Montaž
MANGRT
18.12.2018
Sneg se prične že v dolini, za sprehod ga je ravno prav, za smučanje pa premalo.
trhan
18.2.2019
Mogoce kdo ve ce je cesta do Pecola prevozna? Je bil kdo na montazu te dni?
Verjetno se hecaš kar se ceste tiče, a vseeno zavijanje z očmi

eekvelik nasmeh
tinky
Spletno kamero poglej pa ti bo vse jasno.
PFranci
18.2.2019
Cesta je prevozna - s smučmi.velik nasmeh
flip49
17.4.2019
Ali je cesta na planino Pecol že prevozna z avtom?
Shkaro
26.5.2019
Petak zvečer smo se uputili na Pecol i želja je bila da se v soboto zjutraj vzpnemo na Montaž čez Findeneggov ozebnik. Zimska soba je odprta i čista, najosnovnije ima - ležišća. Nikoga sem nas nije bilo, ampak je dron letil nad domom kad smo dolazili do njega. Noć ni bila mrzla, spavali smo koliko smo mogli. Započeli smo s hojom oko 4 i hitro napredovali do sedla. Prognoza je za prvi dio dana bila odlična, no na sedlu je začelo dežavati. Napredovali smo dalje i brzo bili na grande cengi. Oblaci su bili sve tamniji i vrijeme se pogoršavalo. Najgori dio police smo prošli i dež je počela jačati pa smo krenuli malom grapicom do ulaza u Findeneggov ozebnik i našli votlinu gdje smo se sakrili i pričakali da vidimo kaj bumo dalje. Prognoza za dalje ni bila dobra i odlučili smo se vratiti nazaj i kad smo krenuli na najgori dio prečnice začel je padati snijeg. Začeli smo se vraćati na visini od 2470 m. Prečnicu smo prošli polako i varno i za čas bili natrag na sedlu. Oblaci su se malo razišli, ali je u daljini prema Kaninu začelo grmiti...krenuli smo grebenom do Curtissonsa, ali je vrijeme bilo sve gore pa smo pohitali natrag prema domu. Zadnjih pola sata nas je kiša oprala, ali su nas čekala dva Laška zakopana u snijegu kod doma pa smo hitro došli natrag do doma. Razmere nisu najboljše, ampak se dalo...da smo znali pročitati vrijeme bilo bi boljše nasmeh
Montaž Zimska soba v koči Giacomo di Brazza1 Montaž Odmah ispod sedla2 Montaž Pogled na Kanin, Prestreljnik...3 Montaž Do sedla po gamsovim potima :)4 Montaž Pogled sa sedla na dolinu Dogna5 Montaž Oblaci sa dežjem prihajaju6 Montaž7 Montaž Za čas smo bili v oblaku8 Montaž Prve prečnice su bile čist fajn9 Montaž Napredovanje na grande cengi10 Montaž Nakon najgoreg dijela...prečka na velikoj polici...ponovno je začelo dežiti11 Montaž Našli smo votlinu odmah desno usred grape koja vodi na ulaz do Findeneggovog ozebnika12 Montaž Pogled iz votline na nevihtu13 Montaž Nakon što smo se dogovorili da idemo nazaj...ponovno smo morali prečkati veliku policu...grdo14 Montaž15 Montaž Na trenutke se začelo razvedravati16 Montaž Pogled daleko nižje na Dognu17 Montaž greben do Curtissonsa18 Montaž Koča Giacomo di Brazza19
wajskar
10.7.2019
Začel s Pecola in preko ozebnika na vrh. Povratek do lestve, preskok na drugo stran, vzpon še na Vrh brda in spust v dolino. Na vrhu kar mrzlo, vetrovno in občasno megleno.
Montaž1 Montaž2 Montaž3 Montaž4 Montaž5 Montaž6 Montaž7
bbugari1
10.7.2019
Cepin, dereze v ozebniku?
wajskar
Snežišča so sicer ponekod še, vendar zimska oprema ni potrebna, se da povsod brez.
SmaXy
23.7.2019
V soboto 20.7.2019 sva se odpravila na Montaž iz planine Pecol. Ob 5:30 začneva hodit, srečujeva svizce na travnatih pobočjih in kozoroge nekoliko višje pri vstopu v skalnat del poti. 08:30 sva na vrhu. Le redko kdo se prikaže ob tako zgodnji uri. Nebo jasno, vidni tudi najvišji Slovenski vrhovi s Triglavom na čelu. Želiva še na Špik Hude Police po Levi. Zgrešiva in pristaneva na neoznačeni poti proti Vrh Brda. Nadaljujeva do vrha po neprijetni, strmi poti. Se vrneva nazaj, velika gneča še komaj pri vzponu, na Pipanovi lestvi kar gužva. Nadaljujeva spust, najdeva pot za Špik Hude Police a zaradi oblakov in slabšega razgleda greva raje v dolino. Odcep za Špik Hude Police praktično neviden. Italijanske markacije zelo slabe tudi na grebenu Montaža. Kakšna tabla ali napis na skalo ne bi škodil. Čelada obvezna!
Proti S.Hude Police je vec kot dovolj oznacena pot. Ce ni nic, potem pomeni da si zgresil
mirank
23.7.2019
Predvidevam da ste zgrešili že na grebenu, kajti na Vrh brda 2661m vodi splet vojaških, resda neoznačenih a lepo prehodnih poti izpod Pipanove lestve. Pot po grebenu na Montaž niti ne rabi nekih hudih markacij, ker ne moreš falit. Oznaka-odcep za na Levo pa je res bolj skromna in na mestu, kjer po tistem zdrajsanem terenu, vsakdo gleda bolj pod noge kot drugam. Pogled na kakšno karto in smisel za orientacijo pa pride vedno pravmežikanje
Franc60
7.8.2019
Morda kdo ve, kako je letos s krajno počjo na Kugyjevi na Montaž.
Lukito
12.8.2019
Zivjo

V nedeljo sva se odpravila na Montaz s planine Pecol. Po poti sva srecala skoraj same Slovence, nekaj svizcev in manjsih kozorogov. Na sedlu sva skoraj zavila proti Findeneggovemu ozebniku, a sva se potem raje odlocila za Pipanovo lestev. Super poplezavanje proti lestvi, teren JE kompakten, tudi varovanja dovolj; pot je lepo oznacena. V zgornjem delu je bila ves cas vidljivost precej slaba. Pipanova lestev je v dobrem stanju,le en kovinski stop ni pritrjen na eni strani. V zgornjem delu v megli sva kar hitro nasla vrh.

Potem sva pa pomislila... uh za nama je se kar nekaj planincev. Najbolje da sestopiva skozi ozebnik. In bila je res adrenalinska dogodivscina. Super krusljivo, kamenje leti povsod kamor stopis... NI kompaktno - ne priporocam. Vseeno pa sedaj vem zakaj je na kamnu spodaj napisano: ALPINISTI ESPERTI velik nasmeh

Ko enkrat prides ven iz krusljivega dela ozebnika je tudi sestop ok - seveda ce je skala suha. Ce je mokro zal ne. Kolicina varoval = 0 (razen nekaj metrov jeklenice v cisto spodnjem delu pri precenju). No, na koncu tezjega dela sestopa sva srecala res lepe kozoroge, ker je odtehtalo muke iz zgornjega dela. Potem pa se gas cez melisce in na zasluzeno hladno pijaco v koco blizu parkirisca.
Montaž1 Montaž2 Montaž3 Montaž4 Montaž5 Montaž6 Montaž7 Montaž8 Montaž9 Montaž10 Montaž11 Montaž12
Rutil
12.8.2019
danes krožna turica:
pecol-montaž (ozebnik gor, po lojtri dol)- c.verde - leva do c. terrarosse-c.merlone do križisca z anito goitan - pecol.

cela pot vzorno vzdrževana. tudi bivak je lepo urejen, folk se zgleda drži kulture v njem nasmeh