seznam forumov / Slovenija / Alpinistični vzponi / Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica
 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica
4.11.2016 - JusAvgustin
Ekskluzivni greben, ki ga do danes nisem znal ovrednotit. Vsi Prletovi prilastki in svarilni klicaji niso preprečili tega, da sva danes na zadnji dan pred padavinami z Andrejem prečila tega posebneža med grebeni. Zakaj posebneža se boste vprašali. Po vsej verjetnosti je še manj plezan kot Z greben Male Martuljške Ponce... Razlogov zato je najbrž več: greben ni nikjer detajlno opisan, težavnost je taka, da bo marsikoga odvrnila in greben je dejansko skoraj terra incognita. Tako bo najbrž tudi ostalo. Sam bom zelo skopo opisal potek in težavnost, mogoče mi boste nekateri zamerili a takšen pač sem. Veliki alpinist klasične dobe je rekel "Lo devi provare".
Greben, ki še takega grebenarja ne pusti ravnodušnega, greben, ki rangira po moji osebni lestvici med top 3 do sedaj preplezane. Viseče, rušnato, strmo, krušljivo, noro izpostavljeno, težko, predvsem pa popolna odsotnost človeških sledi.
Skop opis: Iz Požgane Mlinarice lahko na Zadnjo, potem grebensko do prvega stolpa (IV.), nato po rezi do škrbine in drugega stolpa (II-III.) Sledi najgloblja škrbina grebena, gor na tretji stolp(zelo blizu V.) Potem grebensko čez stolpiče in stolpe na 4. stolp (II-III) izredno izpostavljeno. Nadaljevanje ni več zelo težko, razen enega detajla na predzadnjem stolpu, ki je III-IV). Greben se zaključi na stičišču V grebena SVŠ. Prečnica čez zelo strme trave na zavarovano planinsko pot. V nobenem primeru ne dol po melišču. Okvirni čas plezanja 6 ur. Težavnost visoka.
Za vas uživala Andrej in Juš

Velika zahvala Maretu, ki me je spodbudil za plezanje grebena, in iskrene čestitke Andreju za vse zajebe splezane, kot vodilni v navezi.
Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Na Pm po PP1 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica PM2 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Kulisa današnjega dne3 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Juhej4 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Projekt5 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica6 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Daleč je do podna7 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Poplezavanje8 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Pogled nazaj9 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Detajl ture10 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Veliko število stolpov, stolpičev...11 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Za prste polizat12 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Zračno13 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Uživač14 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Srečen15 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Proti koncu16 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Prečnica17 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Nad Kotom kar tako18 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Kulisa ladje19 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Še dol pa na pir20
skalaš70
4.11.2016
Luštno in drzno, bravooo obemanasmeh!
5.11.2016
Grebeni, ki vabijo, leta pa tečejo neizprosno.zavijanje z očmi
Vama privoščim, da sta ga opravila.
en-goldy
5.11.2016
Greben, ki si ga že leta ogledujem in želim, a ga poznam samo iz knjige Grebeni Slovenskih gora-Milenko Arnejšek-Prle. Morda nekoč....z nekom...
Hvala za opis in izbrane fotke. Lepa in spoštljiva tura....nekaj za dušo, tik pred poslabšanjem vremena. Srečno po potkah in grebenih še naprej.
Dr.ejči
12.11.2016
Malce z zamudo (najprej je bilo potrebno oddelati vikend, v zameno za tale nepozaben petek, potem pa še okvara rač.), pa vendarle...ker smo, skupaj z Matejem, letos realizirali "moj" projekt, je bilo nekako fer, da "pade v malho" še Juševa želja...kaj naj rečem?...definitivno me je, ob vseh mojih grebenih, tale povsem presenetil...najprej z dolžino...vem, da videz vara, ampak tale se kar ni hotel končati...vedela sva, da ne bo lahko, a take stopnje še nisem plezal kot prvi...predvsem pa ne z zamrznjenimi rokami!...ni kaj, res sodi med moje/najine/naše top grebene...z vsem, zgoraj napisanim se strinjam z Jušem, zato bom samo obogatil zadevo z "mojimi očmi"...

popravek: na 1. stolp je splezal Juš kot prvi v navezi, tako gredo čestitke tudi njemu

Hvala, prjatu, za še eno, memorabilno...(se nadaljuje...)
Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica Proti današnjemu projektu...1 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...tako sva hitela proti soncu...2 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...kot že rečeno...projekt...3 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...prvo ogrevanje na Zadnjo Mlinarico...4 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...na Zadnji Mlinarici...(tegale, na levi, sem pustil za spomin)5 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...še sanjalo se nama ni, kako bo razgiban...6 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...prijatelju...7 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...moj svet...8 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...detajli se kar vrstijo...9 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...proti prvemu, bolj resnemu detajlu...10 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...kraljuje na grebenu...11 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...prvi resni...12 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...pogled nazaj ...kot da sva komaj začela...13 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...prvi poskus na prvi stolp...nop, drugje bo treba...14 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...tukajle...in zasluge gredo Jušu...15 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...polica, da se reče!...16 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...spomin na neko drugo, memorabilno...17 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...kot da sva vseskozi na mestu???...18 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...pred nama pa še vsa zabava...19 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...borec...20 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...proti navečjemu zaj*** dneva...21 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...pod njim...22 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...nad njim...23 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...sonce, sonce, dej pogrej!...24 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...nadaljujeva v stilu...25 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...malo balvaniranja nama tudi ne uide...26 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...desert...27 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...utrinek...28 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...eden je zelo verjetno Prletov, drugi pa??...29 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...spoštovanje...30 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...fantje in dekle, ki sva jih zjutraj srečala v Vratih, pa ves čas na toplem...31 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...še kar ni konca...32 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...nad zadnjim zaj***...33 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...pa tako blizu je videti...34 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...izstopno, pomrznjeno prečenje...vrhunec za balerinke...35 Grebensko prečenje Požgana Mlinarica-Spodnja Vrbanova špica ...neizmerno veselje!!!!...36
en-goldy
12.11.2016
Fajn fotke, ki lahko ponavljalcem še kako prav pridejo. Čestitke za "turco". Srečno.
Dr.ejči
Ja, no... na grebenu je smer v bistvu določena...nekega "prav-narobe" ni, je le "težje-lažje"velik nasmeh...iz fotk se pa dejanskega stanje ne da razbratmežikanje...ves "fajt" z rušjem pa tako ni prikazan velik nasmeh
JusAvgustin
12.11.2016
Hvala za slike. Fajn si posliku. Memorabilna ja. Ena izmed mnogih. Le kaj še prihaja...
ps hvala "minusarjem" za mnenja...zavijanje z očmi
Lepo dokumentirano!
Slike so zakon, iz njih razberem največ.mežikanje
Sicer se pa Štajerci bojujemo z borovci, tako, da me rušje ne gane.nasmeh
Se strinjam z en-goldyjem.
12.11.2016
Čestitke, fanta, za opis, slike in še posebno za izvedbo. Kljub kratkemu dnevu, mrazu, snegu in zahtevnosti,je to za vaju šala mala.