Kje se nahaja Hotunjski vrh (1107 m)?

V Julijskih Alpah

V Karavankah

V Kamniško Savinjskih Alpah

Na Pohorju

Mangart
1.10.2011
Potem pa ni problema....je pa kratka tale ferrata.
5.10.2011
Danes je tako naneslo, da je bilo treba na Mangrt. S kolegom začela na Škrbini Plazje, potem pa po slovenski na vrh, nič novega na poti bi se reklo, z vrha pa dol do odcepa za Hudo škrbino in po grebenu do MKM. Tam sva se vrnila nekoliko nazaj, ter po grapi sestopila do poti, ki pelje V Koncu, sestopila do krnice pod Rob nad Zgačami, ter po stari mulatjeri sestopila v Loško Koritnico. Zgornji del te poti je sicer kar lep, spodnji del pa večinoma zasut, zaraščen, tako, da te poti ne priporočam. Prevoz sva seveda imela ustrezno organiziran. Sicer pa lep dan, kakršnih menda ne bo več v tej jeseni, vsaj ne tako toplih.
Mangart začetek slovenske1 Mangart Mangrt z nekoliko drugačno podobo2 Mangart lep razgled3 Mangart še vedno se najdejo4 Mangart Belopeška jezera5 Mangart kamnita goba6 Mangart sestop po grapi7 Mangart Loška Koritnica8 Mangart nad Ravnico pri puščici, ki kaže v desno, se gre v levo v gozd na mulatjero, ki pa je ne priporočam9 Mangart Mangrt iz Loške Koritnice10
davor59
5.10.2011
Odličan opis, još bolje fotke - kao i uvijek uživam ih proćitati i pogledati. Bravo. I ako može samo jedno pitanje: od kuda je slikana druga slika?
IgorZlodej
2. slika posneta z grebena, ki vodi proti Hudi škrbini.
6.10.2011
Dve lahki poti sta iz sedla, skrajno leva je pot čez Plazje.
Jože.
V torek 4. 10., pa ena bolj "ta prava" tura na Mangart. Začnemo pri Mangartskih jezerih, po Via della Vita, mimo bivaka in Hude škrbine na vrh. Sestop po slovenski in mimo bivaka Nogara na izhodišče. Razmere, nič drugega, kot odlične.
Mangart izhodišče pri zgornjem jezeru1 Mangart tja gor proti steni2 Mangart začetek plezarije3 Mangart4 Mangart obnovljena varovala5 Mangart proti  bivaku Tarvisio6 Mangart od bivaka nadaljujemo pod MKM7 Mangart pogled nazaj ... 8 Mangart ...in naprej proti Mangartu9 Mangart Huda škrbina10 Mangart priključek italijanske poti11 Mangart Jalovec in padalec12 Mangart naj še dolgo stoji13 Mangart pogled na njega14 Mangart krasne so te naše Alpe15 Mangart sestop po slovenski16 Mangart Mangartska koča17 Mangart slovenska - začetek ali konec (kakor za koga)18 Mangart proti bivaku Nogara19 Mangart20
davor59
6.10.2011
Igor hvala za odgovor. Zdi mi se da bi se skozi tiste trave in skalovje relativno lahko dalo priti gor. Se motim?
nadap
11.10.2011
Je bil kdo po sneženju na Mangrtu ? Je cesta prevozna do sedla. Hvala za odgovor. Lp
17.10.2011
Danes bila na Mangrtu...cesta prevozna do vrha sedla, kljub nekaterim manjšim zametom. Vzpon po Slovenski smeri je bil kar adrenalinski, ponekod je na poti trd sneg, prva grapa v ledu, potem pa kopna pot, kjer pa dereze ravno niso najbolj praktične, tako, da je bilo kar malo "obuvanja in sezuvanja". Z vrha pa spet neskončni razgledi in celo vetra ni bilo, tako, da sem se gor kar nekaj časa zasedela. Sestop po Italijanski strani, ki je v začetku sončna in je sneg dokaj mehak, teče po skalah, najde se tudi kaka ledena podlaga in je treba kar paziti na zdrs, na senčni strani pa je sneg trd, na prečki je en del zajl pod snegom, zadnja zaplata snega je pri koncu zajle, pred meliščem., nižje pa se ga lahko ognete. Glede na opisano pot ne bom "težila" o obvezni zimski opremi-je samoumevno, upam. Sem pa danes srečala dva pohodnika na vrhu in štiri, ko sem bila že na sedlu na martinčkanju, a so se vsi obrnili pri zajlah na italjanski smeri.
Preživela prečudovit dan, z malo pospešenim utripom pri vzponunasmeh
Mangart zjutraj še trdo in ledeno, sonček pa vse zmehča;)1 Mangart sneg že kar na vstopu v Slovensko smer2 Mangart pot3 Mangart dereze obvezne 4 Mangart trd in poledenel sneg5 Mangart ta del poti je kopen6 Mangart še zadnji snežni metri 7 Mangart pred vrhom8 Mangart vrh Mangrt9 Mangart od Vršiča, V.Grintavca, do zahodnih julijcev10 Mangart Jalovec danes sameval11 Mangart Triglav izstopa12 Mangart sestop13 Mangart Mali Mangrt, Vevnica, Strug in greben Ponc14 Mangart utrinek15 Mangart prečka16 Mangart zajle pod snegom17 Mangart melišče, kjer se sneg konča ali začne...18 Mangart brez tega bi danes ostala na sedlu19
otiv
17.10.2011
Bravo @rozka ,verjetno ti močno svetijo oči od polnih "baterij"velik nasmehmežikanje
rozka
Hvala...ja, je bil kar dober uvod v zimovelik nasmeh
skala123
18.10.2011
občudujem tvoje podvige rozka.velik nasmeh
mukica
Tudi jaz...super ture izbiraš...nasmehČestitke
18.10.2011
Hvala...obemanasmeh
lep večernasmeh
gorski potepuh
13.11.2011
Do razglednega pomola kopno, naprej po italijanski sneg, ki je pomrznjen, višje na sončni strani rahlo odpuščen. Dereze, cepin, čelada in gamaše obvezni. Slovenske ne priporočam, ker je premalo zasnežena, po zimski pa so bile vidne stare sledi. Ko sem se vrnil, sem pri prvi jeklenici naletel na tri odlično opremljene nemško govoreče gornike, a žal samo za letni vzpon, tako, da so obrnili saj so bili brez derez in cepinov.
Mangart1 Mangart proti zahodu, Jezerska dolina v megli2 Mangart proti sedlu vodi lepa pot3 Mangart višje so zimske razmere4 Mangart odlične snežne razmere5 Mangart6 Mangart7 Mangart na sosednjem Jalovcu sem videl vsaj dva, če ne celo tri8 Mangart Triglav je pa malo predaleč, da bi videl, če je kdo gor9 Mangart gneče ni bilo, vetra tudi ne, sonček je grel...razgled pa itak...10 Mangart prečnica na severni strani je lepo zasnežena11 Mangart eden od treh12 Mangart sem jim povedal, da ne bo šlo, no razmere, so jih hitro obrnile13 Mangart kar nekaj se jih je pripeljalo s kolesi14 Mangart vedno lep15
majčica
13.11.2011
krasen dan in krasne fotke....čudovitonasmeh
jafo
18.11.2011
V torek 14.11.2011, sem se povzpel na Mangart po Italijanski smeri z Mangartskega sedla. Cesta je prevozna do zadnjega tunela. V glavnem kopno, do razcepa slo in it smeri, od tam naprej pa pošteno zimsko. Ponekod je sneg spihan.
Mangart1 Mangart2 Mangart3 Mangart4 Mangart5 Mangart6 Mangart7
mukica
18.11.2011
čestitkenasmeh
Bobaje
28.11.2011
Danes s Flokam na Mangrtu. Z Belopeških po Plazju in po ita. poti na vrh, sestopila na Noggaro ter skozi Mirnjak nazaj na Belopeška jezera. Skozi Plazje ne rabite derez, nekje pri odcepu za Slo. smer pa jih je bolje natakniti. Za hodt je čist kul, trdo zgaženo...
Mangart Plazje1 Mangart Mangrt s sedla2 Mangart Izhodišča3 Mangart4 Mangart Proti severu5 Mangart Proti jugu6 Mangart Moon7 Mangart Tihožitje8 Mangart Frenda9 Mangart Cesta10 Mangart Noggara11
29.11.2011
@bobaje je povedal vse, razmere za na vrh so odlične z ustrezno opremo in znanjem seveda. Malo sem fotkal.
Mangart Log pod Mangartom ima eno najlepših gorskih kulis1 Mangart Mangrt - čudovita gora2 Mangart Mangrt - izredno razgledna gora3 Mangart Mangrt - gora s križem4 Mangart Mangart in njegov sosed - lepotec Jalovec5 Mangart6 Mangart Mangrt - že zelo dolgo se spogleduje s Triglavom7 Mangart8 Mangart imamo čudovite gore - pazimo nanje9 Mangart ko na zahodu zažari nebo10 Mangart Mangrt - kmalu bo utonilo sonce 11 Mangart Triglav12 Mangart13 Mangart Mangrt - odhajam14 Mangart15 Mangart prečnica po italijanski16 Mangart proti sedlu17 Mangart18 Mangart v sredini Rombon - Veliki vrh19 Mangart na nebu se je pojavila Luna oz. del nje20