Športna ura

Svizec8918. 07. 2017 21:22:19
Sem gledal tudi vector vendar nove se ne dobi več, samo če dobim rabljeno.

Daaam18. 07. 2017 21:26:10
http://www.urarstvo-lecnik.si/trgovina/suunto-core-ii-all-black.php 213 eur ..sem mal klikal po ben-ovem linku...cena je ugodna napram drugim prodajalcem..
Svizec8918. 07. 2017 21:32:19
Res je, kar sem gledal je pri lečniku daleč najcenejša...
Trenutno edina izbira, moram pogledat še če se dobi kake casio v tem rangu.
turbo19. 07. 2017 21:37:08
@Svizec89

Tale Casio je v akciji in je res ugodna cena. Višinomer in en kup bolj ali manj potrebnih funkcij, baterij ne potrebuješ, ker deluje na sonce. Poštnina za Slovenijo je 4€.

Svizec8920. 07. 2017 21:56:31
Iz tujine nisem nikoli naročal tako da s tem niti nimam izkušenj, sem se pa odločil da poiščem kako dobro rabljeno suunto vector.

Svizec8923. 07. 2017 14:50:15
Živijo, opazil sem da obstaja tudi ura suunto advizor ki je zelo podobna vector uri vendar na stricu google pa o tej uri ni kaj dosti podatkov zato me zanima če ima kdo izkušnje z omejeno uro? Je kakšna razlika med vectorjem?

Hvala,lp
miha1884. 08. 2018 23:41:47
Zdravo,

sem rekel, da vprašam še profesionalce nasmeh, saj že dva dni raziskujem kakšno uro kupiti in sem šel danes v trgovine in moram reči, da mi po teži in izgledu najbolj ustrezata Suunto Ambit3 peak in Garmin Fenix 3 (brez HR). Pri teh urah me je predvsem pritegnila tudi vzdržljivost baterije in tudi dobre ocene delovanaj GPS in drugih stvari. Edina večja skrb je, da sta uri že precej stari in s tem bojazen po izgubi podpore pri softwaru.

Bi prosil za kakšne izkušnje iz prve roke glede teh dveh ur... Ker v osnovi mi je pomembno, da ura meri korake, je dobra za plavanje in tek v hrib. Sem probal tudi Fenix 5 in se jo v tujini dobi tudi že za dober denar, vendar je malce težja in tudi videz mi ni tako lep.

Hvala in lep pozdrav
iUnknown5. 08. 2018 11:33:11
@miha188
Vzemi tisto, ki ti je najbolj všeč in ti bolj ustreza, ker je vse skupaj približno isto. Nek Garminov fanboy ti bo hvalil Garmina, Suuntov fanboy pa Suunto.

Jaz npr. imam Gamin Fenix 3 in sem bil že velikokrat jezen na to uro. Predvsem zato, ker ti pasovi razpadejo že po kakem letu uporabe (običajno treniram po 3 x tedensko). In na Garminu ti nočejo priznati garancije. Zdaj imam enega iz Ali Express na zalogi, ker ne bom več kupoval originalnih pri Garminu. Grem stavit, da bo zdržal dje kot originalen. Še vsaka navadna Casio ura zdrži dlje. Drugo kar me moti je pa pas za srčni utrip, ki se je pa k sreči razlepil par mesecev pred potekom garancije, tako da so mi ga zamenjali.

Ampak ko sem šel potem pogledati enakovredno Suuntovo, sem dobil pa spet kar nekaj jeznih review-ov uporabnikov, tako da je potem res vseeno kaj vzameš. Vsaka ima svoje minuse in pluse. Moraš pa seveda primerjati izdelke iste generacije, da ne boš primerjal Fenix 3, ki je že ene 3 leta star model z neko povsem novo Suunto uro. Pri nas v Sloveniji se mi zdi, da je več Suunto fanboyev, tako da boš dobil več priporočil za Suunto.

Je pa s temi urami tako. Če mislis samo po hribih hodit, potem se ti verjetno bolj splača imeti en telefon, ki ga že tako ali tako imaš. Po mojih izkušnjah s telefoni imajo le ti bolj natančno pozicioniranje kot ure in to kljub temu, da imam na uri vklopljen in GPS in GLONAS.

Ure se po moje bolj obnesejo za teke, kjer ti telefon skače po torbici ali pasu in ga je med tekom nerodno vlečt ven in gledati, kako si kaj s časom. Če pa si bolj pohodnik in imaš nahrbtnik, ki ima integrirano torbico v bočnem pasu, bi pa jaz skoraj raje imel kar samo telefon. Že tako ali tako telefon občasno uporabljam tudi za zemljevide in navigacijo. Dokler te ure ne bodo malo bolj smart, kot npr. Apple Watch, je po mojem mišljenju samo za hribe skoraj brezveze zapravljati denar za to.

Kar mi je pa všeč pri tej uri, je pa to, da sem si kupil dodaten Tempe sensor in potem sproti gledam tudi koliko je zunanja temperatura. Pozimi ta sicer nekoliko fali, ker se tudi če imaš ta senzor v najbolj od telesa oddaljenem delu rukzaka, še vedno pri npr. -12C toplota telesa za kako stopinjo ali dve dvigne temperaturo.
miha1886. 08. 2018 17:24:22
Ok, hvala za mnenje. Moram še malo pretuhtati nasmeh
Franc602. 11. 2021 22:57:39
Zanima me, če obstajajo tudi ''malo manj pametne ure''. Potreboval bi zanesljiv merilec utripa. Ostale funkcije (GPS, koraki, kalorije...) so mi skoraj odveč. Verjetno bi tudi baterija zdržala več, če ne bi bilo nanjo obešene toliko 'pameti'. Lahko pa da se motim.
tomo_kugy2. 11. 2021 23:59:07
Jaz ti toplo priporočam tole
Suunto Ambit3 peak HR
Suunto je preverjena znamka, pri tej uri si meriš srčni utrip s pasom preko prsnega koša (bolj zanesljivo od zapestnega merjenja), imaš vse funkcije, ki jih potrebuješ (GPS, višinomer, termometer...). Jaz sem z uro zelo zadovoljen.
Aljoman3. 11. 2021 15:32:01
Med bolj natančnimi urami, ki merijo srčni utrip je Polar, s pasom pod prsnim košem.
Lamps3. 11. 2021 22:16:14
Zame obstajajo le športne ure. Pametne ure so za šminkerje, za neko resno in na pol amatersko ukvarjanje s športom so v primerjavi z resnimi znamkami športnih ur balast. Suunto ambit 3 peak je vrhunska ura, ima vse funkcije, ki jih kot športnik potrebuješ. Za vaše potrebe že preveč, če pravite, da ne rabite podatke o kalorijah, gpsju, višinomerju itd. Merjenje HR utripa je pri Suuntu kljub temu zelo slabo, skozi zgodovino se nenehno pojavljajo slabe izkušnje z njihovimi pasovi. Težava je kazanje previsokega utripa, zazna ga šele po nekaj km... Imam več kot 10 kolegov (iz tekaških krogov), kjer so vsi imeli slabe izkušnje in so nenehno baratali s servisom za menjavo pasov. Sicer so jih zamenjali, vendar se je zgodba hitro ponovila. Jaz uporabljam model Vertical in ne vem, če sem s pasom tekel 15 krat, preden je začel srat.

Podobno je tudi z ostalimi znamkami. Polar je res nekdaj slovil z najbolj natančnim merjenjem, vendar danes so vse znamke (Garmin, Polar, Suunto, Coros) tam tam. Dodatno lahko kupiš nov pas,drugega proizvajalca, ki ga povežeš z uro preko bluetotha(nekateri so potem bolj zadovoljni, stane pa to še cca 50e).

Zapestno merjenje je sploh mimo. Nanj vplivajo vreme, vlaga tetovaže, poraščenost rok... Razmisli, če ti je res HR utrip najbolj pomemben pri nakupu ure(kakšne zdravstvene omejitve pri rekreaciji, ali pa zgolj firbec). Vsekakor pa se odloči za nakup ure s pasom za merjenje, vsekakor boljša odločitev od zapestnega.

Pojdite v kakšno nekoliko bolj specializirano trgovino in jim povejte kaj natančno iščete pri uri(agp pro, extrem vital),ker vam bodo tam bolje svetovali, kot pa v kakšnem Intersportu, Hervisu itd.
dprapr4. 11. 2021 12:00:54
"Pametne ure so za šminkerje,..."
Zanimivo.nasmeh
Mene sploh ne motijo sporočila in podobne stvari na Garminu. Bolj me motijo slabe meritve višine, ki so bile na Suunto uri boljše. Ampak, Suunto uri sta mi dve crknili.
Ugotavljam pa, da pametna ura Apple bolj natančno meri višino, kot Garmin. Pa še kup drugih koristnih storitev ima. Moti me samo to, da ni bolj robustna in s tem bolj primerna za brezpotne poti. Zato tudi ni primerna zame.
Glede pasov za merjenje utripa pa mi sploh niso všeč tisti pasovi okoli prsi, ker so neudobni. Pred leti sem imel Polar, pa pasa nisem dolgo uporabljal. Bolj mi je všeč merjenje utripa na roki, pa čeprav ni tako natančno.
Lukito4. 11. 2021 12:40:01
Bom napisal za Garmin, ker ga uporabljam.

1. Vse te ure so pametne ker je to v nekem jedru in na vsem modelih. Od osnovnega do najbolj naprednega. Ce ti ni vsec si pac izklopis, ugasnes posiljanje sporocil (notifications) na uro ali pa izberes katera sporocilo oziroma katere aplikacije lahko. Jaz pri sebi opazam da mi pride prav tako v pisarni kot v situacijah kjer telefona ne nosis v roki. Je pa to precej stvar posameznika.

2. Merilci srcnega utripa na zapestju so ze kar dobri. Prej sem imel model 735xt, sedaj 945 in razlika je da ta meri tudi kolicino kisika v krvi. Kako zanesljivo je? Med spanjem super (sedaj pokaze tudi analizo spanja, ...) cez dan super, med aktivnostvjo po vecini super. Imel sem tezave na dolocenih verzijah softwara za uro.
Merjenje na zapestju ko delas intervale ni dobolj hitro in natancno. Potrebujes pas okrog prsi. To ti bo vsak proizvajalec povedal. Ko pa teces ali gonis v hrib bo pa to na zapestju cez glavo dovolj.
In ce pac noces lahko to izklopis.

3. Visinomer je na osnovnih modelih odvisen od GPS-a oziroma GPS signala. Blizu stene pac ne dela OK. 735xt je malo skakal zaradi tega. 945 ima barometer in GPS tako da je zadeva zelo zanesljiva, dovolj natancna in kalibriram malokrat (oziroma nikoli). Ce bos visinomer precej uporabljal ti priporocam model ki ima vgrajen barometer, ni pa pogoj - tudi brez gre ok.

4. Novejsi modeli imajo dostop do Garmin explore aplikacije ki ti da gamrin mape na uri in telefonu. Nekje so dobre, nekje obstajajo druge boljse. Jaz sem precej v tujini in v zivo gledam kje se gibam (imen hribov ali poti ne poznam dobro pa se zakomplicira se z njihovim jezikom), v nacionalnem parku je veliko poti. Pogledas na telefonu in ti v zivo na karti kaze tvoj track, kje si hodil in enostavno pogledas kje bos sel nazaj na izhodisce - pa se lepo krozno pot lahko naredis.

V druzini imamo sedaj ze skoraj vsi tako/podobno uro. Spodbuja te pri tem da se vec gibas, ves koliko korakov si dejansko naredil (ja slisi se smesno za sportnike, ampak obstajajo tudi drugi tipi ljudi ki so manj aktivni). Sam sem vcasih brez ker "moram" za kaksne dogodke nositi kaj drugega in jo kar hitro pogresam.

Baterija na novejsih modelih? Cca 1 teden ce vsak dan "snemas" eno uro aktivnosti, jaz imam vklopljene tudi vse pametne stvari. Napolni se pa v cca 45 minutah.
dprapr4. 11. 2021 12:54:03
Lukito, imam podobne izkušnje s sporočili na uri in s karto na uri. Zelo uporabno, ko si kje na terenu, ki ga ne poznaš. Še pri nabiranju gob prav pride. nasmeh
Glede višine pa, dobro meri prehojeno višino, trenutno, kjer se nahajaš, pa ne najbolj natančno. Kljub barometru.
Lamps4. 11. 2021 14:19:38
@dprapr

Oprosti, če sem se malo napačno izrazil. Hotel sem povedat, da se nobena športna ura ne more primerjati s pametnimi urami tipa Huawei, Samsung, Apple itd. Morda za nekega običajnega pohodnika in občasnega tekača. Nočem se prepirati o tem, ampak samo poglejmo večja tekmovanja v teku, biatlonu,triatlonu, ultramaratonih itd. Vsi imajo Suunto, Garmin, Polar, Coros. V kolikor bi bile te "pametne ure" od mobilnih gigantov res tako vrhnske, bi jo zagotovo uporabljalo več atletov.

Jaz potrebujem natačen gps, baro višinomer in čim bolj zmogljivo baterijo. S tem mislim na 20 ur plus (v najbolj natančnem merjenju), da na kakšni ultraški tekmi ne tovorim s sabo kablov, power banka itd. Kdaj bi mi prav prišla tudi možnost zemljevida, ko sem na kakšem neznanem terenu. Na svoji uri te možnosti nimam, nanjo lahko naložim le gpx sled drugega uporabnika in me ura usmerja kam in kako...

Samo 4 funkcije, ki pa jih je dejansko težko dobiti v paketu za neko zmerno ceno. 500e za nek fenix ali pa forerunner se mi zdi pa tudi neumno dajati, če 80% funkciji ne bom nikoli potreboval. Ali ne morem imeti zemljevida, ali ni baro višinomerja, ali je avtonomija baterije slaba... Pulz mi je kot tekaču na dolge razdalje precej nepomemben, na tistih 15-20 tekih, kolikor sem uporabljal pas, sem se precej natančno naučil koliko imam kdaj utripa in sam začutim, kdaj sem v "rdečem".

Franc60 potrebuje uro z dobrim merilcem utripa, ostale funkcje mu niso tako pomembne. Mislim, da bi nekje za 150e lahko dobil več kot odličen pripomoček.

Drugače pa se pri nakupu ure najprej vprašamo zakaj jo potrebujemo, za kakšne aktivnosti, koliko časa na teden jo bomo uporabljali itd. Za 80% ljudi je verjetno dovolj že mobilni telefon in uporaba aplikacij kot so bile nekdaj Endomondo, Sport tracker, danes Strava itd.

Za "prave" športne navdušence pa mislim, da so bolj primerne športne ure.
Hribolaznik4. 11. 2021 16:42:57
Razliko delat med pametnimi in športnimi urami... ta razlika je že zdavnaj zabrisana.

Jaz bi rad poudaril drugo, precej bolj bistveno razliko. So zelo pametne ure in malo manj pametne ure.

To je potrebno pojasniti. Med zelo pametne ure spadajo Apple Watch, Samsung Galaxy Watch, Huawei Watch... Med malo manj pametne ure spadajo Garmin, Suunto, Polar in pa tudi zadeva kot je Huawei GT Watch...

Malo manj pametne ure imajo zelo zelo švoh procesor in omejen uporabniški vmesnik (bolj enostaven operacijski sistem). To dvoje posledično pomeni, da te ure dosti dlje zdržijo.

Kako se to odraža v praksi? Enostavno. Z izjemno zmogljivim strojem, kot je Apple Watch in Samsung Galaxy 4 lahko nekdo trenira z uporabo GPS nekje največ 6 ur. To je seveda absolutno premalo za merjenje recimo enodnevnega pohoda v slovenskih gorah ali celodnevnega kolesarjenja. Lahko rečemo, da je taka ura za pohodništvo neuporabna.

Po drugi strani pa imamo malo manj pametne ure, s švoh procesorjem, minimalnim RAM-om, ki pa energijo trošijo precej bolje. Tako recimo z mojima dvema urama (Huawei GT2 in Instinct Solar) brez težav merim GPS aktivnost v trajanju 30 ur. Solar to še podaljša ker se dodatno polne v sončnem vremenu.

Kar se tiče natančnosti: prav vse (s tem mislim res vse) ure od leta 2019 naprej uporabljajo popolnoma enak Sony satelitski sprejemnik. Izkazal se je predvsem z varčnostjo, je pa tudi dovolj natančen. Ta čip uporabljajo vsi, Garmin, Polar in Suunto.
lino4. 11. 2021 18:01:30
Hribolaznik, hvala, ker si tako preprosto in razumljivo razložil razliko med pametnimi in malo manj pametnimi urami. Za moje potrebe je očitno dovolj dobra malo manj pametna ura Huawei GT2 ali Instinct Solar. Ne rabim pa šminkerske ure za imidž. Še enkrat hvala, Hribolaznik. nasmeh