Katera od naštetih gora je najvišja?

Stenar

Zadnjiški Ozebnik
mukica
21.10.2018
Okoli 12h smo opazaovali nekoga na vrhu iz Vodnikovega Vršaca...predvidevam da vas nasmeh
22.10.2018
mukica, ne vem. Midva sva prišla gor okoli 12.45, pa nisva nikogar srečala, da bi se vračal.

Pa še tole sem pozabila. Novega vpisnega zvezka še vedno ni na vrhu.
7.7.2019
Začnem v Trenti, najprej po asfaltu do odcepa v Zadnjico ter nato po makadamski cesti do razpotja za sedlo Čez Dol in na vrh, kjer je megla poskrbela za enake razglede v vse smerijezik.
Dan prej sta mi hribovska prijatelja, ki zbirata dvatisočake, omenila še en vrh in seveda sem šel pogledat, kaj ponuja Veliki konjnasmeh. Zgleda, da nekaj obiska ima, saj je nekdo že pred časom pozabil pašteto in sadno ploščico, poberem te smeti na vrhu in naredim nekaj posnetkov, saj se je tudi vreme malo izboljšalo. V dolino sestopim čez Trebiški dol do avta in krog okrog Zadnjiškega Ozebnika je zaključen.
Zadnjiški Ozebnik jutro v Trenti1
Zadnjiški Ozebnik in krog je sklenjen35
miri
7.7.2019
sl.13,tudi s tem si lahko zadovoljen.Krasna.
Kar velik krog si naredil, Boštjan! Na Zasavsko kočo, ki ti je bila na dosegu roke te ni vleklo?
8.7.2019
mežikanje
Daaam
21.7.2019
A kdo ve čemu ta naprava v dolini Zadnjice. Števec planincev al "medveda" čakajo. velik nasmeh
Zadnjiški Ozebnik1
Zadnjiški Ozebnik2
Zadnjiški Ozebnik3
21.7.2019
Sem tudi jaz to zadnjič videl, po moje števec ... mogoče pa kdo točno razloži.
KarmenT
Res je števec planincev. Nam je lani razložil eden od zaposlenih v TNPju. Postavili so jih več, različnih oblik, na bolj frekventnih poteh.
Laščan
21.7.2019
Eden je od Jezerc proti planini Konjščica. Šel danes mimo njega. Lansko leto je tudi že bil na omenjeni lokaciji, a ni bil takšen kot danes.
darinka4
11.9.2019
10.9. 2019 Na Zadnjiški Ozebnik sva se v jutru podala iz Zadnjice čez sedlo Dol. Spodaj na parkirišču kar nekaj avtomobilov . Srečala nisva prav nikogar .Le črnega gada , ki se je grel ob poti na Ozebnik in se hitro skril v svoje domovanje. Z vrha krasni razgledi. Triglav je bil videt nekoliko bel. In kopasti oblaki so se nabirali . Niti ni bilo hladno na poti le na vrhu , ko se je skrilo sonce in je zapihal veter. Sestopila sva po isti poti.
Zadnjiški Ozebnik kar precej vode je bilo te dni v strugah, ki so bile običajno suhe.1
Zadnjiški Ozebnik jutranji pogled .2
12.9.2019
Krasno. Kaj pa Pinja, se nista nič osvežila velik nasmeh
darinka4
Hvala .Ne nisva.Takšno osvežitev sem imela pri Vinkotu.
Zadnjiški Ozebnik kot divja po velkosti. 1
12.9.2019
Krasen muc. Justi in Vinko sta vedno imela krasne mačke, vsi so bili velikosti XL do XXL velik nasmeh Ta muc je šel pogosto spat na moj avto (kakih deset let je stara fotografija, morda nekaj več). Zadnjica je res "zakon", ne samo za gornice in gornike, temveč tudi za mačke mežikanje