Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Plačkem vrhu (510 m)?
Glasuj

Covid-19, Ukrajina

Natisni
VanSims1. 12. 2020 16:11:15
Ja, ampak Primož, Polona ima po eni strani prav. Za tem 'dokaj normalnim funkcioniranjem' se skrivajo človeške usode.
(+6)všeč
zokipoki1. 12. 2020 16:28:52
Oprostite, ampak od kdaj je usoda človeka spet pomembna?

Polona hvala!velik nasmeh
Če bi načrt uspel, ti ne bi bilo hudega, brez skrbi.

Čas epidemije ni čas za reševanje gospodarstva in niti slučajno zdravstva.
(+4)všeč
Dr.ejči1. 12. 2020 18:52:30
Čer...aj kej nov`ga?!?
(+2)všeč
grega_z_brega1. 12. 2020 19:00:43
Dr.ejči a boš mal na ogenj dal.jezikvelik nasmeh
(+4)všeč
dprapr1. 12. 2020 19:18:19
Prednost te "korona krize" pa je, da se zopet vračamo v mladostna leta. Pri tem nam pomagajo dolgi lasje, bencin je poceni, ne moremo pa nikamor.nasmeh
(+14)všeč
redbull1. 12. 2020 21:06:36
Do 2024, ko se bos cepil Primoz bo bolje, jst se se zagotovo ne bom.
(+3)všeč
zokipoki1. 12. 2020 23:32:43
Jaz o cepljenju še razmišljam. Imam argumente za in proti. Starša sta rekla, da se bosta.
(+1)všeč
ana2. 12. 2020 07:29:42
da ne bomo še mi ratali cepci
(+7)všeč
redbull2. 12. 2020 07:33:36
anavelik nasmeh
(+2)všeč
ppegan2. 12. 2020 08:42:34
Primož, sedaj ne vem, ali si res tako neumen ali se samo delaš, da si??? Pa saj veš, da gospodarstvo niso samo gostilne in lokali ane? Kaj pa turizem, ki je velik del gospodarstva, pa hoteli, mali podjetniki, kozmetični saloni, frizerji in mnogi drugi, ki so prav tako zaprli svoja vrata? Očitno živiš v nekem svojem svetu, kjer je vse lepo in prav, nikomur ni hudega. A realnost je precej drugačna, ljudje so v stiski, v takem bednem življenju ali bolje rečeno životarjenju ne vidijo več smisla. A to te pa nič ne skrbi? Ne, seveda te ne, ker kot praviš, gospodarstvo bo preživelo. Dokler se ne znajdeš v taki situaciji, je zate vse bob ob steno. Daj malo odpri oči in poglej, kaj se dogaja okoli tebe.
Seveda bo del gospodarstva preživel, ampak za kakšno ceno. Če ti Ana Roš ni dovolj velika referenca, si verjetno že slišal za Akrapoviča, moj prijatelj dela pri njem v laboratoriju. Daj malo poguglaj, koliko delavcev je moral v prvem valu odpustit zaradi rigoroznih ukrepov vlade. Ja, tudi on bo preživel, pa ne s pomočjo države, saj od države nič noče. Koliko delavcev bo zaradi tega ostalo brez službe, je pa tako ali tako brezpredmetno, ker bodo tudi oni nekako preživeli - če ne drugače, pa od zraka. Saj poznaš tisto o kmetu in oslu - pravi kmet, sem osla ravno na zrak navadu, je pa crknu.
Zanimivo je, da imamo vsi empatijo do starejših in vsi se strinjamo, da jih je potrebno zaščititi. Empatijo do ljudi, ki so izgubili službe in ki ne vedo, kako bodo preživeli, nahranili otroke, plačali položnice ter do ljudi, ki so se zaradi vladnih ukrepov tako ali drugače znašli v stiski, smo pa kar izgubili. Res žalostno. Letošnjega oktobra je bilo 15,5 % več brezposelnih kot oktobra lani. Mislim, da je ta podatek dovolj zgovoren sam po sebi.
(+13)všeč
s7nf2. 12. 2020 09:10:17
ppegan jaz bi tudi to. Gospodarstvo, pa da je narava lepa, pa da smo zdravi, pa še jurja e. za po vrhu.

Ampak realnost je pa taka, da se veliko ljudi (sodeč po tej temi) sploh cepilo ne bi. Torej, imeli bi gospodarstvo in službe, ampak dali pa ne bi nič za to?
(+7)všeč
dragon2. 12. 2020 10:31:48
Tovarišica Polona nabija čez vlado, kar bi počela tudi če bi vlada sprejela povsem nasprotne ukrepe. Danes spet skoraj 2500 pozitivnih. Ampak lažje je protestirat kot pa se držat ukrepov. Kar pa se tiče podjetnikov, jih poznam kar nekaj, ki prav nič ne jamrajo ko morajo ostati doma( 80 % plače za nič delat).
(+6)všeč
ppegan2. 12. 2020 10:33:15
Primož, zmotil me je samo ta tvoj stavek, da bo gospodarstvo preživelo. To je enako, kot bi napisal, Slovenci bomo preživeli, pa čeprav umre 100.000 starejših. Seveda bo in bomo, ampak za kakšno ceno.
Glede nespoštovanja ukrepov pa tole - kako si razlagaš okužbe v DSO in med zdravstvenimi delavci? Veš, da se tu, vsaj na delovnem mestu, držijo ukrepov do potankosti, ampak vseeno pride do vdora okužbe med enimi in drugimi. Kako to, če spoštujejo ukrepe?
Mislim, da nihče namerno ne sabotira ukrepov. Žal si kužen že 2-3 dni preden zboliš, in to je težava. Pa seveda se ljudje še vedno radi družijo, eni bolj, drugi manj, kar je tudi težava. Ni pa tega toliko, da bi bile vse okužbe posledica tega. Lahko pa tudi, ne vem, nisem dovolj pametna zmeden
(+2)všeč
zokipoki2. 12. 2020 10:39:26
Predvsem bi bilo iz tega treba potegniti nekaj dobrega za vse. Brez očitkov, brez pritiska, le v skupno dobro. Ta zima zna biti dolga.
(+5)všeč
ppegan2. 12. 2020 10:43:35
@dragon, nisem tovarišica, saj sem premlada za ta naziv, pa čeprav je bila stara mama partizanka. To ni res, da bi protestirala v vsakem primeru, ampak v tem ja, ker ukrepi ne zaležejo, obenem pa delajo ogromno škodo gospodarstvu ter še kje drugje, med drugimi pri psihofizičnem počutju ljudi.
Samo v vednost, držim se vseh ukrepov, ki so smiselni, torej nošenje mask v zaprtih prostorih in na javnih mestih, distanciranja in da se ne družim z drugimi ljudmi. Kaj več še lahko storim?
Maš srečo, da poznaš take podjetnike, jaz jih žal ne, poznam pa veliko ljudi, ki so se zaradi ukrepov vlade znašli v stiski.

@zokipoki se popolnoma strinjam.
(+5)všeč
miri2. 12. 2020 10:54:44
Za nekatere,ki ne vedo kaj pomeni beseda TOVARIŠ.
https://fran.si/iskanje?View=1&Query=tovari%C5%A1
(+1)všeč
dragon2. 12. 2020 11:05:45
Tovarišica zato, ker praviš, da delaš v šolstvu.
Pohvalno je če se držiš ukrepov, veliko se jih očitno ne, kar se kaže v rezultatih in zato ni kriva vlada. Je pa res, da bo gospodarstvo utrpelo škodo, ravno zato je pomembno da se čimbolj držimo ukrepov in se čimhitreje rešimo te krize.
(+5)všeč
tinky2. 12. 2020 11:08:41
Prej se bomo rešili virusa kot primoze!
polona++++++
(+8)všeč
VanSims2. 12. 2020 11:12:02
Vlada je kriva toliko ker je zamudila en mesec z ukrepi. Če bi jih pravočasno sprejeli bi bodisi sedaj stagnirali nekje na incidenci 500 (manj bolnikov, manj obremenjeno zdravstvo, manj mrtvih), tako pa na okoli 1000 bodisi pa bi sprejela lahko blažje ukrepe (manj škode gospodarstvu, manj stisk ljudi), bi pa imeli isto ali še višjo incidenco.

To, da pa se številka ne znižuje (pa tudi če bi bila recimo 500 ali še nižja) pa so krivi vsi ostali, kot sem zgoraj napisal v točkah od 2. do 4. (užaljeni otroci brez igrače, ljudje, ki ne spoštujejo ukrepov in nadzorni organi, ki nadzirajo po liniji najmanjšega odpora a z maksimalnim izkupičkom denarja).
(+12)všeč
ppegan2. 12. 2020 11:18:58
Se opravičujem, da sem tovarišica narobe razumela - moja prva asociacija ob tej besedi je tovariš Tito velik nasmeh
V šolstvu pa že dlje časa delajo učiteljice zavijanje z očmi

Med tem je pri nas že vse belo - da ne bo samo o covidu. Jaz se prvega snega vedno razveselim kot majhen otrok nasmeh
Jeeeej, snegec gre :)1
(+4)všeč
Stran:123...2728293031...371372373
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Piškotki