Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Plačkem vrhu (510 m)?
Glasuj

Kje parkirati avto in ali je varno?

Natisni
VanSims4. 08. 2012 21:57:15
@rjudnic: hvala za informacije!

Veš pa da ni problem v parkirnini. To pobirajo povsod in je povsem tržna kategorija(če ti je preveč pač ne parkiraj tam).

Svinjarija je to, da nikjer ne piše, da se izven uradnih parkirnih mest ne sme parkirati, če pa parkiraš(tudi v skladu s CPP) pa dobiš kazen. Naastavljanje take brutalne zanke, da se fila proračun je enostavno balkansko odiranje ljudi brez primere v Evropi(pa morda celo na Balkanu).

So taki primeri tudi v Evropi ampak potem povsod drugod izven uradnih parkirišč postavijo znake, da je prepovedano parkirati, če pa se potrudiš in kljub temu najdeš kak košček kjer lahko pustiš avto te pa pustijo na miru. Vsaj mene so! mežikanje Pa sem kot tujec tudi že dobil kazni za napačno parkiranje v tujini ampak res tam kjer sem zavestno napačno parkiral.

@strelec: očitno je seštevek 'kazni', ki jih na tak balkanski način zberejo in parkirnin še vedno večji od izgube, ki jih imajo ker določeni ljudje(tudi jaz sem že od mnogih slišal, da se jim je Bohinj zagravžal) ne hodijo tja. Ko bo prevagalo na drugo stran se bodo pa morda zamislili...
(+2)všeč
l.tana6. 08. 2012 09:45:24
GregorC in Peter2 hvala za odgovore. Bova parkirala v Bistirci in šla naprej z avtobusom.
lp
všeč
rjudnic6. 08. 2012 12:27:16
To pa res nima smisla. Parkiraš pred kočo, daš tiste 3 evre za parkirnino, pa ni važno kolk dni si tam. Avto bo pa isto varen kot v Bistrci.
(+2)všeč
ljubitelj gora6. 08. 2012 12:46:11
Če si zgoden ni treba nikjer nič plačevat.velik nasmeh
všeč
Janiel746. 08. 2012 17:10:52
Raj dam 3 eur za parking in sem tam kolikor hočem kot pa da se cjazim še s polnim nahrbtnikom z avtobusom , ki pa tudi ni zastonj?? nasmeh
(+2)všeč
Becar6. 08. 2012 17:50:13
Pazite se redarjev v Bohinju! Zjutraj odprejo vrata pod hudičevim mostom - pred koriti Mostnice (da ne omenjam, da ni nikjer na poti table o prepovedi vožnje ali parkiranja, ter da tudi pri tabli Triglavski narodni park v Bohinju ni nobenih takšnih omejitev). Območje ob makedamski cesti se napolni z avtomobili, ko pridete nazaj pa so vrata zaprta z obrazložilom, da ste jo zjutraj odprli vi, za brisalci pa listek. Tistega dne se je to zgodilo cca 15 avtomobilom, tudi tujim. Po naknadnem pozornem ogledu poti s kolesom ugotovim, da je na sicer odprtih zarjavelih razmajanih vratih res napis o prepovedi (redarji se požvižajo na CPP o pravilni postavitvi opozorilnih tabel). Vrata se odpirajo tako, da so levo ob meji, povsem neopazna. Napis pa zabrisan in postavljen popolnoma stran od pogleda voznika. In da ne pozabim, to območje je uradno pašnik in vi nesramneži ste parkirali na pašniku. Pa čeprav ni nikjer živine, hleva, še gnoja ni (če izzvzamemo kakšnega človeškega izrodka, ki bi mu eno krepko primazal, če bi ga takrat videl med zapiranjem tistih vrat)... Ker ni lepo, če bi dotični redar pisal kazni z modrim očesom, mene v Bohinj več ni. Lp
(+2)všeč
Pohodnica566. 08. 2012 18:00:06
V soboto parkirala pri koči, dala 3€ in imela cel dan avto tam. Sem pa vprašala, ker imam namen drugi teden mal dalj časa ostat in dobila obvestilo, da se plača za vsak dan 3€. Meni se to ne zdi veliko, če moram v prestolnici za vsako uro plačati 1€ ali plačati za cesto Planina Blato, koliko že? 10€? Smo pa res čudni, nič ne bi plačali, radi bi imeli urejena parkirišča, po drugi strani bi se najraje pripeljali skoraj do vrha kakšne gore ali tik pred jezero, kot je bilo v soboto v Bohinju. Samo preberite si, kakšna polemika je glede parkiranja v Kamniški Bistrici. Razumem, da če je daljša tura, bi jo radi malo skrajšali. Vendar ne bodimo no tako prekleto zadrt narod, da nam je za parkirnino težko dati 3€ ali parkirati malce dlje od izhodišča, istočasno pa vsi trobimo v rog, da želimo neokrnjeno naravo,ko sedemo za mizo.....ah kaj bi o tem. Čudni smo, res smo čudni in nikoli nam ni prav.
(+3)všeč
GregorC6. 08. 2012 18:31:20
Pohodnica mislim, da boš plačala samo 3€, tudi če boš parkirala za kakšen dan več. Lani smo parkirali in plačali v sredo, vrnili pa smo se v četrtek popoldne in mirno odpeljali in ni nihče zahteval parkirnine še za četrtek. Dvomim da se inkasantu, da preverjat še datum na parkirnem listku ob tvojem izhodu.
Tisti, ki se tako razburjte nad redarji. Parkirajte na označenih parkiriščih in problemov ne bo. Razen če rajši plačate kazen kot parkirninozavijanje z očmi Samo malo je treba kje povprašat ali pobrskat in povsod jasno piše, da je na območju TNP prepovedano parkiranje izven zato določenih mest. In za Bohinj vsi (upam da res vsi) vemo, da je v TNP.
(+1)všeč
VanSims6. 08. 2012 18:47:52
Saj je vseeno v katerem zakonu je napisano, državnem, občinskem - ni važno! To mora biti objavljeno tako da vsi vejo! Vsaj na vseh vstopnih cestnih točkah parka ali pa še kje. Ker to pač vemo samo nekateri, večina pa ne. Kaj šele tujci...

V Gran Paradisu je npr. v ožje področje prepovedano voditi pse(tudi če bi bili na vrvici). To je objavljeno večkrat. Na poti ko sem šel iz Valnotneya je bilo najprej malo po parkirišču pa na tisti, kjer sem prišel nazaj pa še pred samim vstopom v ožje območje pa še na posameznih poteh kamor ne smejo pa še povsod po parku kjer so informativne table z do's and dont's... in to ne samo prečrtan pes ampak obvestilo v več jezikih. Potem pa seveda lahko pobirajo kazni. In tega se vsi držijo - v območjih kamor ne smejo nisem videl niti enega psa! Smisel predpisa je tam, da se doseže nek red in nekaj zaščiti že s tem da se ljudi informira, kazen pa je skrajni ukrep za pametnjakoviče, ki kljub temu delajo s*anje.

Pri nas pa je še vedno smisel predpisa, da se ljudi hvata na zanke, se nad njimi izživlja in da se polni nekogaršnja blagajna! Če bi res mislili ohranjati naravo in bla bla bla potem bi ljudi bolje informirali in že s tem dosegli nek nivo zaščite. Tako pa je nekomu v korist, da čim manj.
(+4)všeč
Becar6. 08. 2012 19:37:35
Vedno plačam parkirnino, kjer piše, da se plača, turistično takso za bivanje, razne cestnine, ekološke prispevke in s tem ne delam težav. Nikoli ne parkiram tja, kjer je tabla o prepovedi parkiranja. To kar sem opisal zgoraj pa je res višek zajebancije in izživljanje nad turisti. Ko sem poklical na redarstvo, zakaj sem bil oglobljen, mi je ˝prijazni stric˝ rekel, da naj si preberem Ustavo RS. Nauk te zgodbe je ta, da si mora vsak od nas in tudi tuji turisti prebrati Ustavo RS. A da bi te na turistični agenciji v Bohinjski Bistrici, kjer plačaš turistično takso, kdo opozoril o omejitvah parkiranja, pa ne. Na ožjem območju jezera takšne table so, drugje jih ni. Če se že grejo takšne igrice, naj iz vseh taks in glob vsaj postavijo ustrezne znake, ne pa da si nekateri pridno polnijo žepe z našim denarjem.
(+4)všeč
Flora16. 08. 2012 20:54:47
Se strinjam z Becarjem in VanSimsom. Ze leta 2004 sem placala kazen pred Merkatorjem v Stari Fuzini, pa takrat se ni bilo nobenih znakov. Nas so hitro pregnali, pika na i so bile pa cene za apartmaje, ko ti jih navijejo, ponudijo pa dobesedno eno luknjo. Potem se pa cudijo, kako to da tam ne dopustujemo. Pri turistih je se huje. Ustna propaganda je najbolj ucinkovita in dam roko v ogenj, da se bodo te kazni za turiste hitro razsirile. Pa kako naj oni vedo, kje in kako, ce ni nikjer jasno oznaceno. Oni pac ne vedo, da se v TNP ne sme parkirati kar tako, ce sejim to veckrat ne pokaze. S tako politiko Bohinjci dosegajo ravno nasprotno. Sedaj hodimo v Bohinj na enodnevne izlete, parkiramo pri Savici ali pa Blato, to je pa tudi konec. Od takrat dopustujemo v Zgornjesavski dolini, kjer imajo vsaj do sedaj vsaj na parkiriscih se dobro urejeno. Kolesarji lahko parkiramo se vedno brezplacno na oznacenih parkiriscih, center Kr. Gore ima se zastonj parkiranje, pa tudi (generaliziram seveda) se mi zdijo veliko bolj odprti kot odhribov obdani Bohinjci.
Recimo, tak odgovor, ki ga je prejel becar, je meni cisto izpod nivoja. Ne greza to, da ne zelis placati parkirnine, ampak za korekten odnos. Ce bi podjetja tako poslovala, se hitro znajde v rdecih stevilkah.
(+4)všeč
miri6. 08. 2012 21:48:18
Potem se pa,Bohinjci,čudijo,da so hoteli prazni ali celo zaprti.Pred desetimi leti,sem ,ko sem obiskal zanimive točke,zapravil več denarja za parkirnino,kot nas je za štiričlansko družino stalo kosilo.Od takrat ga gledam skozi avtomobilsko okno ali na razglednici.Vsaka požrešnost ima ene meje.
(+6)všeč
som697. 08. 2012 08:30:53
V Bohinju je dovolj označenih parkirnih mest, tako brezplačnih kot tudi plačljivih.
Na nas obiskovalcih pa je, da spoštujemo zasebno lastnino in na teh mestih parkiramo.Če bi bili taki svetovljani, kot se nekateri imate, bi vedeli kaj je to zasebna lastnina, parkiraj pred Mercatorjem v Lj čez noč, pa boš videl reakcijo.

Pa še nekaj o opozorilih: skoraj na vsaki planini je znak in napis "psa na vrvico", pa le malokdo to spoštuje, pa kaj bi še radi, da vas ob vsakem opozorilu še nekdo lopne po glavi.
všeč
VanSims7. 08. 2012 15:54:47
V tujini je vsaka privatna lastnina označena z napisom Privat, Privato, Prive,... Tudi pri teh stvareh se točno ve in obiskovalec je obveščen. Kar ni označeno kot privatno se smatra za javno. In kjer je javno se lahko parkira, če to ni prepovedano z oznakami oz. je v skladu s CPP. In npr. cesta, ki gre iz Jezera proti Ukancu(in stranske potke) je javna in tam bi imel človek vso pravico parkirati ob cesti, če je seveda v skladu s CPP in ne avto ovira prometa. Razen seveda pri balkanskih Bohinjcih...

Parkirati pred supermarketi ponoči ni v tujini nič kaj takega. Podnevi, če bodo odkrili, da je tam nekdo parkiral pa ni bil stranka oz. je parkiral dalj kot npr. pol ure, uro bodo morda res poklicali policijo ali pa še to ne, če je sicer obiskovalcev malo in ti s svojim parkiranjem strankam ne zasedaš placa.

Ponoči pa res nobenega ne briga. Smisel prepovedi je tudi tu zagotavljanje reda in prostora kupcem ne pa izživljanje nad kršitelji. Ponoči trgovina ne dela in ponavadi noben ne protestira, če tam parkiraš. Samo zjutraj se moraš pravočasno spokati pa še to če ni kakega pretiranega navala ni tako sitno.

Prenočil sem dvakrat v Franciji na parkirnem mestu supermarketa, prišli so žandarji zgolj verjetno ker se jim je zdel sumljiv avto tam ponoči, pregledali dokumente, to pa je bilo tudi vse. V prvem primeru so se celo malo pošalili, ali stanujem v avtomobilu velik nasmeh no v drugem je bilo malo problemov s poznavanjem Slovenije, celo po vizi so spraševali a se je potem izkazalo, da ne samo da je ne rabimo ampak da smo celo v EU. mežikanje Obakrat sem potem mirno lahko spal naprej.

Kar se pa zadnjega odstavka tiče se pa seveda močno strinjam. Ne, nekatere žal tudi lopnenje po glavi ne bi spametovalo. Morda pa se bo res moralo zgoditi, da bo nekdo doživel stampedo govedi, ker jih bo prestrašil lajajoči pes. Ne ampak slovenčkom tudi to ne bo dosti. To se meni ne more zgoditi, kaj?
všeč
jax7. 08. 2012 18:36:40
Samo jaz bi še rekel to, da se vsekakor strinjam z VanSimsom in becarjem. Tudi tisto določilo iz zakona o TNP, da je tam parkiranje dovoljeno le na za to dovoljenih mestih jaz ne razumem tako, da bi lahko občina vsepovprek delila kazni, pač pa tako, da imajo občine v TNP pravico vzpostaviti poseben parkirni režim IN V SKLADU S TEM TUDI POSTAVITI PROMETNE ZNAKE. Preprosto nisem prepričan, da se pravno izide zahteva, da bi od vsakega voznika zahtevali poznavanje vseh občinskih odlokov. Lahko pa se seveda v skladu z odloki postavi signalizacijo in v skladu z njo kaznuje. Če pa signalizacije ni, potem pa ... Sicer pa seveda jaz nisem pravnik.
Sicer pa, a ima kdo kako informacijo, a je kdo to ureditev že hotel furat kam naprej, do vrhovnega sodišča ali kaj podobnega?
(+3)všeč
VanSims7. 08. 2012 19:16:59
Tisto določilo iz zakona o TNP, ki ga navaja GregorC jaz razumem kot to, da pri izterjavi kazni iz tega naslova občinski redarji nimajo nobenih pristojnosti temveč zgolj inšpektorji TNP.

Ali se pri nas splača to furati so sodišč, vrhovnega? Bi rekel, da ne glede na to da pri nas sodišča ne razsojajo po zakonih temveč po tem koliko kdo koga podmaže, pozna in seveda tako da se ščiti država in njeni organi, ne pa državljani.

V tujini pa bi imel vse šanse da uspe(zato si seveda tam nihče kaj takega ne upa delati). Še več! Razsodba v korist pritožitelju bi (predvsem v deželah z anglosaksonskim pravom) lahko celo bila precedenčna kar bi pomenilo, da bi občina s takim načinom pobiranja kazni morala kar lepo nehati, verjetno pa tudi vrniti denar nazaj prejšnjim oškodovancem.
(+2)všeč
Becar7. 08. 2012 19:55:07
A veste, da se tisti, ki nas neupravičeno obirajo, dobro zavedajo, da bo šel malokdo za tistih 40 EUR najemati odvetnika, se vlačiti po sodiščih itd... Tukaj ni problem samo denar, ampak tudi čas, živci. Tako kot je že nekdo zgoraj zapisal, pa se organi med seboj ščitijo. Sam sem napisal pritožbo, v odgovoru pa je medobčinski inšpektorat Bled - Bohinj napisal, da je moja pritožba POZOR tipizirana jezen (ne da bi slučajno sami pomislili, da so ravno njihova ravnanja že tipizirano nepravilna) in kot taka neupravičena. Ponovno sem bil opomnjen, da bo kazen treba plačati, zdaj ne več polovično, v nasprotnem primeru pa mi je bila zagrožena zaporna kazen kar s strani inšpektorata. A veste, da sem zaradi lastnega miru potem kazen plačal, da mi ne bo neka pokvarjena banda več grozila z zaporom. Napisal sem tudi pritožbo občinarjem, ki pa očitno ni bila vredna niti odgovora. Škoda samo to, da se v takem lepem okolju najdejo taka goveda.
(+3)všeč
som697. 08. 2012 20:36:31
V Ribčevem lazu 300m pred jezerom je brezplačno parkirišče, ki omogoča brezplačno parkiranje, v vrhuncu sezone, v TNP, edinemu nacionalnemu parku v SLO, ob cesti Ribčev laz - Ukanc je vsaj 5 označenih parkirnih mest, ki so v visoki sezoni plačljiva (drugače ne ), ob cesti na omenjeni relaciji je dovolj znakov za prepovedano parkiranje, Halooo, kje pa živite, v SLO ima vsaka stvar že vsaj 20 let lastnika, cesta s pripadajočo bankino je državna oziroma občinska, razne "stranske potke" pa privatna lastnina, ki imajo svoj namen za urejanje gozdov, parcel, hudournikov...in za to ne rabijo kazenja z raznimi tablami "privat", ampak samo malo spoštovanja - kaj pa, če bi na vaši parceli dnevno parkirali obiskovalci in od vas pričakovali še nasmeh...

Dobro, da niste J. Bondi bi se z avti kar po jezeru vozili, na tej strani sem mislil, da se zbiramo pohodniki, gorniki, planinci, alpinisti ipd., ki jim ni problem kakšen meter narediti brez svojega ponosa ( avta).

Kar se pa tiče Francije, so pa žendarji verjetno prišli preverit, če ste še celi, srečni bodite, da ste, in, da vas niso obrali do kosti...

Pred primerjavo z kakšno "zvezdo severnico"-
Evropo, naj se nekdo zapelje vsaj malo okrog Vrbskega jezera in naj potem pametuje o javnem dobrem in parkiranju...

P.S.Sem Gorenc, nisem pa Bohinc ( 50 km izven).
všeč
VanSims7. 08. 2012 20:56:57
som69: lahko ti samo to povem, da zelo veliko potujem po Evropi z avtom že več kot deset let. Do sedaj sem skoraj vedno v vsakem kraju parkiral tako, da sem poiskal zastonj parkirišče oz. kako drugo rešitev v skladu s CPP. Parkirnino sem plačal morda v 2-3 % primerov t.j. kadar se res ni dalo drugače.

Nikoli ampak res nikoli nisem dobil kazni. če sem le parkiral v skladu s CPP oz. tudi tam kjer ni nič pisalo.

Pač pa sem jo kar nekajkrat dobil ko sem zavestno parkiral narobe(čeprav redko) t.j. nisem plačal parkirnine(na mestih kjer je bilo lepo označeno da se plača), parkiral npr. kjer lahko parkirajo samo stanovalci(spet lepo označeno, da je parkiranje dovoljeno le njim), parkiral v nasprotju s CPP,...

In ja vsak prostor, ki je privat rabi tablo Privat. Tako je v Evropi. Tam ima že 100 in več let(odkar poznajo kapitalizem) skoraj vsak meter zemlje lastnika pa vseeno vsak privatnik mora svoj teritorij označiti. Če bi imel jaz svojo parcelo pa bi jo lepo označil ali pa uredil parkirna mesta in pobiral parkirnino s tem da bi se jasno videlo da se tam plača!

Kar se tiče Francije je bil namen žandarjev verjetno delno tudi to kar si napisal, ker so tam organi predvsem v službi ljudi ne pa zaje*avanja državljanov in ščitenja države in raznih občinskih kraljev na Betajnovi.

Pri Vrbskem jezeru sem bil nazadnje tam nekje pred 6-7 leti. Ne spomnim se, kako je urejeno parkiranje. Gotovo sem kot vedno najdel kak plac kjer mi nihče ni nič mogel. Kdor je iznajdljiv je pač iznajdljiv, v Sloveniji pa udri po njem na balkanski način.

Kot rečeno, prišel bom še v Bohinj ker je lep. Se pa dejansko vedno potrudim, da ne pustim tam niti centa(prevoz s kolesom, hrana s sabo,...) oz. da je res tako kot je nekdo rekel, da ima Bohinj od mene samo smeti. Če bi vsi tako delali bi se občinski veljaki malo zamislili... Tako pa vam je očitno vsem tak režim všeč oz. jih še podpirate. Potem pa naj vas kar!
(+3)všeč
jax7. 08. 2012 21:01:47
Čakaj. Če jaz kaj vem, potem je na območju 5 metrov ob cesti, če 1. ne gre za privatno zemljišče (označeno), 2. ne gre za parkiranje na dovozu ali drugačno oviranje prometa, in 3. ni prepovedano s prometnim znakom, parkiranje po CPP dovoljeno. Za to gre - ta parkiranja so po CPP legalna, Bohinjci pa pobirajo kazni. In nihče jim ne brani, da bi tam postavili znake. Ampak pač vedo, da se bo potem priliv z naslova kazni dramatično zmanjšal. To pa je, oprostite Bohinjci (in oprosti som69), svinjarija.
In da odgovorim še na tisto, kako pa bi se sam počutil, če bi parkirali na moji parceli: če bi imel parcelo, ki bi bila manj kot 5 metrov oddaljena od javne ceste, in se je ne bi potrudil označit kot zasebne, bi to pravzaprav moral pričakovat.
(+4)všeč
Stran:1234
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Piškotki