seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Špik Hude police
 Špik Hude police
blue330
8.1.2019
Ponedeljek 7.1.2019, Sedlo Hude Police iz Zajzere po žlebu Huda Palica, najdaljšem v Julijskih Alpah.
Sneg se začne že na planini Zajzeri. Steza, ki se vzpenja proti bivaku Mazzeni je sedaj prekrita z ledenimi slapovi, zato je treba malce popaziti. Sneg je v nekaterih delih napihan, zato se ugreza do kolen. V snegu so razvidne stopinje, zato sklepam, da je že kdo bil tukaj kakšen dan nazaj. V Žlebu ni dovolj snega, da bi zalilo prvi skalnat skok, tu se stopinje tudi ustavijo in obrnejo nazaj v dolino. Od tu dalje ni več težav, žleb se med divjimi severnimi stenami strmo vzpenja do sedla Hude Police. Zadnjih nekaj metrov, kjer se strmina še poveča pa so razmere zelo slabe, cepin se v napihan sneg ne prime. Ta del sem izpustil zaradi velike nevarnosti zdrsa. Najboljši čas za to turo je mesec April ali Maj, ko je sneg 100% predelan in žleb v celoti zalit.
Špik Hude police prečenje ledenih slapčkov na stezi za bivak Mazzeni1
Špik Hude police živ led pokriva stezo2
Špik Hude police uhod v žleb Hude palice krasijo številni ledeni slapovi3
Špik Hude police nekaj metrov pod sedlom, kjer se najdaljši žleb Julijcev konča4
21.7.2019

20.7....Špik Hude police, gora krasna kot vedno in razgledi tudi. Pot prijetna, kozoroginje z mladiči so bile ob poti. Obiskovalcev veliko, še dobro, da so moje jutranje ure. Zadnji del ceste pred planino, je na novo asfaltiran. Parkirišče okoli 12.00 ure polno, še ob cesti navzdol so stali avtomobili. Žal so tudi kolone na cesti in vožnja je utrujajoča.. Ampak, gora je lepa in spomini ostanejo.nasmehnasmeh

Špik Hude police - Kozoroginja prihaja1
Špik Hude police - Vsi fotkamo2
Špik Hude police - Lepe gore3
Špik Hude police - Četica koraka4
lepenatka
21.7.2019
Bravo, Majda. Kot vedno lepo in doživeto napisano in obogateno s čudovitimi fotkami.Rada berem tvoje potopise.
Tudi jaz jo večkrat mahnem sama na potep.
Varen korak vsem.
Danes je ugasnilo življenje izkušenega planinca in velikega ljubitelja gora.
Regina
21.7.2019
Regina, hvala..Žal, so tudi take novice del našega življenja. Zato pa uživajmo vsak trenutek, če le lahko. Pa srečno na tvojih poteh.
simon79
11.10.2019
Je kdo mogoče hodil v zadnjem tednu pot Pecol - Špik hude police po lahki varianti? Je možnost kakšnega pomrznjenega odseka na poti? Hvala, LP
Filip_Culjak
Nisem bil, ampak če poglediš na spletno kamero in napoved ta teden, pomrznjenega odseka na toj poti zagotovo nebo nasmeh
mirank
11.10.2019
Se popolnoma strinjam s Filipovim zapisom; pa tudi če bi kaj od tega bilo je pot taka (neizpostavljena), da bi ne bilo težav. Južne strani, kot je ta, so suhe tudi višje kot je ta vrh
simon79
Hvala obema.
Grem jutri prvič v te konce, dosedaj sem se držal zgolj naših alp.
LP
Marko Torelli
11.10.2019
ne...res ne bo zmrzali...boš pa od jutri naprej po vsej verjetnosti bolj pogosto hodil v tiste konce...ker je res lepo..srečno pot