Oltar
8.12.2016
Matej, ni nujno, da boš "črpal", morda bodo "črpali" iz tvojega žepa, če ne boš poškodovan in boš samo v "težavah".mežikanje

Me pa zanima, zakaj se ob dobrih vzponih pogosto lepijo zraven podatki o nesrečah, ki nimajo s temi vzponi nobene povezave.zmeden

Dovolj je, če se zapiše, da so to vzponi, ki zahtevajo alpinistične veščine, za katere pa ni vedno dobro, če si jih pridobivamo sami brez usposabljanja.
_sandra_
8.12.2016
@dprapr:Končno en pameten odgovor, da zapremo gobec vsem, ki samo čakajo, da bo s kom kaj narobe, da potem pametujejo! Nesreče so in bodo, žal tako je.. so pa tu razmere in ne statistika nesreč, ali pač? eek pa srečno..
stefanb
Ko bo vsak črpal iz svojega zavarovanja, ne bo več pogojev za takšne debate oziroma moraliziranja.
miro krivec
18.6.2017
Danes sem bil kar malo jezen sam nase.Glede na temperature sem s sabo vzel cepin ,dereze pa sem pustil doma.Ob šestih štart iz Vrat preko Brinja proti Oltarju.Že od daleč se je lepo videl sneg v grapi ,a kaj ko je bil ob 9h še trd kot beton .Tako mi ni ostalo drugega ,kot da cepin zapičim v sneg in po tistem krušljivem terenu na vrh .Oltar je gora kjer več časa porabiš za spust kot za vzpon.Velikega klina pod vrhom ni več ,sedaj sta dva manjša,v spodnjem je tudi vrv,a je za moj okus malo prekratka.Še ne tako malo nazaj sem ta del splezal prosto gor in dol, no sedaj so pa prišla leta ,ko sem že bolj neroden in sem za spust uporabil svojo vrv.Ko sem se vračal je sneg že odjenjal in sem se spustil po njem. Vračal sem se mimo bivaka .V Mojstrani sem se ustavil v piceriji pa mi je prijazna natakarica rekla da jih pečejo šele od 14h dalje.Tako mi ni ostalo drugega kot da se odpravim proti domu. Ustavil sem se v Kranju na Zlatem polju in v piceriji Gorenc končno prišel do pice in piva.
Oltar Brinova glava1 Oltar Grlo2 Oltar Oltar3 Oltar Šplevta 4 Oltar Oltar5 Oltar Rokavski ozebnik6
PFranci
7.7.2017
Danes krasne razmere na Oltarju.Potrebna je pazljivost proti vrhu,ker je na skalah precej drobirja.velik nasmeh
Oltar1 Oltar2 Oltar3 Oltar4 Oltar5 Oltar6 Oltar7 Oltar8 Oltar9 Oltar10 Oltar11 Oltar12 Oltar13 Oltar14 Oltar15 Oltar16 Oltar17 Oltar18 Oltar19 Oltar20 Oltar21 Oltar22 Oltar23 Oltar24 Oltar25 Oltar26 Oltar27 Oltar28 Oltar29 Oltar30 Oltar31 Oltar32 Oltar33 Oltar34 Oltar35 Oltar36 Oltar37
sonny4
30.9.2017
Danes bil na Oltarju. Sneg mestoma je, in malo nagaja, vendar ga bo tako ali tako kmalu pobralo. Za dol sem izkoristil priročen sneg v grapi.
Oltar V ozadju Triglav, spredaj desno Škrlatica, levo od nje Visoki Rokav.1 Oltar Sneg v grapi, spodaj Grlo.2
MANGRT
11.10.2017
Tokrat pa obisk najvišjega vrha Martuljške skupine.
Oltar1 Oltar2 Oltar3 Oltar4 Oltar5 Oltar6 Oltar7
skalaš70
12.10.2017
Mangrt,ali je v zgornjem delu ture še kaj prečenj snega? Hvala in varen korak še naprej.
MANGRT
13.10.2017
Na tretji sliki se vidijo snežišča.
Spodnje je treba prečiti prečno cca 8m.