rudnika in potegnem pločevinko na svetlo občutim, da je čisto lahka. Izgleda, da sem pri skrivanju malo poškodoval ohišje in je 7ur počasi kapljala dragocena tekočina.jezen
Najdražja tovarna oblakov pridno dela1
Obročkana čaka na carjeviča15
Grapa od  daleč17
pohodnik3815. 10. 2018 00:24:36
Včeraj v nedeljo 14.10. opravil krožno pot na Peco.Izhodišče v dolini Tople pri opuščenem rudniku malo po markirani in kasneje naprej v smer Knipsovo sedlo.Od sedla pa na najvišjo točko Pece sestop v smer Male Pece in na izhodišče v dolino.Nad 1700 m so macesni že v jesenskih barvah dan je bil odličen ljudi pa še tudi kar precej.

SLIKE in osebni vtisi z poti

Lp! Tonenasmeh
Barvito od 1700 m naprej1
Razgled2
Bbrina4. 12. 2018 07:58:37
Že dolgo ni bilo nobene objave...
V soboto, 01.12 izhodišče rudnik v dolini Tople, nato na Knipsovo sedlo. Snega kakih 10 cm na stezi, vendar je pred nama že nekdo naredil stopinje kar nama ni bilo čisto nič motečenasmeh
Na sedlu je mrzlo pihalo pa se nama ni dalo dalje na Bistriško Špico in sva kar obrnila na vrh - Kordeževo glavo. Z grebena sva opazovala trop gamsov. Na drugi strani proti koči je bila pot precej uhojena. Pri koči sva še šla pogledat kralja Matjaža, v tem snegu je bil zapuščen in še ni imel obiska.
Sestop nazaj v dolino Tople, sneg je bil že močno ojužen in pot drseča seveda.
špiček ob poti2
guki27. 12. 2018 19:40:30
Današnja Peca iz Mežice. Vreme super sončno brez vetra.
na vrhu šteng8
Greben Pece21
Pogled na fuzball plac22
Borut130. 12. 2018 17:24:33
Včeraj od zgornje postaje kabinske žičnice na smučišču Peca do Bistriške špice. Do Knipsovega sedla je pot lepo shojena, podobno tudi dalje do Končnikovega vrha. Naprej proti Bistriški špici pa je ponekod sneg globok in se ugreza. Večinoma je sneg suh, ponekod je spihan, deli poti pa so kopni.
Janezs30. 12. 2018 17:48:29
Pristava- Kordeževa glava, nazaj mimo Tomaževe koče, Miheva, Pristava

Na vrhu, kar močan veter nato pa še močna snežna ploha. Pot lepša kod sem pričakoval, ni preveč ovir od letošnjega vetroloma. Prehodila sva lepo krožno turu, z postankom v domu.
Mimo smreke1
Stemnilo se je2
Snežna ploha3
Domch8. 01. 2019 12:20:36
2.1.2019 na Kordeževi glavi. Iz Mežice na vrh in nazaj. Severni veter, snežna ploha, malo sonca in megla ter močni sunki vetra na vrhu. Pot kopna do zadnjega vzpona pod kočo, vmes nekaj zaplat snega. Od koče do vrha pa priporočljive male derezice, je kar fajn ledeno, snega pa za vzorec.
Šibajo oblaki po zraku.1
Na sedlu že čisto v redu.7
Pod kočo pa lepo popoldne.8
garmont14. 01. 2019 16:57:12
Danes mimo Doma po zavarovani na vrh. Nekaj malega novega snega je ravno prav začinilo vzpon. mežikanje
Snega je premalo za neko resno uporabo zimske opreme, cepin lahko pride prav samo v zadnji grapi in še to cca 5m, dokler ne zlezeš do zajl.
Spodaj je še bilo sonce, na vrhu pa pošten veter in megla, tako, da z razgledi danes ni bilo nič. zadrega
Sestop po lažji poti je priporočljiv z derezami.
Dom še v soncu.1
Prihaja fronta.7
Zima in mraz.8
guki27. 01. 2019 17:40:44
Današnja Peca iz Mežice. Snega ni veliko vreme solidno od fuzbal placa naprej pa nekaj vetra v sunkih.