Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi
26.1.2010
drgač pa 6kom vsega skupaj, 16cm in 17cm, 13cm ter daljšega za abalakova.
To je to
Santi
26.1.2010
Juš, tud teb, pa seveda marku in pavlu za družbomežikanje
JusAvgustin
pa zato, da nas ni stuširal... mežikanje
29.1.2010
Zimski plezalni vzpon na Jalovec
Temperatura: Tamar -10, Jalovec -19; windchill faktor -29

Razmere: gaz je od planinskega doma do Ozebnika narejena, Ozebnik je ko bi bil zratragiran(trdna podlaga, brez klož), naprej pa se razmere spreminjajo. V zimskem kaminu so idealne, na normalnem zimskem pristopu pa se deloma predira. Greben je shojen, prečnica je trda. Osebno svetujem uporabo dveh cepinov in plezalnih derez(zimski kamin), varovanje ni potrebno se da posolirat. Zimski kamin je zalit, brez skokov, ponekod leden, skratka super plezarija.

Čas hoje: Planica-Tamar 35 minut
Tamar-Ozebnik 3 ure 30 minut
Ozebnik-Vrh Jalovca 50 minut
Vrh-Tamar 3 ure 5 minut

Časi so zgolj informativnega značaja.
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi to je prava...1
m're 1
30.1.2010
V četrtek v Koritarici z Juretom. Slezla drugi slap in spodnji del uživaške grape - glede na Kresalov vodniček, lohk da se motim. Drugi slap lepo narejen, uživaška malo manj. Nekaj slik na:
30.1.2010
na koncu te grape imaš slap, sam se res vleče k k..... Še prej kratek slap, ki je lepo narejen, plezali včeraj, prav tako se izboljšujejo razmere. Še par dni velik nasmeh
JusAvgustin
centralen slap je narejen že skoraj cel mesec, sedaj so narejeni prav tako rastlinca in desni slap v tamarju, ter za votlino, lucifer zgleda perspektivno, upamo lahko, da ne bo padel dol... Včeraj smo opazili smo nekaj sveč, ko smo se vračali iz Tamarja proti Planici, na desni strani v pobočju Ciprnika(ali kdo kaj o tem ve?), zanima me tudi ali je kramarca na storžič narejena? Za konec še en majhen nasvet: če želite ledno plezati v Mlačci tisti, ki to lahko storite zjutraj, saj je popoldne grozna gneča... Lpnasmeh
30.1.2010
ja, samo da je razlika v tem, da jaz ko opišem razmere sem dejansko tam bil, ni to pobrano dol iz interneta. vsi opisi in razmere, ki jih opišem sem doživel na terenu. hvala za info o kramarci, čimprej treba probat, pred tem je pa na vrsti slap...nasmeh
freeaproved
alpikor
ao...

linkov dovolj, zanimalo me je če kdo ve kakšne so razmere iz prve roke...nasmeh

drugače je pa lepo videti, da se nas toliko ukvarja s plezanjem.

lp, brez zamere
31.1.2010
alfa in omega za razmere:
www.slo-alp.com, tuki maš vse ferajne gor, pa vidiš kaj plezajo, čeprav je tk, da so uni tanajbolj pametni tiho, kje so najboljše razmere, da ni gužvevelik nasmeh
31.1.2010
hvala seba! bom preveru! mežikanje
2.2.2010
Danes dan za počitek, sankanje iz Planince, nato vožnja do Gozd Martuljka, občudovati Špikovo skupino, nato lep sprehod do Luciferja, desni krak sploh ni narejen, levi krak pa tudi se še ni potegnil do vznožja. Za vstop je potrebno prečkati ledeno pobočje do začetka levega kraka Luciferja. Upam, da bo mraz zdržal, čeprav so napovedi drugačne, jutri pa v Belco plezat.
3.2.2010
Danes sva z Anžetom napadla svečko v Belci. Vidi se, da je to vsaj letos še deviška smer, zato sva jo poimenovala Bambijeva svečka... Ne sprašujte zakaj, dolga zgodba.velik nasmeh
Smer sva tudi opremila.
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi1 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi2 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi3 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi4 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi5 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi6 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi7 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi8 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi9 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi10 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi11 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi12
spetovar
9.2.2010
Vreme je bilo tapravo, kakšen pa je bil led ?
11.2.2010
krasn putrčk, na koncu pa je že teklo dol, tako da sva mogla brž zaključit s plezarijo. ampak imam občutek da sveča še stoji.
15.2.2010
danes splezali centralni slap v tamarju, gužve nobene, vsi slapovi so lepo narejeni, čeprav je led pretrd, super plezarija, talarjev na pretek, pa plazov tudi. gaz do slapov je narejena, mestoma se vdira tudi do pasu, paziti velja na izstop iz slapov na greben, kjer je odeja izredno nestabilna...

uživali smo: juš, anže, robi(hvala obema!)
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi črne vode1 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi centralni slap2 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi3 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi panorama, brez sončka...4 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi sestopna grapa5 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi projekta za naslednjič...6
17.2.2010
včeraj je bil spet dan počitka, zato sem se še enkrat letos s prijatelji odpravil malo popikat v Mlačco, na umetne slapove. Lepo je bilo videti spet toliko ljudi, ki ledno plezajo. Gužve ni bilo pretirane, čeprav je "viselo" kar 12 vrvi. Splezali smo 5 smeri, nato pa šli na pivo. Lp vsem navdušencem lednega plezanja in drugim forumašem.
tol
Bi se dalo komu pridružit pri lednem plezanju oz če je kdo pripravljen deliti izkušnje?
Od opreme imama dva gorniška cepina in dereze, ki pa niso ravno plezalne (cassin c12).
Če bi bil kdo pripravlen deliti izkušnje, sem pripravljen plačati kakšno pivo oz po dogovoru..
18.2.2010
Opremo se da sposodit, slapovi so umetni, ampak je treba ohladitev počakat ker učer ko sm lezu sm bil ves moker. Kar teče od njih. Drugače je pa soteska Mlačca najbolj primerna za se seznanit s to vejo alpinizma.
Lp, mežikanje
22.2.2010
Danes smo splezali Luciferja, pogoji optimalni, led mehek, štapne, uživancija par exelance. Plezal smo Pablo, Anže, Juš
Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Prvi raztežaj1 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi drugi raztežaj2 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Sveča v četrtem raztežaju3 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi4 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi5 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi6 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi7 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi8 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi9 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi10 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi11 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi12 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi13 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi14 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi15 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi16 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi17 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi Sestopna grapa18 Grape, slapovi, zimski alpinistični vzponi19