seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Visoki Mavrinc
 Visoki Mavrinc
22.11.2016
Kot želiš, Majda, vendar Miha nima prav. Tudi jaz sem obdelal ta greben, seveda s pomočjo odličnega alpinista.
JusAvgustin
Malo popravljena fotka. Brez zamere upam...mežikanje
Visoki  Mavrinc1
23.11.2016
.... Zanimivo, popravila sem sliko po tvoji Jus, hvala.
1mitjas
Kot sem napisal že prvič, pri poimenovanju teh dveh vrhov(Rigljica in Rušica) je zmeda in v vodnikih dobiš različne podatke. Sam sem greben prečil vsaj 5 krat in zagovarjam Juševo sliko.

Sem pa 100% prepričan, da Rušica ni tam kjer je na tvoji sliki, tam je Rusa Peč oz. Vrh nad Rudo.

Lp Mitja Šorn
JakaM
23.11.2016
Lih mislu napisat da vam Stržič manjka, pa videm da je Juš ze dodal, edin mal prenizko je označen jezik Lep samoten vrh nasmeh LP Jaka
7.4.2017
...Moram nekam na goro, med vrhove...Igorjeva smrt mi da misliti...Sneg je le še na zadnjem ovinku pred vrhom Mavrinca..

Visoki  Mavrinc  - Sneg na zadnjem ovinku 1 Visoki  Mavrinc - Visoki Mavrinc2 Visoki  Mavrinc - Razgledi3 Visoki  Mavrinc - Razgledi4
GregorC
8.4.2017
Danes na Visokem Mavrincu od Koče na Gozdu, nato pa še ovinek do Tonkine Koče na kofe in spust nazaj na izhodišče. Kratko a sladko. Pot bp.
Visoki  Mavrinc Klopca v cvetju1 Visoki  Mavrinc Družba na vrhu2 Visoki  Mavrinc Razgledi3 Visoki  Mavrinc Klopca z razgledom4 Visoki  Mavrinc Drži5 Visoki  Mavrinc razgled ob poti6 Visoki  Mavrinc Se skriva za macesni7 Visoki  Mavrinc Pogled nazaj ob povratku8
26.12.2017

Pozimi je vse malo drugače. Sledi so levo in desno. Usmerila sem se po levi, pa ni bila najboljša izbira. Včeraj je bilo na vrhu zelo lepo. Krpljanje navzdol pa super.nasmeh

Visoki  Mavrinc - Proti vrhu, s pogledom na Mojstrovko1 Visoki  Mavrinc - Kumlehova glava, Vavovje, Zadnje Robičje2 Visoki  Mavrinc - Visoki Mavrinc3 Visoki  Mavrinc - Lušten greben pred vrhom4
zlatica
27.12.2017
Majda, tu si pa ti kar pogost gost, kajne? Lep dan si ujela...nasmeh

Res je bil lep dan, Zlatica.
djimuzl
2.4.2018
Danes od Koče na Gozdu pot lahko sledljiva. Snežna podlaga je dopoldan še držala težo, ob povratku malo manj. Od sedelca do vrha trda podlaga. Pozor, grebenček tik pod vrhom je poln napihanega snega, vprašanje koliko časa bo še zdržal.. Za pot navzdol sem si nadel male dereze in vzel cepin, uporabo obojega priporočam - ob zgodnjem štartu - tudi za pot od sedelca navzgor. Vreme super, a zgoraj je zaenkrat še vedno zima!
Visoki  Mavrinc Mojstrovka in Robičje1 Visoki  Mavrinc Vijuge pod Kriško steno2 Visoki  Mavrinc Kumleh z vrhom Mavrinca3 Visoki  Mavrinc Zavetrna klopca :-)4 Visoki  Mavrinc Grebenček, vreden premisleka5 Visoki  Mavrinc Proti Kumlehovi glavi sneg sprva trd, v prvi strmini pa mehak. Nisem nadaljeval.6
Ljubica Š.
17.4.2018
Je bil kdo v kratkem na V. Mavrincu. Obiskati ga nameravam 19.4.18. Kakšne so razmere, je še veliko snega.
Tolminc
16.6.2018
Danes na Visokem Mavrincu od Koče na Gozdu. Lep razglednik, pot lepo sledljiva, kljub temu, da ni označena.
Visoki  Mavrinc1 Visoki  Mavrinc2 Visoki  Mavrinc3 Visoki  Mavrinc4 Visoki  Mavrinc5 Visoki  Mavrinc6 Visoki  Mavrinc7 Visoki  Mavrinc8