Krnčica

Laščan29. 07. 2013 11:24:46
Pred enim tednom sva se pripeljala z avtomobilom do planine Zaprikraj. Avto je prej "nizek" kot "visok",pa sploh ni bilo problemov. Sicer pa prelepo v tistih koncih okoli Krasjega vrha,Debeljaka in urejenega muzeja na prostem.
B229. 07. 2013 11:37:33
Obema hvala za koristno informacijo.
Lep dan vama želim!
ksena8. 06. 2014 19:15:41
S parkirišča nad Drežniškimi Ravnami mimo pl. Zapleč na sedlo Vrata, potem pa proti Krnčici. Pot razen dveh snežnih jezikov, kjer smo s cepinom udelali stope, brez posebnosti. Ker smo bili zgodnji, smo se vzpenjali po senci, nazaj grede pa smo si želeli le sence in hladne vode. Na parkirišču (okoli 700nm) je termometer kazal malo pod +30.
zgodnje jutro in popisano nebo1
skozi predor15
pogled z Vrat proti SV16
Edina19. 09. 2014 12:35:10
Ob najboljši vremenski napovedi za zahodno Slovenijo v sredo na Krnčico iz Lepene, mimo Krnskega jezera, na sedlo Čez potoče, od tam pa najprej na Grivo in Skutnik, nato pa na meglen vrh Krnčice. Povratek proti Krnski škrbini in spust nazaj proti planini Na polju in Krnskemu jezeru. Zelo lepo krožno popotovanje. Žal kljub drugačni vremenski napovedi megleno, nedvomno pa vredno truda. Bom ponovila in še nekoliko razširila ob lepem vremenu. Srečno na potkah, več in tudi posnetek poti pa v objavi na blogu.

Mimo Krnskega jezera1
Krn že v megli9
Proti vrhu Krnčice10
green30. 08. 2015 17:25:23
Mi lahko kdo prosim svetuje kako priti na Grivo (1997m) z opisom poti in kolk je kaj zahtevno. Zanima pa me zaradi Soške fronte.

Hvala za pomoč
taubi48. 11. 2015 20:48:25
Danes smo šli s planine Zapleč na Krnčico in Srednji vrh. S planine smo odšli ob 8:05, tako da smo do vrha Krnčice šli po senci. Od Vrat naprej smo se vzpenjali po grebenu z lahkim poplezavanjem. Grebensko prečenje od Krnčice do Srednjega vrha bi bilo še lažje, če ne bi bilo vmes enega štirimetrskega skoka vrednega dobre dvojke.
Vreme enkratno, celo prevroče. Na planini je bilo ob dveh 21 stopinj celzija, in to 8.novembra.
Zanima me od kdaj je ta pot markirana in do kje.
jprim6. 07. 2016 21:32:48
Včerajšnje potepanje na tem območju je bilo prekrasno. Znajti se v samotnem svetu, kar pomeni, razen pastirjev na planini nikogar, je čisti mir za dušo. Številni ostanki iz 1. svetovne vojne in prekrasni razgledi okrog in okrog, se pravi - 360 stopinj.
Le da vožnja ne bi bila tako dolga, vendar ko si na vrhu pozabiš, na zelo zgodnje vstajanje.nasmeh
Pa varen korak.
Krn8
Lopatnik9
darinka47. 10. 2018 18:15:43
Krnčica 3.10. Lep razglednik je ta gora . In manj obiskana od Krna. Z nje se v lepem vremenu vidi pohodnike, na Krnu.
pred tunelom.1
na vrhu11
vse je lepo označeno12
Trobec14. 01. 2019 20:55:40
Moral bi dodati še podnaslov "ne čisto do vrha". Ampak več o tem kasneje.
V nedeljo (pravzaprav odločitev pade v sobotonasmeh se na hitro odločim za Lopatnik in Krnčico. Glede na dokaj kratko turo nisem štartal zelo zgodaj. Kljub vsemu sem bil prvi pri planini Zapleč. 2 se še pripeljeta kmalu za mano, ko že sopiham navzgor, vendar oba/obe kreneta v drugo smer. Morda proti Krasjemu vrhu.
Prvi sneg se začne visoko. Šele malo pod grebenom.Na sami poti vseeno malo prej. Na Oblo brdo in Lopatnik se da brez zimske opreme. Naprej po grebenu proti Krnčici je sneg trši, tudi poledenel. Višje gor pa spet bolj sipek in nepredelan. Glede na to, da je tudi nekaj plezanja po skalah, cem že raznišljal, če bi ponovno snel dereze. Po predvrhu Krnčice še čez en malo težji del in pridem na dokaj svežo gaz (verjetno včerajšnja). Sledim ji nekaj časa, ko preči pobočja (padec tu ne pride v poštev!), na enem še posebej izpostavljenem delu (ne, dejansko ga nisem imel želje prečit), pa začnem razmišlati, da gre pot preveč naokoli, morala bi bolj gor. In obrnem. Pravilno, kmalu spet najdem markirano pot, ki gre na greben. Ko zgleda, da sem če skoraj čisto na vrhu, in je samo še stvar sekund, ne minut, pa novo presenečenje. Kratek zelo ozek del, naložen z ne najbolje predelanim snegom. Nisem prav dolgo razmišljal, ne bom testiral nosilnosti te snežne flanke na delu, ki zgleda skoraj kot hoja po vrvi, na obe strani pa prepad.
Sestopal sem po gazi mojega predhodnika. Ne vem, morda bi bilo bolje, če bi šel kar po poti vzpona. Še precej je bilo izpostavljenih predelov in trajalo je še nekaj časa, preden sem lahko spustil koncentracijo.
Hja, Krnčica pač ni neka na izi zimska turca.
ostanki vojaških objektov v snežnih zametih1
še malo do vrha...15
...še manj...ampak to bo to za danes... 16
razgled proti SV....tam nekje daleč zadaj tudi Triglav17
Polovnik s Krasjim vrhom, levo greben Kobariškega stola in Muzcev, desno pa en del Kanina18
kar precej je bilo takih prečenj pobočja19
še zadnji koncentracijsko zahteven del20
po mulatjeri nazaj21
zaradi snega dobro vidna mulatjera22
tihožitje...zimska oprema je danes opravila svojo nalogo23
Parkeljc5. 07. 2019 22:35:12
Na Krnčico sva se podala v ponedeljek 1.7.2019. "Cesta" je res res zmatrana. Lani sva štartala s planine Zapleč proti Krasjemu vrhu in je bila v podobnem stanju. Tokrat nisva nasedla (usodno), vendar svetujem res počasno in previdno vožnjo. Mislim, da je cesta v slabšem stanju kot lani. No, avto je preživel, uf..ampak zares počasi.. zadrega . Mimogrede, največ adrenalina sva "spustila" pri vožnji po cesti na in s planine Zapleč. No, da se tudi od konca asfalta, ampak peš jezik . Skratka, štartava s parkplaca direktno na sedlo. Cilj je bil zgolj Krnčica, ampak sva si krepko podaljšala cilj.. Le tega sva dosegla brez težav, zato sva vrgla "uč" še na Skutnik in Lopatnik,.. Izkazalo se je, da sva se po pol ure občasnega poplezavanja znašla na Srednjem vrhu. Vrneva se na Krnčico. Pogledujeva proti Skutniku, a nama ni dišal, zato se mimogrede "oglasiva" na Lopatniku. Nekje sva zasledila, da se pot nadaljuje proti Oblem brdu in Vršiču,... Pa sva šla. Pot se je res vlekla, občasno izginjala in se spet pojavila. Vedela sva, da je med Oblim vrhom in Vršičem stara mulatjera; končno sva jo ujela in točno pri ruševini iz 1. sv. vojne jo ubereva v ključih navzdol proti Zaprikraju. Nekako do polovice je bila mulatjera sledljiva, nato pa...zmedenjezen .. Občasno jo ubereva kar direktno, dokler se nama ne pokažejo obrisi nekdanje mulatjere. Zadnje pol ure sva sestopala samo še po visokih travah, v pričakovanju, da bova povozila kakšno kačo. Na srečo se to ni zgodilo. Sledil je samo še sprehod mimo planine Zapleč in v bližini na cesti ležečih krav do avta, kjer naju je čakal v hladilni torbi ledeni pir.
Pot s planine Zapleć proti sedlu Vrata je lepo sledljiva, sicer se je potrebno občasno skoncentrirati, ampak načeloma ni težav.
S Srednjega vrha vidiva, da je Krn poln turizma, nedaleč stran pa midva sama, vse do avta. In še osvežilni podatek, med planinama Zaprikraj in Zapleč od bohsigavedikoder priteče kristalno čista in ledeno mrzla (pitna) voda, mimo katere enostavno ne moreš, da je ne bi velik nasmeh
najprej proti sedlu, potem v desno..1
ob poti..15
osvežitev..16
ljubitelj gora19. 08. 2019 09:07:29
Popoldne na Lopatnik in naprej po grebenu na Krnčico.
malin kolikor hočeš2
pot je nekaj v tem smislu, ni zaraščena z grmovjem 3
Lopatnik4
vrh Krnčice5
velkavrh13. 10. 2019 06:22:00
Včeraj smo planinci PD Škofja Loka seveda s pridružinima skupinama iz dveh tovarn osvojili Krnčico in še bližnji Lopatnik.Na parkirišče Pri koritu nad Drežniškimi Ravnami smo s pripeljali kar z tremi 20.sedežnimi malimi avtobusi-bilo nas je skoraj šestdeset.Skupino je vodilo več planinskih vodnikov.Podali smo se proti planini Zapleč in nato v okljukah proti Krnčici.Pot sedlom se zavije desno na staro vojaško pot v številnih okljukah na vrh.Celo preko kratkega tunelčka se gre.Na vrhu nismo pozabili na gasilsko. Razgledi pa za bogove. Nazaj grede smo šli na sedlo in se povzpeli še na bližji vrh Lopatnik, kjer so ostanki obrambnih položajev iz I. sv. vojne. V Drežnici pa smo nato zalili naš vzpon na prelepo in zanimivo goro, ki je malo odmaknjena od vrveža okrog Triglava.
Izhodišče Pri koritu na parkirišču nad Drežniškimi Ravnami.1
Tu bomo hodili.Še bomo prišli sem.Ogledat si velja še slap in muzej na prostem nad planino Zaprikraj.2
Proti planini Zapleč-1201m.3
Še vedno je živina na paši.4
Od planine se v številnih okljukah pride na sedlo med Krnčico in Lopatnikom -je označeno.5
Vemo na kateri višini smo.6
Ta dan so bili razgledi skoraj na celotne Julijce in še dlje.26
Očak Triglav seveda približan.27
Ne poznam vseh teh vrhov tu okoli.28
Ta mali vrh pod Krnčico je ves naluknjan -to je Skutnik-2074m.Tudi do tja se pride.30
Vrhovi v daljavi so že v oblakih.31
darinka413. 10. 2019 07:51:50
Na sliki 30 je Skutnik.
haridautovic13. 10. 2019 12:44:08
5.10.2019-To krat se odpraviva dokončati to kar nam ni uspelo po zimi,ta krat sva morala zaradi neugodnih zimskih razmer obrniti pod vrhom Krnčice,danes (če prav ni bil idealen dan za obisk takega grebena,verjetno tudi zaradi zgodovinskih dogodkov,cel dan se nam je skrival v oblakih)sva vseeno šla.Niti slučajno nisva bila razočarana nad vremenom razgledi ali vetrom,razen nad vsem kar sva videla na današnjem pohodu.Na vsakem koraku znamenja slike in podobe stare 100 let še vedno priče krute usode vseh sodelujočih v krvavi in nesmiselni vojni,ki nima opravičila.Zgodovina naj bi nas učila da se ne ponavlja.vendar vedno imam občutek da zgodovina ima namen da se ponavlja NA ŽALOST.Iz planine zapleč po označeni mulatjeri pod sedlom vrata v desno in na vrh Krnčice,z vrha nam pritegnejo pogled rovi ,bunkerji in taverne med Krnčico,Srednjim vrhom in Lopatnikom,tako da sva nadaljevala na Srednji vrh in malo za njim spust po vojaških rovih pod vznožje Srednjega vrha in Krnčnice. Samo čudila sva se in nemo opazovala vse to kar so ljudje počeli v tem času.Nadaljujeva po dobro ohranjeni kamniti mulatjeri in rovih proti Lopatniku ki je ves v tavernah in bunkerjih,,neverjetno,,,,spust v nekakšen kotel in izstop na sedlo vrata od kod nadaljujeva po grebenu proti Vršiču.Sredi grebena ,zaradi rosenja sestopiva po neoznačeni mulatjeri nazaj na izhodišče.Samo omenim naj,Krna danes sploh nisva videla očitno se vreme tukaj prilagaja zgodovini in preteklosti,,sama sivina.
miri13. 10. 2019 12:52:07
prilagaja zgodovini in preteklosti,,sama sivina.
Mogoče bi ga moral obiskati ponoči.
ales5013. 10. 2019 17:53:35
Je že v snegum lepo videt
Sorok12. 07. 2020 22:08:27
Zjutraj od planine Zapleč po mulatjeri na Krnčico, Srednji vrh in nazaj grede še na Lopatnik.
Vreme sončno, malo so se tudi megle "gonile", dopoldne še močan in hladen veter, tako, da sem imel nekaj časa zimske rokavice... Pot OK, presenetilo me je, da je sedaj lepo označena - ko sem bil pred leti, teh oznak še ni bilo. Srečal sem vsega 4 pohodnike.
No, kljub tistemu hladu zjutraj, lepo lepa turanasmeh
Na vrhu Krnčice4
Srednji vrh - ta je severno od Krna, 2134 m nmv. Južno od Krna je še en Srednji vrh6
Na vrhu Srednjega vrha7
Krnsko Jezero8
Na Lopatniku, zadaj Skutnik9
KarmenT26. 10. 2021 11:07:22
Včeraj na Krnčico od korita nad Drežniškimi Ravnami. Najprej do planine Zapleč. Stezica mestoma izgine, a je smer ves čas jasna. Potem proti sedlu Vrata, skozi krajši tunel in naprej po markirani poti do vrha. Sama na poti, na paši še veliko goveda in ovac, razgledi brezmejni, čudoviti. Res lep, umirjen in jesensko obarvan dan. nasmeh nasmeh
Čudovit pogled na Krnsko pogorje1
Nad ograjo sedlo Vrata, najina smer9
Taka pa je označba na parkirišču pred planino Zapleč10
Krasji vrh in prvi pogledi na Kanin11
Po zapuščeni mulatjeri. V spodnjem delu razrita zaradi goveda kot zorana njiva, višje gor zaraščena s šopi trav, a ves čas sledljiva brez težav12
Ves čas pot markirana13
Kaninske gore vse višje14
Levo od Krasjega vrha Stol15
V daljavi morje16
Tudi kakšen macesen se najde v teh krajih17
Veliko ostankov preteklosti18
Krnčica vse bližje, lepo vidna tudi pot 19
Višje ko sva, lepši in novi razgledi se odpirajo. Sedlo Vrata v sredini in desno vznožje Lopatnika20
Široka pot pripelje do krajšega tunela21
Vojaški bunker tik pod vrhom z okencem31
Križ na vrhu Krnčice32
Vrh je čudovit razglednik - Vrh nad peski, Batognica in Krn z leve33
V sredini si sledijo od zgoraj navzdol - Triglav, Veliki Lemež in prestreljen Skutnik34
Tudi Mangart in Jalovec izstopajoče lepa35
Sama na vrhu36
Zagotovo se še vrneva in raziščeva še kaj v okolici37
Slovo od prelepih krajev. S planine Zapleč sva se vračala po makdamski cesti, ki sva jo na nekaj mestih skrajšala po markirani poti do izhodišča38
djimuzl26. 10. 2021 11:34:08
Uh, lepo nasmeh
Krasna petokraka na št. 23 nasmeh
lijaneja26. 10. 2021 12:46:33
Mene bolj spominja na nekdanjo AP Kosovo. (90% natančnost obrisa te še ne priznane balkanske države)