Briceljk
18.11.2012
Za tiste, ki radi tvegajo, bi se dalo povzpet na vrh Briceljka. Jaz nisem eden izmed tistih. Že na sliki 14 se vidi, da bi se dalo mal ob strani poplezat, kje mal skočit, stegnit.
viharnik
Nič stegnit, prijet...če ni danega pritrdilnega notranjega občutka ob pogledu na pot pred seboj, se zadeve raje ne loti.Mislim, da si se odločil kar pravilno, ker doli brez opreme bi šlo še težje.
22.6.2013
Začnem okoli 3 ure ponoči, tokrat imam polno zimsko opremo, hoja po visoki travi/koprivam, tam pod stenam se svetijo oči. Pri lovski koči še vedno temno, pot mi je znana, višje pod steno me pozdravi sonce, sneg je, spodaj ga prečim brez cepina. Višje v grapi vzamem v roke cepin in z lahkoto pridem na greben, še nekaj minut in odpre se mi prekrasen razgled na vse konce.
Briceljk temno je pa že tolk visoko1 Briceljk gams opazuje2 Briceljk sonce, jupi3 Briceljk sneg, cepin4 Briceljk super5 Briceljk Kanin, Montaž6 Briceljk Triglav7 Briceljk z rožcam8 Briceljk povratek še vedno v senci9
3.7.2014
Vidim, da se tu že več kot leto dni ni nihče oglasil, me pa zanima, če je bil kdo v kratkem gor (ali na kakšnem drugem vrhu Loške stene)in ali je na grebenu še kaj snega. Hvala za odgovor.
miri
Del stene od Plešivca proti Z.
Briceljk1
Aha, to je severna stran. Torej je južna še toliko manj bela.
Miri, hvala.
3.7.2014
Če misliš it na Briceljk, boš sigurno imel sneg v grapi.
briceljk
24.9.2014
nameravam na ta vrh. Kolikor berem, je neoznačena pot. Nikoli še nisem hodila po takih poteh. Kolikšna je verjetnost, da ga s pomočjo opisa poti osvojim.

Hvala
B2
24.9.2014
Zelo velika. Lotiti se ga je treba v lepem, neprevročem (kar bo v naslednjih dneh) in stabilnem vremenu. Pot je kljub temu, da ni označena lepo sledljiva.
briceljk
Hvala za odgovor in vzpodbudo.
Kolikor berem na zgornjih pisanjih, je na tej poti lahko še sneg. Ali take razmere zahtevajo dodatno opremo?.
opazovalec
20.10.2014
Dolgo načtovani cilj se je odmikal in za letos je spet slabo kazalo. Pa se včasih posreči kaj kar tako. Že zvezdno nebo na Mangartskem sedlu je obetalo jasen dan.
Včeraj, v nedeljo, so bile razmere za vzpon na Briceljk odlične, če ne celo optimalne. Vročine ni bilo, razgledi pa so jeseni enkratni.
Oblegalo nas je vsega skupaj 6 planincev, dva samohodca in dva para. Več povedo slike.
Briceljk jasna noč nad Mangartom1 Briceljk vrhunski pogled2 Briceljk izjemna panorama3 Briceljk zahodni sosedje4 Briceljk Strmec5 Briceljk potek plazu od zdrsa do vasi6 Briceljk parkiršče naj bi bilo zaprto7
IgorZlodej
14.1.2015
Nad Bavšico je megleno, višje pa nekaj jasnine. Snega je na poti do lovske koči v Bali malo, pa še gaz je narejena. Pred kočo grem po neoznačeni stezici, ki jo v spodnjem delu še prekriva sneg, ki večinoma drži, višje pa je snega manj. Prava snežna odeja prične zatem nad Stadorjem, večinoma skorjasto, kar je nekoliko zoprno za napredovanje. Kljub megli vdenem pristop, potem pa po najlepših prehodih do kratke grape in v soncu na vrh.

Sestopim do sedla za Stadorjem, potem pa prečim proti vzhodu čez Lepoč in dol na Prevalo, ter čez Jezerca in mimo lovske koče v dolino.

Nevarnosti snežnih plazov praktično ni, previdnost velja predvsem, ker je ponekod pod skorjo sipek sneg, ki ne nudi povsod potrebne opore.
Briceljk proti Pelcu, Škrbini za Gradom, jasnina1 Briceljk v osrednjem delu skoraj povsem kopno2 Briceljk prav dosti se niso vznemirjali3 Briceljk skozi kratko grapco - žleb4 Briceljk potem pa naenkrat jasnina in Triglav5 Briceljk pa tudi vrh je že blizu6 Briceljk in glorija7 Briceljk8 Briceljk pogled na zahod9 Briceljk pa na Mangrt in Jalovec10 Briceljk in spet nazaj na melišču - snežišču11 Briceljk se kar vleče čez Lepoč12 Briceljk pa tudi dol v Bašico13
lubadar
30.8.2015
Lepo je bilo danes na Briceljku....tura za ljubitelje samote in tišine, pa suhe trave in še kar solidni razgledi nasmeh
Briceljk1 Briceljk2 Briceljk3 Briceljk4 Briceljk5 Briceljk6
alyas
9.11.2015
Briceljk - gor in dol iz Bavščice

Zelo primeren čas in zelo ugodne trenutne razmere za dostop na najvišji vrh Loške Stene: svetlega dne je ravno še dovolj, ni prevroče, ni vlage, bujno rastje in trave so se v glavnem posušile, v zgornjem senčnem žlebu ni snega, trenutno ne potrebujete nobene zimske opreme, tudi kač ni. In razen gamsov tudi ljudi ne. Z vrha so v tem času in vremenu res prečudoviti razgledi, za ljubitelje žigov ali podobnih trofej, pa Briceljk žal (ali pa k sreči) nima škatlice in vpisne knjige.
Pot je sicer brez posebnosti, do lovske koče nad planino Balo (in naprej proti Jalovcu) je itak markirana, začetek steze nad koritom z vodo pri lovski koči in prečnico čez gozd, ki nas pelje kak km nazaj nad planino Balo in pod Stadorjem, je za nevešče brezpotij malo težje ujeti, ker je v tem času na tleh ravno veliko odpadlega listja, a v pomoč so vam številni možici. Naprej – ko pridete iz gozda na strme trave, pa je stezica navzgor lepo sledljiva in pravtako obogatena z možiclji.
Višje je pristopni teren sicer razgiban, a ker vam je vseskozi orientir markantni Stador na desni, potem pa od sedla pod njim naprej dolina med vrhovi, se praktično skoraj ne da zaiti. V zatrepu doline nad zadnjim meliščem, najprej opravite s kratko skalno stopnjo, potem pa se nad njo naprej usmerite v levo navzgor proti markantni senčni skalni grapi. Prehod čeznjo je sicer strm, a ne težak, iz nje stopite na manjše sedelce, od tam pa po robu grebena do vrha ni več kot 10 min in nobenih težav.
… več opisa razmer pa pod slikami.
Briceljk zgodnje jutro v Bavščici, tule začnemo v smeri za planino Bala in proti Jalovcu1 Briceljk na poti na planini nad zapuščeno vasjo Logje, ... levo zgoraj že vidimo naš cilj2 Briceljk čez planino Balo, ... zgoraj se vidi tipičen prehod, kjer poteka pristop3 Briceljk pred lovsko kočo nad planino Bala do kamor nas v dobri uri pripelje zložna markirana pot4 Briceljk pri tem koritu z vodo pod lovsko kočo zavijemo v levo navzgor v gozd in poiščemo stezico5 Briceljk po položni prečnici čez gozd v smeri nazaj nad planino Balo in pod Stadorjem je zdaj obilo listja 6 Briceljk iz strnjenega gozda preidemo na prvi pas strmih trav7 Briceljk značilen pogled na strm vzpon proti dolinici zahodno od Stadorja8 Briceljk zložni vzpon navzgor po dolinici mimo Stadorja9 Briceljk pogled na Stador,  iz sedelca (od zgoraj)10 Briceljk pogled proti težko dostopnemu Morežu11 Briceljk ... nadaljujemo proti našemu cilju12 Briceljk ... proti zatrepu doline med vrhovi, čez oz.mimo melišča bolj po levi13 Briceljk na koncu melišča čez manjšo skalno stopnjo14 Briceljk nato se usmeromo v levo proti značilni senčni grapi15 Briceljk čez grapo navzgor, če v njej ni snega, v kopnem ni večji težav 16 Briceljk pogled na grapo od zgoraj navzdol17 Briceljk od sedelca iz grape, navzgor proti vrhu18 Briceljk vršni greben je travnat in bolj položen19 Briceljk na vrhu Briceljka20 Briceljk pogled na greben proti Morežu, ... Jalovec in Pelci v ozadju21 Briceljk pogled v nasprotno smer, proti Oltarjem in naprej proti zahodnemu delu Loške stene22 Briceljk pogled na Kaninsko pogorje z Rombonom v ospredju23 Briceljk pogled navzdol, na Log pod Mangartom, Strmec in prelaz Predel24 Briceljk sestop nazaj po isti poti - nad zadnjim meliščem v dolini med vrhovi25 Briceljk sestop nazaj po isti poti - v dolini zahodno od Stadorja26 Briceljk pogled nasproti na greben Pihavnikov pri sestopu27 Briceljk sestop nazaj po isti poti, previdnost čez strme trave navzdol28 Briceljk zopet nazaj v Bavščici, ... tamle zgoraj smo bili29 Briceljk večerni pogled na Briceljkin Loško steno, od severa iz vasi Strmec30
taubi4
11.7.2016
Če bom dobil spremstvo, bom danes okrog 18:00 v Bavšici od koder bom šel do lovsle koče nad Balo. Tam bom prespal pred kočo in v torek okrog 5:00 šel na Bricelk. Če bi kdo hotel zraven naj pokliče na številko 031-615 479, da se dogovoriva.
LP Ivo
SamoK
11.7.2016
"Razmere pred odhodom"?
RadoM
Včeraj sem bil gor, nekaj snega je še pod vršnim skokom in v žlebu, vendar se ga da obiti in ne povzroča težav.
bogi
9.7.2017
Včeraj smo se člani PD Dramlje povzpeli na Briceljk. Turo smo pričeli v Bavšici, se povzpeli po markirani poti do planine Bala in lovskega doma. Tu smo dolili svežo vodo in se nato podali po nemarkirani stezi. Sprva po gozdu, nato pa prečenje in vzpon po visokih travah. Med potjo smo se tudi naužili svežih jagod in vedno lepših razgledov. V zgornjem delu melišča je še nekaj snega, vendar se ga da obit. Nad meliščem je treba malo poplezat čez skalni skok, je pa potrebna pazljivost zaradi mešanice zemlje in drobnega kamenja, katero ti gre hitro izpod nog. Na vrhu pa čudoviti razgledi na Julijce in vse do morja.
Sestopili smo po vzhodni strani Stadorja, vmes našli tudi tekočo vodo in se zopet po brezpotju spustili v dolino do lovskega doma. Tu pa tam naletiš na osamljenega možica. Od lovskega doma pa nazaj v Bavšico.
Briceljk v Bavšici1 Briceljk v smeri planine Bala2 Briceljk med potjo3 Briceljk na planini Bala4 Briceljk visoke trave5 Briceljk dolivanje sveže vode6 Briceljk po slabše vidni stezi skozi gozd7 Briceljk čez visoke trave8 Briceljk dobrote med potjo9 Briceljk čez sedlo med Briceljkom in Stadorjem moramo10 Briceljk cvetje11 Briceljk med potjo12 Briceljk počitek v senci13 Briceljk gams14 Briceljk vedno lepši razgledi15 Briceljk čreda ovc pod Morežem16 Briceljk proti melišču17 Briceljk malo snega pred skalnim skokom18 Briceljk lažje plezanje čez skalni skok19 Briceljk proti grapi20 Briceljk Briceljk 2346 m21 Briceljk vrh, v ozadju Mangart in Jalovec22 Briceljk23 Briceljk krnsko pogorje, desno Matajur24 Briceljk proti Triglavu25 Briceljk od Rombona do Viša26 Briceljk na Briceljku27 Briceljk sestop proti grapi28 Briceljk srečamo večjo skupino planincev29 Briceljk pod Stadorjem skrenemo  levo30 Briceljk preučevanje rožic31 Briceljk prišli do tekoče vode32 Briceljk žeja, da se na glavo staviš...33 Briceljk proti Bavšici34 Briceljk pri lovskem domu35
9.7.2017
Lepa, nemarkirana turca. Ampak šefa ste imeli pa ostrega, če je zahteval čelade. Na sliki 16 mislim, da še ni Morež.
Imajo ti stolpi pred Morežem kakšno ime?