seznam forumov / Slovenija / Alpinistični vzponi / Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m
 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m
3.6.2014 - Keko
Ker nama je bila opremljena smer , Steber + zgornja varianta V-/III 160 m, v Gradiški turi, ki sva jo plezala pred nekaj časa zelo všeč, sva se z ženo tokrat odločila, da splezava še najdaljšo smer na Vipavskem in sicer neopremljeno Nikolajevo smer, IV/II-III v dolžini 375 m, ki leži v Podraški turi.
Avto sva pustila na parkirišču pri Gradiški turi in se peš odpravila do cerkve Sv. Miklava.
Smer se začne z dobro III, nadaljuje skozi goščavo in pred mano se že pokaže pokončna plošča, ki je najlepši in najtežji del smeri, saj poteka po levem robu preko plošče, ki je Pakleniško kompaktna in dovolj razčlenjena, da plezanje ni težavno. Sledi del smeri, ki je dokaj pohoden in vrv se najbolje počuti na hrbtu. Težavnost začne postopoma naraščati in tako zopet posežem po vrvi, ki pa je bolj za psiho, saj se vse maje kot zobje po gronolomu in je zanesljivo, vmesno varovanje bolj težko narediti. No vsaj žena je bila varovana kot se spodobi.
Lepša sta zopet zadnja dva raztežaja, saj je skala zopet bolj kompaktna in tu tudi žena zadnji raztežaj spleza v vodstvu.
Na vrhu pa fenomenalni razgledi daleč naokoli, v pretežno oblačnem vremenu in prijetni temperaturi, precej pod 20 stopinj.
Po robu potem nadaljujeva do markirane poti, ki vodi od Abrama proti Gradiški turi in po njej sestopiva do avtomobila.
Od avta in nazaj do avta nama vzame točno šest ur.
Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Cerkev Sv. Miklava1 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Tam nekje nad zvonovi, je konec smeri2 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Približen potek smeri3 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Začetek smeri4 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Ta polž je že včeraj startal in je trenutno v vodstvu5 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Začetek najtežjega in najlepšega dela smeri6 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Plošča je prekrita z zelenjem, ki ti da občutek večje varnosti7 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Izstop iz plošče8 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Cerkev postaja vse manjša9 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Razgledi da je kaj10 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m11 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Proti vrhu12 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Žena prevzame stvar v svoje roke13 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Dobro ji gre14 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Rob Podraške ture15 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Brez tega pač ne gre16 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Lepa panorama Vipavske doline17
21.1.2018
Ko je v hribih premrzlo, Pakla predaleč in se ti ne ljubi v plezališče, je prav simpatično poplezati nad Miklavom. Dostop moker, vstop posledično drseč (blatni čevlji in skala ni ravno hvalevredna kombinacija), nadaljevanje toplejše in bolj zabavno. Skala, kot je opisal predhodnik, še vedno variira v kakovosti, klinov pa nad pričakovanji, žal ne v lahkem in podrtem svetu, kjer svojo nalogo odlično opravijo metulji.
Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Vipavska dolina1 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Del smeri z odlično skalo, čeprav je težavnost zelo skromna2 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Obiskan je bil tudi Južni raz3 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Če je smer prekratka...4 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Na sestopu5
4.3.2018
Današnja smer sicer ne sodi pod ta naslov, a ker je bila nad Miklavom, ne bom odpirala nove teme.

Klasike, daljše od 300 m, so zadnjih 100+ m delno pokrite s topečim se snegom. Na sestopu se včasih udre čez kolena in čofotaš skoraj kot v morju mežikanje
Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Kjer je svet bolj pokonci, je skala suha.1 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m V zgornjem delu bolj sneženo.2 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Na vrhu ga je lepo napihalo.3 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Na obzorju je iz oblakov pomežiknil Triglav.4
24.3.2018
Podraška tura postreže s kar nekaj daljšimi smermi. Danes vstop v Kačjo kožo, a po nekaj metrih nadaljevanje naravnost navzgor čez plošče. Varovanje je do stika s smerjo Čez ploščo dobro. Če kdo pozna ime smeri/variante, se priporočam, ker je na spletu ne najdem (vrisana z zeleno na sliki 4). Na varovališču, kjer se varianta/smer priključi smeri Čez ploščo, naravnost po desni varianti smeri Čez ploščo (V-) in nato do vrha po Kačji koži.
Oblaki so se ves čas poigravali s soncem in na vrhu je bilo malce vetrovno. Smer suha, le v vstopnem raztežaju je na stopih mokra zemlja, na izstopu pa so tu in tam še 'flike' snega.

Pri Marjanci v Vipavi imajo od včeraj zopet sladoled, torej topli del leta zagotovo prihaja. nasmeh
Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m1 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m2 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m :)3 Podraška tura na Vipavskem, Nikolajeva smer IV/II-III 375m Prva polovica smeri4