Široka peč 2497 m.n.m.
geppo
31.8.2015
Po takšni zahtevni si privošči kakšno bolj sproščujočo "piknik varianto"...velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
Široka peč 2497 m.n.m.1
pika
31.8.2015
Hvala Dprapr, Bbrina in ostali. Geppo, tudi piknik tura bo še, na tej res ni bilo pretirane lakote. Vsi, ki me poznate, pa tako veste, da se mi to le redko zgodi velik nasmeh.
Volk
Pika, čestitke tudi z moje strani. mežikanje
ejti
31.8.2015
In z moje tudi, super ste!
JTrogar
1.9.2015
Bravo pika in ostali!
Smo te pogrešali na Grossglocknerju.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golt, Janez
25.9.2015
V torek sva izkoristila še zadnji lep dan pred sneženjem in se podala na to čudovito goro, ki je bila že dolgo velika želja. Vreme nama je bilo naklonjeno, prav tako razmere, skala pa že precej mrzla, seveda primerno temu času nasmeh Razgledi pa za bogove velik nasmeh
Tura je zares spoštovanja vredna in je za sam vzpon treba imeti kar nekaj kilometrine za sabo, dobro kondicijsko pripravljenost, obenem pa tudi znanje iz plezanja in vrvne tehnike.

Sva pa zelo ponosna, da sva se lahko v vpisno knjigo vpisala pod številki 424 in 425 velik nasmeh

Več slik in opis poti pa na spletni strani Planinskega društva Matica Murska Sobota: http://www.pdmaticams-drustvo.si/ (glej: Album slik!)
Široka peč 2497 m.n.m. Čudoviti svet Martuljka :)1
Široka peč 2497 m.n.m. Vzpon čez gladke plošče9
Široka peč 2497 m.n.m. Pogled na grebenski del10
Široka peč 2497 m.n.m. Na vrhu Široke peči :)11
Široka peč 2497 m.n.m. Razgled iz vrha Široke peči na Stenar, Spodnji Rokav, Škrlatico in Visoki Rokav (od leve proti desni)12
Široka peč 2497 m.n.m. Razgled iz vrha Široke peči na Mali Oltar, Veliko in Malo Ponco ter Špik (od leve proti desni)13
Široka peč 2497 m.n.m. Razgled iz vrha Široke peči na Kepo, Kukovo špico in Škrnatarico (od leve proti desni)14
Široka peč 2497 m.n.m. Spust iz vrha Široke peči po izpostavljeni polički15
Ampak soplezalec ima še kakšno nižjo cifro vpisano, kakšnih 7 let nazaj.nasmeh
JusAvgustin
25.9.2015
Čestitke, če se kdaj srečava te povabim na kavo, ker ŠP pa že spada v "kategorijo"! Pa še v Martuljku je!mežikanje

Čestitke še enkrat!
Wine
Bravo!
katja87
Hvala dprapr nasmeh Sva pa v knjigi našla tudi njegov zapis izpred sedmih let mežikanje

Jus, tudi tebi hvala nasmeh Ziher se kje srečava, saj pa nas srce vleče na iste poti ... tako da te držim za besedo mežikanje
Maemi
25.9.2015
Krasna tura, zelo lepo Katja, čestitke tudi od mene nasmeh Srečno na nadaljnih divjih poteh!
Čestitam za uspešno turo. Lansko leto je Drago Marijanu in meni turo še polepšal. Sestop smo namreč opravili preko Dovškega križa in ne nazaj na Amfiteater.
Čudi me, da je na tvojih slikah nekaj meglic. Jaz sem bil na ta dan med deseto in enajsto uro na vrhu DK in ni bilo megle daleč na okoli.
mukica
25.9.2015
Katja tebi in soplezalcu vse čestitkenasmehnasmehnasmeh

Tako lepe ture si mnogi lahko samo želimomežikanje
Macesna
Katja, čestitkenasmeh
katja87
Hvala vsem mežikanje Bilo je zares nepozabno in zagotovo bom te konce še večkrat obiskala velik nasmeh

lijaneja, hvala za namig mežikanje Drugače pa sva midva malo bolj pozno štartala, tako da sva na vrhu bila popoldne, ob vračanju v dolino pa so se že začele delati meglice in tudi oblačnost se je povečala, navsezadnje imamo od takrat slabo vreme mežikanje
palček plezalček
Čestitam, bravo! nasmeh
Prečudovito! Sem se kar zasanjala. Vstop v krnico Amfiteater je moja želja že dolgo vrsto let! Mogoče pa kdaj ...
mito3000
26.9.2015
Enkratno, tale vrh je na prvem mestu mojih želja.