Kako se imenuje plezalna pot, ki vodi na Krn?

Pot Silva Korena

slikce od mangarta zgoraj
MANGRT
31.3.2012
Mangrt danes klasično po slovenski gor in italijanski strani dol.
Štart od planine Mangrt,po gozdu do Gorenjga stana.Tu prečkam cesto in nazaj v gozd po bljižnici do zadnjega tunela.Nekaj sto metrov pred tunelom se povspnem mimo stare koče proti sedlu.Do slovenske smeri je nekaj snežišč,ki pa z malo previdnosti ne zahtevajo drez.Pred vstopom si nadenem dreze,cepine v roke in zagazim.Prvo tretino je sneg sipek prekrit s skorjo ki se predira.Naprej pa pravi-čvrsti.Sestop nič kaj posebnega,le prečnica ni čvrsta.
Priporočam zgodenj sestop,ker se sneg hitro ojuži in postane nevaren za zdrs-cokle na drezah.
Mangart začetek veselja1 Mangart začenja se daniti2 Mangart naprej je trdo3 Mangart pogled nazaj4 Mangart Kanin,Montaž in Viš so zardeli5 Mangart pred vrhom malo bolj v levo6 Mangart vrh s Triglavom7 Mangart8 Mangart tudi sonček je prišel po zajtrku9 Mangart pogled nazaj10 Mangart pogled nazaj11 Mangart medvedje sledi dvonožca12 Mangart smer vspona13 Mangart malca pri koritu stare koče14
voluhar
1.4.2012
2.4.2012
Čestitam Tomaž ! Priden,priden...
MANGRT
2.5.2012
Vstanem zgodaj,se zapeljem do prvega tunela in prispem na vrh pred sončkom.
Snega je še veliko,začne pa se pri malem Mangrtu.Vse do prečke se močno udira.Proti vrhu pa je slabo sprijet s starim.Še teden ali dva pa bodo razmere prijetnejše.
Nazaj grede pa popravim še tablo,da gdo ne zaidevelik nasmeh.
Mangart jutranja prečnica1 Mangart sama belina2 Mangart vse je napihano3 Mangart sonček4 Mangart globoko spodaj je pot5 Mangart6 Mangart7 Mangart pogled za slovo8 Mangart9 Mangart10 Mangart tudi za ferato bo čas11 Mangart čudno kaže12
2.5.2012
super,,lepa tturca pa slike
dm72
3.5.2012
Bruno super dobre fotke.Rad bi pa še vprašal kakšne so razmere od jezera do koče Zacchi,ali je še dosti snega zanima me če se da že s kolesom.
IgorZlodej
Danes na praznični dan (sonce-hladna noč)se odpravim na Mangrt. Za zadnjim tunelom nadenem smuči. Sneg trd pomrznjen-končno. Grem JV pod kočo, pa spet gor na cesto in pod steno pod MRM. Brez srenačev bi težko šlo, saj je bilo ves čas konkretno trdo. Smuči odložim pod prvimi jeklenicami italijanske poti. Dereze, dva cepina, čelada, smuči romajo na nahrbtnik. Ob prvi jeklenici je še nekaj snega, malo ledu, višje udobno hodim po stopnjah "Mangrta", hvala, vendar ne prav dolgo, saj se odločim za zimsko varinato, ki je lepo zasnežena in tudi v osrednjem delu trdo pomrznjena. Popikam do vrha, kjer piha vzhodnik. Zaradi trdote spodaj v "zimski" se odločim za smučanje v okviru italijanske poti, snega povsod ni, zato je treba 3 krat za kratko sneti smuči. Sneg je bil ves čas ravno prav odpuščen. Prismučam do vhoda v zadnji tunel in še malo naprej cesti. Lepa turca.
Dm72 je spraševal za razmere do koče Zacchi, kolikor sem videl je cesta do koče kopna, Klanška jezera pa vabijo na sprehodnasmeh.
Mangart na snegu je vedno lepo, še posebej, če je trd1 Mangart stopnije od Mangrta so mi omogočile lagoden vzpon2 Mangart iz zimske proti Dobraču3 Mangart dolina Koritnice in LPM, ena najlepših alpskih vasi4 Mangart včasih je bilo ob tem času snega do prečke5 Mangart tudi Jalovec vabi6 Mangart pa zeleni jezeri tudi na sprehod v dvoje7 Mangart proti Jerebici in Jezerski dolini8
panikuc
Takole je zgledlo najino smučanje 19.5.2012 nasmeh

elpadre
31.5.2012

odlična muzika in še boljša akterja

skratka odličen filmček

Jonny_
31.5.2012
Če bo še kdo gor, naj poroča kako je s snegom, je cesta prevozna, itd.
slamca
cesta očitno še ni prevozna, saj se lepo vidi sneg ob strani ceste od zadnjega tunela naprej
skalaš70
31.5.2012
Velik velik bravo za odličen film in še več takšnih si želimo!velik nasmeh
IgorZlodej
5.6.2012
Po dolgem času spet sonce in nekaj novega snega na vrhu. Sicer pa kombinacija italijanske in zimske smeri. Sestop po italijanski.
Mangart Mangrt1 Mangart zjutraj je bil sneg trd, brez derez ne bi šlo2 Mangart utrinek 3 Mangart utrinek4 Mangart v zgornjem delu zimske smeri5 Mangart pod vrhom6 Mangart7 Mangart prečka na severni strani8 Mangart utrinek9
otiv
5.6.2012
Bravo Igor! Zanima me ali je na tretji sliki Triglavska roža?
Lep pozdrav
Jonny_
5.6.2012
Super, Igor! Se pripravljamo it sem gor. Če boš pred 15. še kaj gor, poročaj. mežikanje
anka
Na tretji sliki je nasprotnolistni kamnokreč.
otiv
6.6.2012
Anka, najlepša hvala. Lep pozdrav.
zvončnica
Igor, vedno presenetiš, slike so zelo, zelo lepenasmeh