Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica
13.10.2014 - JusAvgustin
Prečenje,ki te zagotovo ne pusti ravnodušnega, tura, ki se jo sme lotiti samo izkušen človek pa še to v spremstvu nekoga,ki je tam že bil. Orientacijsko zahtevna, predvsem preboj na greben za Žago bi lahko dal v kategorijo "kaj za vraga delam tukaj". Greben je od VO pa do VR sprehod v primerjavi, kar nas pričaka kasneje. Krušljivo, grozovito izpostavljeno, špičasto, dolgo in neverjetno privlačno. Z menoj na turi še Jovan in Matej. Fajn je blo. Tura spada med najtežje,če ne celo najtežja pri nas.
Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Greben iz vzhodnegas dela VO1 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Lepi prehodi2 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Pogled nazaj3 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Orientacijsko nezahtevno4 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Žaga iz Z boka VR5 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Plošča pred vrhom (III)6 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Plezanje7 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Greben iz VR8 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Spust na Žago9 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Še iz druge perspektive10 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Skrivnostni svet Rokavov11 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Greben v vsej svoji lepoti12 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Malo bližje13 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Podrto14 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Preboj na greben15 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Na enem izmed mnogih stolpov16 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Izpostavljeno17 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Jahanje rogljičev18 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Spust je obvezen del Žage19 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Divje20 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Hoja21 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Krasna plezarija na zadnji stolp (IV. cel raztežaj)22 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Še ena neumnost več23 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Z glavo v steno, dobesedno24 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Še zadnji spust25 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Impozanten zadnji stolp26 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Naložen prehod pod vrhom Škrlatice27 Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica Po 10 urah iz poldovega rovta, 8 spustih po vrvi in n-tih stolpih, škrbinah, policah in plezalnih detajlih smo na vrhu Škrlatice.28
cestitke- kapodol
pravi macki, srecno se naprej

jure1977
Izjemno, čestitke!
jedriličar
A kaj drugo reči nego - krasna tura, bravo fantje ... velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
Wine
bravo!
Keko
Uf, ti financarji (žagarji) so pa res ostri. Čestitke.
13.10.2014
A ste šli na vsak zob od žage? Da niste katerega ven spustili.velik nasmeh
Super tura, ni kaj. Me še čaka!

VesnaM
noro, čestitke! nasmeh
JusAvgustin
Noro je bilo tudi to kako sta me Jovan in Matej gnala iz Poldovega rovta Čez Brinje na Veliki Oltar. Očitno sta si ubila v glavo, da me je treba popolnoma fizično uničit že na začetku, da ne bom prehitro čez Žago... No, Veliki Oltar smo dosegli v dobrih 3h urah, smo pa za čez žago rabili 4 ure. S tem, da sem prehode poznal. Če prehodov ne poznaš se hitro zavleče na 6+. Hvala vse za čestitke, prepričan sem da sta Jovan in Matej(je bil prvič) tudi vesela pohval. Na VR se je začelo grozno "basati" pa sem predlagal da sestopimo v dolino, morali bi videti njun odziv... eek Ja dobro no, pa gremo čez. Čeprav v slabi vidljivosti smo udeli vse. Najhujši del ture je dejansko sestop iz vrha Škrlatice v Vrata. Je približno na istem nivoju kot sestop čez Kačji graben... En velik d**k.mežikanje
dolenjka&primorc
13.10.2014
Čestitke za velepotezno grebensko prečenje cool
regor
Izjemno! Pohvala in čestitke!nasmeh
carniolus
13.10.2014
Kaj za vraga ste delali tukaj? eek
V vsakem primeru globoko spoštovanje. Imate jajca (in znanje).
Bojan_A
13.10.2014
Tako kot ti Juš ne moreš zastopit kako gorski tekači res lahko uživamo pri gorskem teku, jest tud pod razno ne morem zastopit kako ti je lazenje po tem kršu v užitek.
mailman
Vrlo dobro!! Sedi 5!!velik nasmehnasmeh
13.10.2014
Čestitke za opravljeno veleturo, Juš. Hvala bogu, da se nisem dal pregovorit, da grem poleg - v nasprotnem primeru bi še sedaj dol hodili.velik nasmeh
JusAvgustin
Tone, Maks Žaga počaka, jaz pa tudi še kdaj grem v tiste konce.mežikanje
Grebensko prečenje Veliki Oltar-Visoki Rokav-Financarji(Žaga)-Škrlatica1
sao
Bravo!velik nasmeh
Lamps
mene pa zanima,če ma Matej alpinine čevlje joy mid in kako se obnesejo?pa čestitke za turo
davor59
Krasno dečki.
jocjoc
Fantastičen podvig. Tak podvig je samo za velemojstre .
Jovan Cukut
Še moje videnje ture.
Po štirih letih drugič na velikopotezni turi. Prečenju, ki je, po mojem mnenju, precej, precej težje in bolj zahtevno kot prečenja grebenov Ušje - Trentski Pelc - Srebrnjak, Široka peč, Loška stena, Pihavci nad Bavšico, Kanceljni, Pelci, Kurji vrh - Frdamane police ..., zato spada med najtežja, če ne celo najtežje pri nas. Na njej mora biti popoln odklop od vsega, velika koncentracija, brez ene same napake. Poleg vsega znanja, je bila tudi na današnji turi najbolj pomembna fizična in psihična sposobnost, sploh pa v meglenem prečenju ''Financarjev'' - veznem grebenu med Visokim Rokavom in Škrlatico. Nekaj več in bolj tehnično podrobno, tudi, tako kot pri prejšnji, čustveno opisani turi, v slikah in komentarjih na spodnji povezavi. Za vse tiste gornike, ki bi jo radi ponovili.