seznam forumov / Slovenija / Alpinistični vzponi / Kanceljni, Prevčev stolp, Planja
 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja
4.7.2016 - dprapr
Danes sva s Tonetom (lijaneja) preživela lep dan tam zgoraj.
Pristopila sva od cestarske bajte po udobni gozdni stezici, prečila pod Planjo, po stezici mimo Lešarjevega slapa in po gredini mimo oken do Kotla pod Planjo in od tam na vrh Kanceljnov.
Nadaljevala sva proti Prevčevemu stolpu, se povzpela nanj in se spustila v sedlo Hruška.
Od tam pa po meliščih in grebenu do vrha Planje.
Krog sva zaključila po markirani poti s sedla pod Razorjem in navzdol po travnati Mlinarici do avta.
Prekrasen dan v divjem trentarskem svetu!
Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Tja gor sva namenjena.1 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Pod Lešarjevim slapom.2 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Proti oknom.3 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Okna.4 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Po grebenu nad okni.5 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Kotel pod Planjo s Prevčevim stolpom.6 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Krušljiv pristop na sedlo pod Kanceljni.7 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Sedlo z možicem z razgledom proti Bavškemu Grintavcu.8 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja S sedla navzgor.9 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Na vrhu Kanceljnov.10 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Naslednji cilj je Prevčev stolp.11 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Znamenje pred Prevčevim stolpom.12 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Po grebenčku do vznožja težjega dela vzpona.13 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Vzpon na Prevčev stolp.14 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Prekrasen svet.15 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Najvišji se zavija z meglicami.16 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Vrh Prevčevega stolpa.17 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Spust v škrbino...18 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja ...Hruška.19 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Pogled na Prevčev stolp, Goličico, Kanceljne in na desni na najin pristop.20 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Razor je sramežljiv.21 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Mala čupavca.22 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Srbi ga...23 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Snežišče pod Razorjem.24 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Ko bi imel takšen izvir doma...25
Viper
4.7.2016
Bravo Drago, spet ena lepa odlična tura nasmeh
palček plezalček
Super nasmeh
Krasno!
Daaam
Foužvelik nasmeh in seveda čestitke za turo v tem norem okoljunasmehnasmehnasmeh
dolenjka&primorc
4.7.2016
Bravo stari sablji velik nasmeh
skalaš70
Zeloo všečna tura,hvala za namig in srečno "dprapr"! nasmeh
5.7.2016
Včeraj sem doživel en fantastičen dan.
Z velikim veseljem sem se odzval Dragotovemu povabilu za obisk teh dveh brezpotnikov. Zaradi težavnih dostopov sem ju že zdavnaj odpisal, vendar mi ju je s prijateljevo pomočjo uspelo osvojiti.
Malo pred šesto sva štartala izpred cestarske bajte na vršiški cesti. Vreme je bilo obetavno, vidljivost ugodna, pri sestopu nama je pomagala rahla oblačnost, da nisva prispela domov opečena. Opisa ture ne bi podajal (malce mi šepa spomin in spoznavanje), kdor hoče, si lahko prebere zelo tekoč in natančen opis Mirjane in Marka izpred dvanajstih let. Očitno je bil Prevc zanju šala mala, saj ocenjujeta najtežji del samo od III-IV.
Še enkrat se zahvaljujem Dragotu za povabilo in vodenje (pa tudi prevoz), saj brez njega na teh odmaknjenih in zahtevnih vršacih ne bi nikoli stal.
Pri sestopu s Prevca sem našel etui za sončna očala. Lastniku ga z veseljem izročim.
Aha, pa še nekaj: Ker pišem v ¨trenutne razmere¨, naj povem, da mi je pri sestopu s sedla Planja proti Mlinarici, pod Razorjem cepin zelo prav prišel.
Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Štart izpred cestarske bajte na vršiški cesti 1090m.1 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Greben Pelcev, Veliki Ozebnik in Jalovec.2 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Vzhodni Zvonik in Zadnji Prisank3 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Veliki Ozebnik in naš lepotec.4 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Mogočno spodnje okno5 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja V kotlu. Na sredini Prevčev stolp6 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Šele včeraj sem izkusil, da je to pošast.7 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Proti grebenu Mojstrovk8 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Drago na sedelcu pod Kanceljni.9 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Smer pristopa s kotla.10 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Zahodna Razorjeva plat še precej bela.11 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Na vrhu Kanceljnov. Kompletno Prisankovo južno lice. Vidna sta oba Zvonika in zadnje okno.12 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Drago pred današnjo pošastjo. Desno Triglav in Pihavec.13 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Kanjavec je bil viden cel dan.14 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Mojstrovki s Kanceljnov15 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Tudi vrh Lepotca je ves dan poziral v jasnini.16 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Krn z okolico17 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Vrh nad Rudo, Frdamane police in Špik.18 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Razor in Planja19 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Zasneženi kotel20 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Brrrrrr21 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Goličica 210122 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Zelo zahteven spodnji del grebena Kanceljnov23 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Zadnjiški Ozebnik. Za vrhom Malošpičje, levo Zasavska koča, desno Veliko špičje, ki ga z juga napada megla.24 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Nobena vertikala ga ne ustavi.25 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Zadnji Prisank s Prevčevega stolpa.26 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Desno gruščnata smer pristopa na Kanceljne.27 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Pogačnikov dom na Kriških podih28 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Planja s Prevca29 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Goličica in Kanceljni30 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Prisankovo okno od blizu31 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Za spodnji del sestopa s Perevca sva uporabila štrik.32 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Za Dragota je to rutina.33 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Sedlo Hruška34 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Pa še na drugo stran35 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Današnja gostitelja36 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja To bodo lepi spomini. Prevc, Goličica, Kanceljni37 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Če je že tu, ga je treba obdelat38 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Bovški Gamsovec in Vrh nad Kamnom.39 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Planja40 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Pogačnik s Planje41 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Pod Turnom pod Razorjem (ta špičast)42 Kanceljni, Prevčev stolp, Planja Izvir Mlinarice43
palček plezalček
5.7.2016
Čestitke nasmeh
grega_z_brega
Bravo!
Tole smo vama pa mnogi fouš zadrega
6.7.2016
Hvala za čestitke. Sem kar malo ponosen,nasmehda sem lahko črtal s črnega seznama naših dvatisočakov dva tako zahtevna hriba.
cenc
Čestitam Tone tudi jaz. Se še ne damo kajne, kljub temu, da nam " godine odmiču".
6.7.2016
Najlepše, godine, cenc! Zdaj, ko me punce več ne marajo, so mi hribi nova ljubav.
Res malo vidimo slik iz teh predelov, zato cenimo vsak pogled, ki nam je nuden preko teh posnetkov
Daaam
6.7.2016
...no pa da vidimo Dragota dokaj od blizu in za povrhu še brez čelade je tudi omembe vredno jezikmežikanje