Cima Bella in Monte Cocco

triglavski9. 12. 2008 16:03:49
Kot napovedujejo vremenarji je bil to zadnji sončen dan v tem tednu. S kolegom sva se iz Ukev (Ugovizza)v Kanalski dolini zapeljala na izhodišče za Lepi vrh in Kovk, potem pa s smučmi navzgor. Seveda je bilo že vse presmučano, kljub temu pa lepa tura, dober sneg in jasen in širen razgled. Pravo zimsko idilo je motil le rahlo zoper JZ veter.
Cima Bella in Monte Cocco Znamenje, ki opozorja na 29. avgust 2003, ko je dolino prizadelo hudo neurje1
Cima Bella in Monte Cocco 2
Cima Bella in Monte Cocco 10
Cima Bella in Monte Cocco 11
viharnik9. 12. 2008 17:16:50
Fantastičen smučarski vrh-sem ga že našel na mapi!Lepo od Triglavskega,da nam je podal še en sončen in moder dan,kajti deset dnevna napoved(Stari vrh),ne obeta nič vzpodbudnega,če izvzamemo še 1m novega snega.
triglavski25. 01. 2009 17:04:10
Glede na snežne razmere, predvsem pa na vreme sem se ponovno podal na "kuclje" nad Ukvami. Tokrat sem se najprej povzpel na Monte Sagran, potem na M. Cima Bella in nazadnje še na Monte Cocco. Snega veliko in skoraj preveč, tudi obiska je bilo kar precej, kot vedno na teh vrhovih mednarodna druščina, med Italijani in Avstrijci sva Slovenijo predstavljala s Cici, lahko pa je bil še kakšen.

V ozadju Lepi vrh1
Kovk12
Proti dolini13
IgorZlodej3. 01. 2010 17:30:53
Pa se je naredil en lep dan in sem jo mahnil na te "kuclje", da malo pogledam proti zahodu. Kaj novega nimam za napisati, pa naj še slike kaj povedo.
začelo se je prav zimsko idilično1
ostra grebenska rez na Ojstrniku3
in špura me vodi navzgor4
v Italiji so krpljarji tako uvidevni do turnih smučarjev, da naredijo svojo gaz, pri nas pa luknjači, ojej, ojej....5
razgled do koder seže oko6
lepo na lepem7
pa jo mahnem še na tegale8
levo Lepi Vršič, desno Poludnig, vmes pa ohoho vrhov9
Kdor ni nikoli gora vzljubil, ta je v življenju mnogo izgubil, slovenski napis na italijansko-avstrijski meji11
ju, hu, hu v novo leto12
na tem parkirišču se je vse lepo začelo in končalo, osvojil pa nisem nič in tako je tudi prav13
ksena27. 12. 2010 23:00:56
Danes sem uživala na Kovku in Lepem vršiču. Pot do sedla med obema vrhovoma in potem dalje na Lepi vršič je dobro uhojena in za hojo udobna tudi brez krpelj, medtem ko je vzpon na Kovk brez krpelj ali smuči težak. Novozapadlega snega je namreč preveč. Danes je bilo na vrhu obeh vrhov prijetno, sončno, brez vetra. In sploh nobenega hujšega mraza. Le toliko, kot se za december spodobi.
mimo vikendov1
razgled11
kačice12
sabina.728. 12. 2010 09:15:30
Midva sva se tudi odpravila proti Kovku, toda potem sva raje nadaljevala po poti in se vzpela samo na Lepi Vršič po gozdni stezi. Na vrhu smo bili v osmih, največ je bilo Avstrijcev. Dol sva odsmučala po nasprotnem grebenu. Zares pravljična pokrajina. Za ostalo pa povsem velja kar je napisala Ksenija. Tudi jaz sem bila pripravljena na -15!zmeden Bolje tako kot obratno!
Proti Lepemu Vršiču 1
Najbolj strmi del, pred nama dva Avstrijca2
Proti vrhu3
Novoletne smreke4
Utrinek5
Pogled nazaj...6
Na vrhu7
lynx28. 12. 2010 10:34:01
Mi smo tudi imeli iste plane in spremembe kot Sabina. Smo pa začeli šele ob enih, tako da ni bilo več gužve, pa še sončni zahod smo lahko občudovali. "Mraz" je poskrbel, da se sneg tačas ni nič spremenil. nasmeh
IgorZlodej12. 01. 2011 18:29:33
Po dooolgem času se je vreme spet izboljšalo in opis je tukaj: http://www.turni-klub-gora.si/~frances/razmere/
levo Lepi vršič, desno Sagran1
proti dolini19
še dobro, da se ve kam20
GITA18. 02. 2011 23:24:19
Danes končno po dveh tednih spet na smuči nasmeh. Se mi je kar zdelo, da mi je v tem času viroza pobrala precej moči, zato je bila odločitev za tole lahko turco na Lepi Vršič za danes čisto prava.
Ob pol enajstih je bilo na izhodišču videti, da bo tole še ena lepa smučarija od avta do avta, no popoldne se je izkazalo drugače. Temperature so bile cel dan nad ničlo in snega je v spodnjem delu vidno pobralo v nekaj urah, tako, da sva ob povratku morala že predhodno sneti smuči (za nekaj deset korakov sicer, ampak sva bila nad videnim vseeno presenečena). Vidi se tudi, da vsaj spodaj ni bilo za novi sneg nikakršne podlage, tako da so bili zavoji dobesedno do trave. Sicer pa tudi do 30 cm novega snega (največ se ga je seveda obdržalo v gozdu), je bil pa ob najinem smučanju že precej ojužen. Obiska je bilo danes precej, vsi smo bili s smučmi, sva pa edina zastopala »slovenske« barve nasmeh, vsi ostali so bili italijani in avstrijci. Vreme pa pravi »coctail«, od megle, oblačnosti, vetra in sonca…no tega je bilo na najino veselje še največ nasmeh. Razgledi čudoviti, kakšni morajo biti šele ob čisti jasnini!
Teli seniki so res slikoviti...1
Ostri Ojstrnik...10
Proti Kamnitemu lovcu...11
sabina.721. 03. 2011 22:20:52
Zaradi velike nevarnosti snežnih plazov sva se podala na te bolj varne konce, kjer pa je bilo zelo malo obiskovalcev, verjetno, ker je treba že nositi smuči, in sicer približno petnajst minut.Sedaj se zapelješ z avtom veliko više kot po navadi. Povzpela sva se po desni strani in se potem napotila proti Sagranu, kjer nisem še nikoli bila. Najprej je treba malo skozi gozd, potem pa se odpre zares lepa pokrajina. Občasno je ponagajal kakšen sunek vetra. Sneg se je tu pa tam malo prediral,a na splošno je bila trda podlaga in po vrhu nekaj novega. Potem sva šla še na Lepi Vršič. Snega je na severni strani še precej, na nasprotni pa je že občasno travnato.....Smučanje od tod dol pa je bilo zares zabavno.nasmeh
Avto se pusti pri mostu.1
Klin22. 03. 2011 13:12:21
Leponasmeh
svicr24. 04. 2011 14:37:16
Ker je letos Velika noč bolj pozno in na tem koncu ni več pogojev za turno smuko, sva se peš odpravila na Kovk in Lepi vršič. Vreme je bilo lepo, pihal je sicer JZ veter, ki pa ni zmotil velikonočne "južne" na vrhu Kovka in lepih razgledov na vse strani.
Razmere za hojo so bile ugodne, večinoma je pot kopna, le zadnjih 100 višinskih metrov poti od sedla do vrha Kovka je še pod snegom. Sneg se predira a z malo pozornosti se najde tudi kopne prehode. Nadaljevanje poti na Lepi vršič je bilo enostavno, saj je greben že kopen. Z vrha sva imela vzhodne Karnijce kot na dlani in sva si že izbrala naslednji cilj.
Ob povratku v dolino sva se ustavila na kmečkem turizmu "Rosic" pri prijazni gorenjki in zaključila najin velikonočni pohod.

svicr in kofetarca
velikonočni pogrinek7
turistična kmetija Rosic8
kofetarca24. 04. 2011 19:02:34
Lep opis, mogoče bo komu prav prišlo, da se odloči za to turco nasmeh
jaz27. 04. 2011 08:29:18
Najlepše pozno pomladi, ko so vsi grebeni odeti v cvetje in jeseni,ko žarijo zlato rumeni macesni. Lp!
v ranem jutru1
Dobrač23
še malo romantike24
IgorZlodej13. 12. 2011 18:19:13
Val Uque, dolina Ukve je pravi kraj za gledat, kako na začetku zime zima izgleda. Cesta je bila zjutraj malo poprhana, a ne spolzka. Zapeljem se do kmečkega turizma Rosič. 3-4 cm snega. Dan še oblačen, a se hitro jasni. Grem po cesti, občudujem gore v okolici, veliko lepih motivov za slikanje, aparat pa bolj ena revščina. Najprej grem do sedla med Kovkom (Monte Cocco) in Lepim Vršičem (Cima Bella), pogled proti Mokrinam je nadvse lep. Povzpnem se na Kovk, ker pa piha Jz veter, grem kar hitro nazaj dol. Sledi vzpon na Lepi Vršič, pa sestop na mejno sedlo (Forc. di Fontana Fredda). Malo okrepčila, potem pa po lovski stezi proti Goričanski planini. Nad planino najdem stik z markirano potjo 403 in grem na Starhand (GorazdG je že kaj novega o slovenskem imenu). Od zahoda se vmes pooblači, rahlo sneži, občasno megla. S Starhanda se vrnem do križišča za planino Dolinca pod Ojstrnikom, jaz grem naprej in se v rahlem vzponu dvignem na Konjščico (Monte Sagran). Na križu je še vedno deska z napisom (Kdor ni nikoli gora vzljubil, ta je v življenju veliko izgubil), pa še kako je to res. S Konjščice po zahodnem slemenu sestopim na Mrzlo sedlo in po cesti na izhodišče. Že nekaj let sem imel to v načrtu, na vseh vrhovih sem bil že po večkrat, še najpogosteje s smučmi, no danes sem v borih 6 urah obiskal vse štiri vrhove. Vreme čudovito, boljšega sploh ne bi mogel imeti, res je lepo na teh "kucljih". Za konec sem se ustavil še pri Sabini na Trbižunasmeh.
na izhodišče se pripeljem brez težav1
globoko spodaj planina Dolinca19
na Konjščici (Monte Sagran)20
nazaj proti dolini, v daljavi Mangrt v meglicah21
v spomin na 29. avgust 2003, ko je neurje upostošilo doline Ukve in vas v dolini22
sla14. 12. 2011 08:01:42
A za smučat, pa pravš, da še ni velik nasmeh
To bo pravšna destinacija, da preverim moje koleno...
GregorC14. 12. 2011 09:56:25
Super, to pa so slike, ki ti popestrijo take sive dni. Prov uživam v gledanju. LP
nanica14. 12. 2011 16:06:36
Krasne fotke in opis-nikoli nas ne razočaraš.
Ko boš pa kaj po Gorjancih hodil ,te vabim,da se ustaviš še pri nas.nasmehnasmeh
jurel6. 01. 2012 23:04:14
A ve kdo kakšne so trenutne razmere?
viharnik7. 01. 2012 08:38:36
Zna biti kar fletno.
IgorZlodej20. 02. 2012 16:34:06
Opis je na turnem forumu, tukaj pa nekaj slikc z današnjega lepega zimskega trisa.