seznam forumov / Italija / Karnijske Alpe / Monte Paularo in Monte Dimon
 Monte Paularo in Monte Dimon
mirank
26.12.2016
Čeprav je sonce že dobro obsijalo vrhove C d Timav in Cogliansa, smo mi parkirali v senci na planini Pramosio. Začeli smo po stezi 404 v smeri M Paulara; pobočja so sprva porasla z grmičjem, višje pa je vse več ali manj travnato. Zanimivo, da smo na grebenu med vrhovoma še našli busnice-sicer skladno z datumom bolj proti koncu roka uporabemežikanje. Na povratku z Dimona smo na sedlu Fontanafreda zavili desno in mimo vrha Crete d mezzodi prečili na 407 ter se mimo zaprte koče Morgante vrnili nazaj na planino.
Lep dan z razgledi za vikat, temperatura na 2000 okrog +15. Če se prav potrudiš in kje v stalni senci usedeš je snega tudi do ri..velik nasmeh
Sabina Grahek
22.1.2018
Monte Dimon
V soboto sva se odpeljala najprej proti Paluzzi,potem desno proti majhni vasici Ligosullo in za tem levo proti Castel Valdaier. Pot je asfaltirana in čista. Kraj ni tako hudo obiskan kot npr. Cima Bella in monte Cocco. Dve uri netežavnega vzpona in si popolnoma v neki drugi dimenziji obdan od Karnijskih in Julijskih vršacev. Predvsem pa te taki vzponi razbremenijo, osvobodijo brezveznih bremen, ki si jih skoraj nevede naberemo v vsakdanjem življenju. Tokrat so bile razmere idealne in smuka prijetna, čeprav seveda kratka.
Monte Paularo in Monte Dimon Prvi del vzpona se vije mimo smrek1 Monte Paularo in Monte Dimon Nekaj ljudi je šlo tudi peš, a večina s smučmi.2 Monte Paularo in Monte Dimon Tu se je potrebno spustiti za nekaj metrov in se za tem ponovno vzpeti do vrha, ki je sedaj viden.3 Monte Paularo in Monte Dimon4 Monte Paularo in Monte Dimon V ozadju najvišji vrh Karnijskih Alp.5 Monte Paularo in Monte Dimon Ni bilo prav toplo....a telo se ob vzponu segreje in zaradi tega se ne trpi za mrazom.6 Monte Paularo in Monte Dimon7 Monte Paularo in Monte Dimon8 Monte Paularo in Monte Dimon9 Monte Paularo in Monte Dimon10
Sabina Grahek
29.1.2018
V nedeljo sva se ponovno vzpela na ta vrh, tokrat sva peljala s seboj tudi najino posvojeno psičko Doro. Sem vesela, ker se je hitro naučila, da ne sme teči za smučarji in skakati nanje. Tokrat je bilo kar precej ljudi in parkirišče pri gradu je bilo tako polno, da sva morala avto pustiti nekoliko nižje. Tudi tokrat idealne razmere za vzpon in spust.
Monte Paularo in Monte Dimon Dora na predvrhu gore Dimon. 1 Monte Paularo in Monte Dimon Vsaka se pripravlja na svoj način. 2 Monte Paularo in Monte Dimon Tornado veselja. 3 Monte Paularo in Monte Dimon Gora Sernio čaka, da jo obiščem. 4 Monte Paularo in Monte Dimon Široka pot. 5 Monte Paularo in Monte Dimon Proti vrhu. 6 Monte Paularo in Monte Dimon Spodaj jezero Dimon. 7 Monte Paularo in Monte Dimon Pripravljen za spust. 8 Monte Paularo in Monte Dimon Malo fotografskih posnetkov na predvrhu. 9 Monte Paularo in Monte Dimon Dol gre hitro. 10 Monte Paularo in Monte Dimon Kosilo.11 Monte Paularo in Monte Dimon Tja dol moramo do gradu Valdajer. 12 Monte Paularo in Monte Dimon Zgleda daleč, pa ni. 13
30.1.2018
Tudi jaz sem v nedeljo obiskal Nedis in Dimon. Ker sem začel zgodaj, je bilo parkirišče povsem prazno, navzgor grede sem poslušal tišino in bil na Dimonu pol ure sam in neizmerno užival nasmeh Smuka imenitna velik nasmeh