seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Frdamane police
 Frdamane police
Freedom
11.12.2015
Danes sem se skozi Kačji graben povzpel na Frdamane police.
Frdamane police Prisojnik1 Frdamane police Na poti2 Frdamane police na poti3 Frdamane police Vrh4 Frdamane police Jalovec in Mangart5 Frdamane police Špik6 Frdamane police Frdamane police7
djimuzl
25.7.2017
V petek na Frdamanih policah skozi Kačji graben. Dovolj zgoden štart od hotela Erika mi je omogočil, da sem skoraj celotno pot navzgor prehodil v senci, kar je v teh vročih dneh zelo koristno - predvsem manj utrujajoče..
Markirana pot skozi graben je brez problemov, če zanemarim strmino, seveda.. nasmeh
Tej poti sledim do »ostrega ovinka v desno« pod Špikovim ostenjem, kjer se napotim levo čez melišča proti škrbini med Špikom in Frdamanimi policami. Kljub brezpotju je stezica vidna (že od daleč), orientacijo lajšajo tudi možici. Po vzponu čez skrotje in krajšo grapo na greben ter pogledu na martuljško stran, nadaljujem najprej na levi strani grebena (skrotje, trave), nato tudi po samem grebenu, po katerem pridem do predvrha, kmalu za tem pa tudi na glavni vrh Frdamanih polic. Pot po grebenu je dokaj dobro »omožičena«, potrebno je malce poplezati (večinoma krušljivo), ob prečenju izpostavljenih poličk pa paziti na drobir, ki ga je veliko.
Z vrha je lep pogled na Špikovo steno, na okoliške - pa tudi bolj oddaljene - Julijce, zahodne Karavanke, avstrijske Alpe... Kranjske Gore se z glavnega vrha ne vidi, saj je »napoti« severni vrh Polic, dostop nanj pa vodi čez malo globljo škrbino in sem ga »prišparal« za drugič nasmeh
Ob povratku do markirane poti je v tem krušljivem svetu potrebna seveda še večja zbranost.
Ob poti sem na meliščih pod Frdamanimi policami videl večji trop gamsov, tudi mladičke, ki blejajo podobno kot domači backi nasmeh Naletel sem tudi na kozoroga.
Frdamane police Jutro nad Pišnico1 Frdamane police Markirana pot je izpostavljena le na nekaj mestih2 Frdamane police Prijetna hoja v senci, panorama postaja špičasta :-)3 Frdamane police Pogled čez Pišnico4 Frdamane police V to špičje gor :-)5 Frdamane police Malica :-)6 Frdamane police Jalovec s Pelcem nad Klonicami na levi in Mojstrovkami na desni, spodaj Vršič in Vršiška cesta7 Frdamane police Tukaj zavijem levo8 Frdamane police Še en rogatec9 Frdamane police Proti škrbini čez tole pečevje10 Frdamane police Tu in tam pomaga kak možic11 Frdamane police Pogled proti Rutam12 Frdamane police Glavni vrh, pot po grebenu (in pod njim) je dokaj dobro označena z možici13 Frdamane police Severni, malo nižji vrh14 Frdamane police Pogled na martuljške lepotce s Špikom v glavni vlogi15 Frdamane police Vpisna knjiga iz prejšnjega tisočletja :-)16 Frdamane police Za Lipnico se skriva Škrlatica17 Frdamane police Kukova špica in Široka peč sta tudi tu18 Frdamane police Zelen jeziček ob poti, zadaj Razor in Prisank, med njima Krn: desno se kažejo Pelci19 Frdamane police Še en globok pogled v krnico Pod Srcem20 Frdamane police Sanjski kraj za počitek z macesni21 Frdamane police Pogled nazaj na Police22 Frdamane police Lepotec23
dragovo
23.9.2018
V petek 21.9.2018
Izhodišče dolge in zahtevne ture na dvoglave Frdamane police (2284 m in 2274 m) ter Špik (2472 m) je bila Velika Pišnica ( v bližini planine V Klinu - ok. 900 m). Skozi Kačji graben smo se povzpeli do škrbine med Špikom in Frdamanimi policami, kjer so nas redki možici usmerili proti vrhu Frdamanih polic. Do prvega vrha preplezamo nekaj večjih skalnih skokov in po grebenu stopimo do najvišje točke prvega (JV) vrha Frdamanih polic. (2284 m). Od glavnega vrha se nato pot spusti proti škrbini (plezanje do 2. težavnostne stopnje), od koder po grebenu pridemo do drugega (SZ) vrha Frdamanih polic (2274 m), ki je od najvišjega vrha oddaljen približno. 20 minut. Stopimo še do zahodnega predvrha, ki je nekoliko nižji od drugega vrha Frdamanih polic. Vrnemo se po poti vzpona - do izteka Kačjega grabna - od koder po strmem melišču nadaljujemo vzpon proti Špiku (2472 m) in po šestih urah in pol hoje stopimo na njegov vrh. Sestopimo po poti čez Lipnico (2418 m) in mimo Gamsove špice (1931 m) ter Koče v Krnici (1118 m), po desetih urah hoje, turo zaključimo na izhodišču. Vzponov po poti se je nabralo za 1800 m.nasmeh velik nasmeh cool mrk pogled
Frdamane police Krnica1 Frdamane police2 Frdamane police3 Frdamane police4 Frdamane police Špik5 Frdamane police6 Frdamane police Glavni vrh7 Frdamane police Glavni vrh8 Frdamane police9 Frdamane police10 Frdamane police11 Frdamane police12 Frdamane police Pogled dol proti Jasni in Kranjski gori13 Frdamane police Lažji del grebena Frdamanih polic14 Frdamane police15 Frdamane police Frdamane police16 Frdamane police Frdamane police17 Frdamane police Špik in Lipnica18 Frdamane police Frdamane police,Rušica in Rigljica19 Frdamane police20 Frdamane police MMP,VMP,Oltar in Škrlatica21 Frdamane police Pogled proti Lipnici22 Frdamane police23 Frdamane police Škrlatica,Rakova špica in Rogljica24 Frdamane police Koča v Krnici25
anzecokl
1.1.2019
Predzadnji dan starega leta smo odšli na Frdamane police. velik nasmeh Lep vrh s še lepšimi razgledi in udobnim sestopom! Zaradi manjka snega je bilo vršnih 100 metrov prijetno razgibanih...

FOTOREPORTAŽA

Srečno!
Frdamane police1
15.8.2019
Popoldanski vzpon. Mal naprej od 2.ovinka sem začel, najprej spust in nato gor po meliščni grapi do slapu. Tam se priključil markirani pot. ...nad balvanom sem zavil levo in v grapo ter po prehodih na vrh Frdamanih polic. Še na skrajni zahodni vrh grem, tam so ble tud ovce. In nazaj po smeri prihoda.
Frdamane police na levi vrh, plezanje I-II.stopnje.1 Frdamane police Špik2 Frdamane police zahodni vrh3 Frdamane police na zahodnem vrhu, vpisna je na vzhodnem (na sliki), svinčnika ni4 Frdamane police Rušica5 Frdamane police ovce6 Frdamane police7 Frdamane police vzpon nazaj iz zahodnega na vzhodni vrh kjer ej vpisna8 Frdamane police samo za izkušene9 Frdamane police na škrbini10
16.8.2019
Svinčnika v vpisni ni, zato ga le vzemite s seboj. Sicer pa vpisi nimajo veze s št. obiska, ker se jih veliko ne vpisuje.