Krnčica
B2
28.7.2013
Oprostite, zanima me, ali je možen dostop z avtom do planine Zaprikaj? Pred časom je bila cesta kakih 300m nad parkiriščem nad Drežniškimi ravnami (na ovinku v useku, kjer je spolzek in vlažen teren) namerno razrita in poškodovana. Menim, da je to bilo storjeno zato, da se ja ne bi vozili do planine Zaprikaj in si tako skrajšali poti na Krasji vrh ali Krnčico za debelo uro...
SuzanaM
29.7.2013
Cesto so lani popravili, ker so vozili iz gozda les. Letos ob koncu zime pa je bila mestoma kar razrita, še posebej do ovinka, kjer se odcepi pot za slap Curk in še malo više, kjer se je na cesto usulo kar precej kamenja. Glede na številne avtomobile, ki se vozijo po njej, je sedaj verjetno v boljšem stanju. Če ima vaš avto višje podvozje, pa tako ni problem.
Ker ga avto, ki ga vozim nima, grem peš po planinski poti, ki se odcepi desno že takoj na izhodišču. Pot je lepa in razgledna, pa tudi vroča v teh poletnih dneh. Zato je bolje, da jo opravimo zjutraj, ko še ne sije sonce. Sicer pa po poti za Krasji vrh, ki v spodnjem delu večinoma poteka po gozdu.
Laščan
29.7.2013
Pred enim tednom sva se pripeljala z avtomobilom do planine Zaprikraj. Avto je prej "nizek" kot "visok",pa sploh ni bilo problemov. Sicer pa prelepo v tistih koncih okoli Krasjega vrha,Debeljaka in urejenega muzeja na prostem.
B2
Obema hvala za koristno informacijo.
Lep dan vama želim!
ksena
8.6.2014
S parkirišča nad Drežniškimi Ravnami mimo pl. Zapleč na sedlo Vrata, potem pa proti Krnčici. Pot razen dveh snežnih jezikov, kjer smo s cepinom udelali stope, brez posebnosti. Ker smo bili zgodnji, smo se vzpenjali po senci, nazaj grede pa smo si želeli le sence in hladne vode. Na parkirišču (okoli 700nm) je termometer kazal malo pod +30.
Krnčica zgodnje jutro in popisano nebo1 Krnčica lepotec pod pl. Zapleč2 Krnčica vzpon po prijetnem hladu3 Krnčica4 Krnčica5 Krnčica skoraj na sedlu Vrata 6 Krnčica zelo trdo snežišče, ponekod kar ledeno7 Krnčica proti Krnčici8 Krnčica9 Krnčica10 Krnčica pred vrhom11 Krnčica na vzhodni strani grebena še veliko snega12 Krnčica Vrh nad Peski, Batognica, Krn13 Krnčica vrh14 Krnčica skozi predor15 Krnčica pogled z Vrat proti SV16 Krnčica17 Krnčica18 Krnčica19
Edina
19.9.2014
Ob najboljši vremenski napovedi za zahodno Slovenijo v sredo na Krnčico iz Lepene, mimo Krnskega jezera, na sedlo Čez potoče, od tam pa najprej na Grivo in Skutnik, nato pa na meglen vrh Krnčice. Povratek proti Krnski škrbini in spust nazaj proti planini Na polju in Krnskemu jezeru. Zelo lepo krožno popotovanje. Žal kljub drugačni vremenski napovedi megleno, nedvomno pa vredno truda. Bom ponovila in še nekoliko razširila ob lepem vremenu. Srečno na potkah, več in tudi posnetek poti pa v objavi na blogu.

Krnčica Mimo Krnskega jezera1 Krnčica Na planini Na polju2 Krnčica Proti prevalu Čez potoče3 Krnčica Po svoje proti vrhu Grive4 Krnčica Krnčica in Skutnik z vrha Grive5 Krnčica Lemež6 Krnčica Planina in Šmohor z vrha Grive7 Krnčica Griva s Skutnika8 Krnčica Krn že v megli9 Krnčica Proti vrhu Krnčice10
green
30.8.2015
Mi lahko kdo prosim svetuje kako priti na Grivo (1997m) z opisom poti in kolk je kaj zahtevno. Zanima pa me zaradi Soške fronte.

Hvala za pomoč
taubi4
8.11.2015
Danes smo šli s planine Zapleč na Krnčico in Srednji vrh. S planine smo odšli ob 8:05, tako da smo do vrha Krnčice šli po senci. Od Vrat naprej smo se vzpenjali po grebenu z lahkim poplezavanjem. Grebensko prečenje od Krnčice do Srednjega vrha bi bilo še lažje, če ne bi bilo vmes enega štirimetrskega skoka vrednega dobre dvojke.
Vreme enkratno, celo prevroče. Na planini je bilo ob dveh 21 stopinj celzija, in to 8.novembra.
Zanima me od kdaj je ta pot markirana in do kje.
jprim
6.7.2016
Včerajšnje potepanje na tem območju je bilo prekrasno. Znajti se v samotnem svetu, kar pomeni, razen pastirjev na planini nikogar, je čisti mir za dušo. Številni ostanki iz 1. svetovne vojne in prekrasni razgledi okrog in okrog, se pravi - 360 stopinj.
Le da vožnja ne bi bila tako dolga, vendar ko si na vrhu pozabiš, na zelo zgodnje vstajanje.nasmeh
Pa varen korak.
Krnčica pot na Krnčico1 Krnčica proti Vratom2 Krnčica planina3 Krnčica Krnčica4 Krnčica razgledi5 Krnčica razgledi6 Krnčica Lepena7 Krnčica Krn8 Krnčica Lopatnik9
darinka4
7.10.2018
Krnčica 3.10. Lep razglednik je ta gora . In manj obiskana od Krna. Z nje se v lepem vremenu vidi pohodnike, na Krnu.
Krnčica pred tunelom.1 Krnčica na drugi strani2 Krnčica tako se je videlo3 Krnčica proti Krnu4 Krnčica in očaku, kamor so pripeljali obnovljen stolp.5 Krnčica Lemež in Vogel.6 Krnčica skoraj na vrhu7 Krnčica letos smo drugič 8 Krnčica imamo res lep dan9 Krnčica še v kaverno je treba pokukat10 Krnčica na vrhu11 Krnčica vse je lepo označeno12 Krnčica13
Trobec
14.1.2019
Moral bi dodati še podnaslov "ne čisto do vrha". Ampak več o tem kasneje.
V nedeljo (pravzaprav odločitev pade v sobotonasmeh se na hitro odločim za Lopatnik in Krnčico. Glede na dokaj kratko turo nisem štartal zelo zgodaj. Kljub vsemu sem bil prvi pri planini Zapleč. 2 se še pripeljeta kmalu za mano, ko že sopiham navzgor, vendar oba/obe kreneta v drugo smer. Morda proti Krasjemu vrhu.
Prvi sneg se začne visoko. Šele malo pod grebenom.Na sami poti vseeno malo prej. Na Oblo brdo in Lopatnik se da brez zimske opreme. Naprej po grebenu proti Krnčici je sneg trši, tudi poledenel. Višje gor pa spet bolj sipek in nepredelan. Glede na to, da je tudi nekaj plezanja po skalah, cem že raznišljal, če bi ponovno snel dereze. Po predvrhu Krnčice še čez en malo težji del in pridem na dokaj svežo gaz (verjetno včerajšnja). Sledim ji nekaj časa, ko preči pobočja (padec tu ne pride v poštev!), na enem še posebej izpostavljenem delu (ne, dejansko ga nisem imel želje prečit), pa začnem razmišlati, da gre pot preveč naokoli, morala bi bolj gor. In obrnem. Pravilno, kmalu spet najdem markirano pot, ki gre na greben. Ko zgleda, da sem če skoraj čisto na vrhu, in je samo še stvar sekund, ne minut, pa novo presenečenje. Kratek zelo ozek del, naložen z ne najbolje predelanim snegom. Nisem prav dolgo razmišljal, ne bom testiral nosilnosti te snežne flanke na delu, ki zgleda skoraj kot hoja po vrvi, na obe strani pa prepad.
Sestopal sem po gazi mojega predhodnika. Ne vem, morda bi bilo bolje, če bi šel kar po poti vzpona. Še precej je bilo izpostavljenih predelov in trajalo je še nekaj časa, preden sem lahko spustil koncentracijo.
Hja, Krnčica pač ni neka na izi zimska turca.
Krnčica ostanki vojaških objektov v snežnih zametih1 Krnčica sonce se je pokazalo šele tik pod Oblim brdom...2 Krnčica ...iza Krnčice3 Krnčica celotno območje je močno prevrtano s kavernami4 Krnčica Oblo brdo5 Krnčica Lopatnik in Krnčica, vmes še Skutnik6 Krnčica7 Krnčica nekako take razglede so imeli med vojno8 Krnčica9 Krnčica morda najslavnejši pogled z Lopatnika 10 Krnčica pogled nazaj na prehojeno pot11 Krnčica naprej proti Krnčici12 Krnčica obračaje prvič...kaj je desno od slike si pa lahko vsak sam misli...13 Krnčica pot je spet prava 14 Krnčica še malo do vrha...15 Krnčica ...še manj...ampak to bo to za danes... 16 Krnčica razgled proti SV....tam nekje daleč zadaj tudi Triglav17 Krnčica Polovnik s Krasjim vrhom, levo greben Kobariškega stola in Muzcev, desno pa en del Kanina18 Krnčica kar precej je bilo takih prečenj pobočja19 Krnčica še zadnji koncentracijsko zahteven del20 Krnčica po mulatjeri nazaj21 Krnčica zaradi snega dobro vidna mulatjera22 Krnčica tihožitje...zimska oprema je danes opravila svojo nalogo23 Krnčica24