Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce

BrankaM26. 02. 2013 06:43:49
Zanima me, če kdo ve, kakšna je pot iz Rudnega polja do Blejske koče na Lipanci.
PFranci26. 02. 2013 12:07:22
Če se vprašanje nanaša na peš pot,te zaenkrat ni pa tudi ponavadi se pozimi ne hodi z Rudnega polja.
Če pa se nanaša na cesto od Mrzlega studenca proti spomeniku,je treba upoštevati naslednje opozorilo GG Bled:http://www.gore-ljudje.net/informacije/88649/
Kokta13. 10. 2013 20:14:41
Lep sončen dan na Pokljuških vrhovih.
Blejska koča1
pomrznjeno13
ob poti14
Triglav15
nazaj grede po spodnji poti, kjer se najde še malo pomrznjenega snega..previdno!17
očak19
Draška vrhova20
pogled nazaj s poti na Brda21
Debela peč22
Vrtaško Sleme26
tagec18. 10. 2013 00:50:21
Izlet sredi oktobra na vrhove nad Blejsko kočo postaja tradicionalen,razlog pa je obila macesnov,ki so začeli dobivati žarečo rumeno barvo.In ena lepših poti mi je od Blejske koče na Debeli vrh,čez Mrežce,še raje po spodnji poti,razgledi pa so fantastični.Pot je primerna tudi za družine z otroki..nasmeh
moja najljubša spremljevalca1
Lipan.vrh3
Od Viševnika,do M&VDV4
lep dan je bil..5
skoraj 12letni Tagi na vrhu :-))6
peter212. 10. 2014 08:56:42
Pot sva včeraj prehodila v obratnem vrstnem redu, kot piše v naslovu.
Kaj naj rečem - Leponasmeh Macesni se zlatijo nasmeh, nad vrhovi se je vse dopoldne prepletalo jasno in oblačno vreme, zjutraj sva hodila sama zavijanje z očmi, ob vrnitvi pa je bil na Debelo peč že kar velik naval.
Pa več v slikah:
Nad dolino Krma1
SuzanaM23. 08. 2015 21:16:36
Dolgo me je vleklo na Pokljuko, a sem jo šele v soboto, 22.8.2015, zahvaljujoč javnemu prevozu tudi dosegla. Od lani vozi v času poletnih šolskih počitnic turistični avtobus z Bleda in iz Bohinjske Bistrice. Žal le ob sobotah in nedeljah.
Kmalu po petih sem se odpravila na vlak do Bohinjske Bistrice, kjer sem morala še 45 minut počakati na avtobus za Pokljuko. Ob 8.30 sem prispela na Rudno polje. Za daljše pohode veliko prepozno, sploh v najbolj vročih poletnih dneh. Tokrat se je v zraku že čutil pridih jeseni, nobene vlage in nadležnega mrčesa, prav idealno za hojo. Kljub napovedani jutranji jasnini je bilo okoli vrhov kar precej oblakov, Najvišji je šele opoldan pogledal izpod kape.

Z Rudnega polja sem se odpravila mimo Blejske koče na Lipanci na Debelo Peč. Vračala sem se čez Brda, Lipanski vrh in Mrežce. Vleklo me je še naprej proti Debelemu vrhu in Viševniku. Ker nisem vedela, koliko časa bom za ta del potrebovala, sem se raje odpravila do Blejske koče in po že znani poti do Rudnega polja. Od tu z avtobusom do Bleda in na vlak.

Pot do Blejske koče na Lipanci je dobro označena, razen pod vlečnico Viševnik, kjer je oznaka šele nekoliko više ob cesti pri odcepu za Triglav in se jo spregleda, če se odpravimo po stezi ob vlečnici. Naprej so vsa razpotja označena s tablami za Lipanco, od peskokopa pa je pot markirana. Le na razpotju tik nad kočo, kjer se odcepi pot za Viševnik in Mrežce, sem pogrešala kakšno oznako. Pot skozi gozd me sprva ni navdušila, ob videnju ostalega pa sploh ni bila tako napačna. Predvsem zaradi samote, saj sem le ob povratku srečala en madžarski par. Večina, ki se na Pokljuko pripeljejo z avtom, do Blejske koče raje izbere bližje dostope.
Naprej do Debele Peči bolj prometno, ob povratku čez Brda, Lipanski vrh in Mrežce pa sem srečala le peščico pohodnikov (če odštejem tiste, ki so že bili na samih vrhovih). Najlepši del poti mi je bil čez Brda, telovadbi z Lipanskega vrha do Mrežc pa bi se z lahkoto odrekla. Dobro pritrjene jeklenice olajšajo prehod čez greben (spust z Lipanskega vrha je mogoče manj naporen za tiste z dolgimi nogami), vrhova pa sta mi bila zaradi podobnih razgledov manj zanimiva od Debele Peči in Brd. Dobra plat te poti je, da je manj obiskana. Mogoče je bolje it v obratni smeri.

Čas hoje s krajšimi foto postanki: Rudno polje-Debela Peč: 3.20, Debela Peč-Brda-Lipanski vrh-Mrežce: 2.00, Mrežce-Bl.Koča-Rudno polje: 2.25, skupaj 7 ur in 45 min, z daljšimi postanki 8 ur in 45 minut. Tokrat sem se obirala manj kot običajno in sem se približala označbam na planinskih tablah.

Več v opisih pod fotografijami.
vojaški objekt na Rudnem polju-od l.2012 imenovan po Rudolfu Badjura (1881-1963), prvem slovenskem piscu planinskih in turističnih vodnikov ter učitelju smučanja1
pomanjkljive planinske oznake pri spodnji postaji vlečnice Viševnik 2
obe poti sta pravi-ali po cesti ali po stezi ob smučišču 3
malo više ob cesti v gozdu 4
pot na Viševnik se nadaljuje ob smučarski progi, za Blejsko kočo na Lipanci pa naprej po cesti5
naprej od peskokopa zavije pot v gozd6
še en krajši spust ob jeklenici48
pogled nazaj49
Lipanski vrh51
vabljivo nadaljevanje proti Debelemu vrhu in Viševniku, a sem se zaradi pomanjkanja časa in informacij raje spustila proti pl. Lipanca52
še en spust pod deblom54
nad Blejsko kočo55
strupene jagode navadnega volčina56
za ljudi strupena, polžem pa v slast57
še hiter skok do hotela Center ob biatlonskem stadionu58
nazaj do parkirišča in hop na avtobus do Bleda59
ob jezeru do žel. postaje-še dobre 0,5 ure hoje, za vožnjo s pletnjo pa ni bilo časa60
še zadnji, a najbolj naporen vzpon do žel. postaje63
približan pogled na Blejsko jezero z žel. postaje ob 19.00 uri, ko je sonce žarilo le še hotele ob jezeru64
zaradi muzejskega vlaka je redni vlak z Jesenic zamujal65
priložnost za ogled lokomotive od znotraj66
legenda6. 11. 2015 19:17:58
Danes sva se sprehodila po vrhovih nad Lipanco. Pot nad Blejsko kočo nadaljujeva proti Viševniku, kasneje jo zapustiva in se med rušjem povzpneva na Vrh Razora. Nadaljujeva po razglednem grebenu proti Mrežcam in naprej preko Lipanskega vrha in Lipanskih vrat do Brda.Sledi sestop mimo koče do izhodišča v Medvedovi konti. Lepo poznojesensko vreme, nenormalno toplo, kot vedno lepi razgledi, čeprav so macesni že odvrgli zlato preobleko.
zile6730. 12. 2015 21:27:10
28.12.2015 sprehod Kroglež, Debela peč, Brda, Lipanski vrh, Mrežce, vreme krasno, snega še vedno ni. Razgledi enkratni, samo lahko uživaš. Obiska je bilo še kar.
Debela peč1
pogled3
pogled4
pogled5
pogled6
brda-pogled na očaka7
velkavrh31. 12. 2015 16:22:30
Danes na Sivestrovo pa na sonce na dva pokljuška dvatisočaka -Debelo peč in Brdo.Na Brdu pa nisem bil še nikoli.Od Mrzlega Studenca gremo po zaledeneli gozdni cesti parkirat Na Rupe in v dobrih 40 minutah smo na planini Lipanca . Vmes je malo poledenelih odsekov. Za varnost si raje nadenemo male dereze. Da se pa tudi brez njih.Nato pa proti Debeli peči. Tudi ta pot je na posameznih odsekih poledenela.Vrh Debele peči pa je brez snega. Vpisna knjiga je skoraj popolnoma nova -pohvalno.Tu se naužijemo čudovitih pogledov vsenaokrog. Nato pa dol.Ker je prekrasen dan se odločimo še za drugi dvatisočak-Brdo. Tu pa jaz nisem bil še nikoli. Triglav imamo kot na dlani. Lipanski vrh je v bližini. Pustili smo ga za drugič.
Pred planini Lipanco.1
Tam desno je Lipanski vrh.To levo je predvrh.19
Malo snega je pa le bilo.20
matej137. 01. 2016 19:13:03
je bil kdo te dni na debeli peči?kakšne so razmere?hvala za odgovor
Majdag20. 07. 2016 10:31:48
Vrhovi nad Lipanco...Prijetno potepanje z lepimi razgledi, le veter je malo preveč resno jemal svojo službo..velik nasmeh

- Blejska koča na planini Lipanca...1
- Vse na ogled...2
- Možic3
- Rožice se  počasi že poslavljajo...4
zlatica21. 07. 2016 07:30:24
Majda, z zamudo sem ujela tvoj prispevek. Spet si našla polno lepih motivov na svoji poti, kljub vsem oblakom in občasni sivini so tudi rožice zasijale v svoji lepoti. nasmeh Še dobro, da v objektiv ne moreš ujeti vetra, ki ga je bilo kar nekaj, kot praviš!velik nasmeh
Majdag21. 07. 2016 17:58:03
Hvala Zlatica.nasmeh
Enka31. 07. 2016 22:54:34
Krog nad Lipanco (Brda, Lipanski vrh in Mrežce) sva opravila dovolj zgodaj, da sva še ujela razglede. Še sreča, kajti tako lepih ne najdeš ravno za vsakim vogalom. Po deseti so se najvišji vrhovi Julijcev že zavili v meglo. Štartala sva z Medvedove konte, do koder pripelje solidna cesta, na kateri se mi je avto smilil le sem ter tja na kakšnem delčku. Je pa makadama kar precej kilometrov. Sama bi štartala kje nižje, mladina pa bolj ljubi višja izhodiščanasmeh. Od avta do avta sva, če odštejem postanke v Blejski koči, rabila slabe 4 urice zelo zmerne hoje. Čisti užitek!
Nekoliko pod vrhom Brd prvič ugledava Očaka1
Zadnji vrh današnjega popotovanja9
Ob slovesu imajo vsi najvišji vrhovi že pošteno kapo10
Mrki20. 12. 2016 18:19:04
Greben nad Pokljuko od Debele peči do Mrežic je danes sijal v soncu. Pot pomrznjena, v senčnih legah rahlo zasnežena – ponekod le ivje, razgledi fenomenalni.
53763516. 01. 2017 06:56:13
Mrežce 15. 1. 2017 od planine Zajavorniki. Cesta odlično splužena. Do Blejske koče udobna gaz. Naprej je sicer shojeno, ampak se precej udira. Snega do 1m v zametih. Na vrhu kopno.
peter27. 10. 2017 18:09:29
V obratnem vrstnem redu kot v naslovu.
Pot b.p., macesni rumenijo, malo je nagajal veter.
Do Debele peči srečala le skupino planincev, ob povratku proti Lipanci pa je bilo bolj živahno.
Za pešake je verjetno najlepši čas za obisk gora tu...nasmeh
Macesni rumenijo ...1
Majdag12. 06. 2018 16:12:37
Po vrhovih nad Blejsko kočo...
Zjutraj je še mokro in prst se nabira na čevlje. Korak po skalah je rahlo drseč. Varovala pri spustu z Mrežc so v redu. Pri vzponu na greben za Brda, pa je en klin zunaj. Lepa krožna pot.nasmeh

- Luka in Miha1
- Škrbina, Brda, Okroglež2
- Brda, zadaj Debela peč3
- Gorski aranžma - slečnik4
Roman2914. 06. 2018 12:19:02
Tudi jaz sem v soboto prehodil to prekrasno pot v obratni smeri. Od spomenika mimo Blejske na Mrežce, od tam pa na Lipanski vrh, Brda in do Debele peči. Večino časa se je sonce skrivalo za oblaki tako da je bila hoja še toliko bolj prijetna. Lp

bogi15. 10. 2018 11:55:34
V soboto smo prehodili celotno pot. Startali smo pri planini Zajavornik proti Blejski koči. Od tu pa najprej na Okroglež, nato Debela peč, Brda, Lipanska vrata, Lipanski vrh, Mrežce in spust do Blejske koče.
Poti so brez posebnosti. Vsepovsod je veliko obiska, vreme pa kot naročenonasmehvelik nasmeh.