Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja Nagnoj (1193 m)?
Glasuj

Na Triglav?

Natisni
darinka42. 08. 2015 22:40:03
V soboto sem prečila Triglav v tisti avgustovski koloni.
spodaj proti Doliču mavrica 1
rože kot zmeraj2
kar tekli so studenćki3
oblaki4
kar nočejo iti5
pride koje dež6
utrinek7
sonce zahaja8
Triglav9
pod noč10
v petek na soboto ,ko je bila polna luna11
kar sije12
13
14
Franjo in jaz 15
Na Kredarici je bila v soboto maša v kapelici16
na vrhu pa muzika 17
pred Staničevo koćo18
kozorg19
20
zvončnica21
v oblakih22
še ena23
luna se vidi24
v kapelici25
pršelo je26
v dolino27
(+3)všeč
Kigeot3. 08. 2015 20:45:03
konec avgusta bi šli prvič na Triglav, preko Planike. Kondicije je dovolj, velikih izkušenj s "plezalnim"delom pa ni. Če kdo lahko svetuje za del, ki gre od Planike do vrha- ali bolje pustiti palice v domu in iti na vrh prostih rok? (sicer hodim s palicami, a če je klinov in zajl toliko, da bi palice samo motili, jih raje pustim dol).
Ali je pametno imeti samovarovalni komplet ali je to samo "psihološka" podpora? (SVV bi morali kupiti za to turo, na slikah pa vidim skoraj vsi brez...).
In še, če kdo zna oceniti, katero izhodišče je časovno/km bližje (z Obale nam je vse daleč, bi izbrali najbližjo štartno točko) - načrtujemo iz doline Krma ali od konca ceste na Pokljuki, težko presodim, koliko so "hitre" ceste enkrat, ko se konča asfalt...
Hvala!!
(+1)všeč
Branee3. 08. 2015 20:56:39
Palice kar pustite tam od planike naprej si kej veliko z njimi ne morete pomagat. Plezalni del ne predstavlja tezav do ovinka kjer se obrne na greben ni izpostavljen, sam greben sicer je odprt ampak tist ki nima tezav z odprtostjo bi rekel da ne potrebuje SVKja. Krma je lahko dostopna in primerno izhodisce za prvi vzpon.
(+4)všeč
Kigeot3. 08. 2015 21:23:02
Branee, hvala!!
(+1)všeč
ZeK3. 08. 2015 22:01:52
Kigeot

sam bi na vašem mestu raje šel iz Vrat preko Praga, glede na to, da je cilj Triglav, ki je v vsakem primeru zahteven vrh.
na poti na Triglav boste, ne glede na izbrano pot, soočeni s klini, jeklenicami, plezanjem, prepadom, "psihologijo"...

čez Prag bi lahko preverili kako se za vas obnesejo plezalni deli (pa niti slučajno ne pomisliti, da gre za nek lahek trening poligon).

če bodo tam težave in strahovi, potem pač na Triglav za zdaj ne gre. če bo vse OK, boste lahko previdno nadaljevali proti cilju.

to je povsem dobronamerno mnenje!

ker vaša trenutno izbrana pot je:
- priti pod steno s čim manj stresa (skal, prepadov, klinov, jeklenic..);
- potem pa gor, pa bo kar bo.

je pa res, da bi iz Vrat potrebovali več časa, če boste želeli iti na Triglav čez Planiko.kar je uradno "najlažji" dostop (zahtevna pot).

izhodišče v Vratih je hitrejše od Krme, kar se tiče avta, predvsem je makadamski del ceste v bistveno boljšem stanju.
v Vratih se sicer plača parkirnina, ampak to ne bi smelo veljati za vas, ker boste iz kateregakoli izhodišča najbrž štartali pred šesto. vsaj tako priporočam.
všeč
milepetro4. 08. 2015 15:07:32
Se strinjam z opisanim. Parkirnina pa je že pred šesto. Po mojih izkušnjah povzroča ljudem ne vajenim jeklenic in višine največji problem greben iz malega na veliki Triglav, tako da je pot iz Planike do grebena "lažja" kakor pa potem nadaljevanje po grebenu na vrh.
všeč
jax4. 08. 2015 15:18:43
Jaz tudi mislim, da je Krma boljša opcija od Pokljuke. Če greš s Pokljuke, ti bo, če ne prej, za to strahovito žal na sestopu oz. "sestopu" z Velega polja nazaj proti avtu ...
(+5)všeč
redbull4. 08. 2015 15:42:56
ZEK se cisto strinjam s tabo

Srecno
všeč
totalcek5. 08. 2015 07:06:39
Tut jst mislim da ti je ZeK najboljšo opcijo predlagov. Pokljuka se vleče, iz Krme pa za nazaj prav tako.

všeč
gornik125. 08. 2015 11:43:03
Tudi naša skupinica se je odločila, da bomo najverjetneje šli iz Vrat čez Prag, zaradi same atraktivnosti in zahtevnosti poti, in ne okoli čez triglavska jezera, kot smo najprej mislili. To pot bomo šli raje navzdol. Ali kaj mislite?
Načrtujemo sedaj med 10-20 avgustom.
(+1)všeč
mkonci5. 08. 2015 11:56:22
Zame najbolj enostavna pot je iz Krme na Kredarico, prespat potem pa napad na vrh (previdno) in potem po lažji poti dol do Planike in nazaj v Krmo.
Pot iz Krme se sicer malo vleče sploh če je vroče, so pa razgledi na okolijške hribe lepi in če ste dovolj tiho lahko vidite svizce.
Aja pa tudi jaz ne maram preveč prepadov, zato uporabljam SVK in čelado!
(+4)všeč
ZeK5. 08. 2015 12:36:54
gornik12

to je klasična lepa tura, gor čez Prag, nato dol čez sedmera. sploh, če si boste vzeli dovolj časa za uživanje v naravi, ki vas bo obdajala. pa štartajte res zgodaj!
(+3)všeč
1mitjas5. 08. 2015 14:39:43
Za vzpon na Triglav pa res ni treba kupovati samovarovallnega kompleta. Če gre za enkraten vzpon je bolj smiselno, da si ga izposodite: http://gorski.vodnik.alpinizem.net/izposoja-opreme/

Dvignete ga med potjo v Mojstrani.
(+3)všeč
natasja6. 08. 2015 07:44:30
Živjo,
imam podobno vprašanje kot Kigeot, le druga pot me zanima in sicer: Planina Blato - čez Hribarice - Koča na Doliču - Triglav. Kakšna je pot od Doliča do Triglava? Kar se prepadov, izpostavljenosti, plezarije itd. tiče? Je primerna za prvi vzpon na Triglav z malo plezalnimi izkušnjami?
Hvala.
všeč
IgorZlodej6. 08. 2015 07:54:36
Planina Blato - Planina pri Jezeru - Hribarice, dolga in vsaj meni ena najgrših poti. Je pa potem seveda pot z Doliča na Triglav najlažja, čeprav ima vse kar Triglavu pač pritiče.
Za prvi vzpon vsekakor predlagam krajši dostop.
(+4)všeč
Jelenko6. 08. 2015 09:15:54
Za prvi vzpon predlagam štart iz Krme na Planiko ter od tam prek malega triglava na vrh. Ta pot je najlažja tudi za sestop. Od Planike naprej so klini ter zajle samo je lepša kakor s Kredarice ter malenkost man zlizana skala nasmeh

Srečno.
(+2)všeč
natasja6. 08. 2015 10:07:42
Hvala obema za informacije.
Moram priznat, da me tale pot iz Planike preko Malega Triglava malo skrbi. Kljub varovalni opremi, ki jo imam namen imeti s seboj, me muči tisti del med Malim Triglavom in Triglavom in sicer zaradi prepada, odprtosti, globine, ki jih nekoliko slabo prenašam.
(+2)všeč
SilvestrO6. 08. 2015 10:13:08
Pred dobrim tednom...
...želel si je na vrh Slovenije, ker ni več ravno mlad..., sem rekel, greva čimprej...1
nad pragom...2
...in že proti vrhu...3
...še zadnji metri4
prvič je treba vse pregledat, ruzak je ostal kar gor, ker se je v ozadju začelo nekaj kuhat...5
...in že šibava dol...6
dež naju je ujel pred kočo, razjasnilo  ni več...7
...zato šele naslednji dan,... spust v dolino za Cmirom...8
...še zadnji skok, potem...9
...pa melišče in....pred deseto sva z novokrščenim Slovencem pri Aljaževem domu pila pi...pi...(od kdaj pa jecljam?)10
(+4)všeč
andrejp6. 08. 2015 10:19:24
takole ko bereš komentarje vidiš, da ima vsak malo drugačen način dojemanja gora. Sam sem že nekajkrat peljal ljudi na Triglav , tudi take, ki so imeli enake probleme, kot si jih opisala. Ampak sem se vedno odločil za naskok na vrh od Planike preko Triglavske škrbine. Je lepo varovana pot, vendar si veliko manj izpostavljena predvsem občutku odprtosti in seveda odpade hoja po grebenu. pa še nekaj, kar se mi zdi precej pomembno. V avgustu je to najmanj oblegana pot. V razmislek.
Uživaj
(+6)všeč
panda6. 08. 2015 11:03:38
Podpišem andrejp.nasmeh
(+1)všeč
Stran:123...259260261262263...423424425
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Piškotki