Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

Maemi
11.12.2018
Krma - Kredarica

Prevozno do Lese, zadnjega parkirišča, sneg na poti se začne nad gozdno mejo, od tu zimski škripavac, mmmm, pot speljana po zimski smeri.
Kdor ima čas, lepo mu bo bilo, zimska oprema.
Rišejo se lepa obzorja nasmeh

bumslpepe
15.12.2018
Še ena frišna za prijatelje in foušljivce. Prava zima. -16, piha k pr norcih.

Igor
gj
15.12.2018
Čestitam,hvala za razmere. Srečno.
Nič ti nismo fouš. Tu imamo brezvetrje in sonce nas greje.nasmeh
17.12.2018
Upam, da 'vremenarji' na hribi.net niso cel december pijani. https://www.hribi.net/vreme_gora/kredarica/1/2990#To
Maemi
18.12.2018
Kot ponavadi pravi bumslpepe - "za prijatelje" mežikanje
Obožujem ponedeljke, na poti me je miroljubno pozdravil le gams izza ovinka. V lepemu vremenu se to res redko zgodi.
Razmere so super, zimsko, mrzlo, le premalo snega...no, vsaj za smučarske odvisnike in pristopnike na Triglav v tistih krasnih snežnih razmerah.
Klepet ob kavi nasmeh

19.12.2018
Vsaj ena ugodnost članstva v moji 'stranki' je ta, da ne rabim čakat na vikend ali dobro voljo predpostavljenega, da mi odobri dopustvelik nasmeh.
Tako sem izkoristil izjemen včerajšnji dan za obisk Kredarice.
Vožnja po Krmi je super, prav tako hoja nad njo. Nad gozdom je snega ravno toliko, da je šoder med ruševjem lepo pokrit. Z višino se snežna odeja debeli, pri Prgarci ga je že cca 40cm. Stezica je do Kalvarije lepo uhojena in ravno prav trda. Imel sem srečo, da sem bil relativno pozen in čez kalvarijo lepo sledil stopinjam dveh pohodnikov. Nad Vrhom snežne konte je sneg večinoma spihan, tako, da je do Doma več sivine, kot beline.
Cel dan sem videl pet ljudi, od tega dva bolj daleč (v steni Malega Triglava)dva oskrbnika Doma in mladeniča, ko sem že sestopal v Kalvariji.
Kredarica Sonce je ravnokar potipalo Vernar.1 Kredarica Dobre pol ure pozneje izpred Prgarce pozira Rž.2 Kredarica Svežih stopinj v Kalvariji sem bil prav vesel.3 Kredarica Po dolgem času spet zgoraj.4 Kredarica Dvakrat R s Kredarice 2541.5 Kredarica Begunjski vrh, Cmir in Vrbanovi špici.6 Kredarica Od Stenarja do Dovškega križa7 Kredarica Kraljičino kraljestvo8 Kredarica Viš, Jalovec in Mangart9 Kredarica VDV in Tosc, spredaj Vrh Snežne konte10 Kredarica Nikjer nikogar11 Kredarica El klasiko12 Kredarica Stolp...13 Kredarica ...in križ še stojita14 Kredarica Vrh kristala15 Kredarica Namesto vsaj dveh metrov snega, je na planem betonska in kamnita sivina.16 Kredarica Tudi Stol kaže rebra.17 Kredarica Vsaj v zimskem času na tem mestu ne smrdi.18 Kredarica Razor19 Kredarica Več kopnine kot beline20 Kredarica Ljubljanska megla tudi na Gorenjskem21 Kredarica Pogled z Vrha Snežne konte22 Kredarica Rž23 Kredarica Edina, ki sta bila danes na vrhu, sestopata z Malega Triglava.24
zlatica
19.12.2018
Bravo, lijaneja, vidim, da si še poln kondicije. Lep dan, lepe fotografije in kot vedno lepo opremljene s podnapisi, kaj nam na ogled postaviš...velik nasmeh Prijazen pozdrav nasmeh
Hvala, Alenka.
Zaradi dobrih snežnih razmer vzpon ni bil zahteven in (zame) celo za odtenek lažji, kot v poletnem času.
Lepo ti to uživaš.
A je še kakšno mesto prosto v tej "stranki"?nasmeh
19.12.2018
Dren je, dren, Drago. Ti jo pa ne priporočam, ker je ponavadi zadnja...velik nasmeh
Gorska planika
20.12.2018
Tone, jst bi se tudi včlanila v tvojo stranko nasmeh Naj ti bo na takih poteh zmeraj lepo nasmeh pozdravček, Nežamežikanje
Z veseljem te sprejmemo, Neža - čez kakšnih 30 letnasmeh Pozdrav tudi tebi.
bumslpepe
22.12.2018
Nekaj še toplih slikic za prijatelje. Tokrat brez selfija , da ne bo kakšno bitje užaljeno (kot pravi Iztok Mlakar : tud žvau ma pravicu do tega, da žvi). Če smo že pri Iztoku Mlakarju: En lep vesel božič voščm prav vsm. Pa seveda srečno in vzponov polno novo leto 2019.

Igor iz Kredarice
Kredarica1 Kredarica2 Kredarica3 Kredarica4 Kredarica5 Kredarica6 Kredarica7 Kredarica8 Kredarica9 Kredarica10 Kredarica11
tropine
25.12.2018
Zdravo

Zanima me ali so potrebne dereze za vzpon do Kredarice in kje se začne sneg? l.p. Jože
mukica
25.12.2018
Včeraj jih za gor nismo potrebovali, za dol so pa prišle zelooo prav.Močni sunki vetra so zahtevali previden korak po delno poledenelem snegu.Sneg se prične sicer zelo malo že na ravninskem delu, ki pa je zjutraj poledenelo in malce debelejše nad gozden mejo.
misace
Da se prit tud v sandalah...
Spodaj je poledenelo tudi kasneje. Med gozdom in vrhom ruševja sploh ne bi bilo neumno imet "ta malih". Tu jih zgleda vsi dol damo (dereze ki sodijo pozimi v obvezno opremo v visokogorju) in podlaga ni "našpikana". Ledeno, sploh pod listjem.
tropine
26.12.2018
Zdravo ali je cesta v dolino Krme prevozna do konca, brez snega. V petek nameravam na pot proti očaku. l.p. se vidimo na kavi v koči