Gorovja / Julijske Alpe / Dom pri Krnskih jezerih / Koča pri Savici - Dom pri Krnskih jezerih

Koča pri Savici - Dom pri Krnskih jezerih

Izhodišče: Koča pri Savici (653 m)
Zemljevid: TNP 1:50.000
 1 osebi je objava všeč
Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu in naprej proti Bohinjski Bistrici. Z vožnjo nadaljujemo proti Bohinjskemu jezeru (Ribčev laz), pri katerem pridemo na križišče, kjer nadaljujemo naravnost po levi (južni) strani jezera v smeri Ukanca in slapa Savice. Tej vse bolj ozki cesti, nato sledimo do velikega parkirišča pri koči Savica. Parkirišče je plačljivo.
S parkirišča se usmerimo na široko peš pot v smeri slapu Savica in doma na Komni. Že po krajšem zložnem vzponu nas pot pripelje na označeno razpotje, kjer se v desno odcepi turistična pot proti slapu Savica, mi pa nadaljujemo rahlo levo oz. naravnost po široki peš poti v smeri Komne. Pot naprej se še kratek čas vzpenja ob Savici, nato pa nas pripelje na prvo od označenih 48 serpentin. Po poldrugi uri zmernega vzpona skozi gozd, nas pot pripelje do omenjene 48 serpentine, s katere se nam odpre lep razgled na Bohinjsko jezero. Tu pot zavije nekoliko v desno in preide v dolino imenovano Pekel, kjer se nekaj časa zložno vzpenja, nato pa zavije v desno in se ponovno nekoliko strmeje vzpne. Že po nekaj 10 korakih pot ponovno zavije levo in se naprej vzpenja vzporedno z dolino. Naprej zložna do zmerno strma pot, postopoma preide v bolj redek gozd, iz katerega že kmalu vidimo dom na Komni. Pot naprej nas vodi mimo manjše umetno narejene jame, višje pa tudi mimo naravnega brezna, ki je ograjeno, da kateri od pohodnikov-ic ne pade vanj. Naprej se pot nekoliko bolj vzpne in nas po nekaj korakih nadaljnje hoje pripelje do razpotja, kjer se v desno odcepi pot k Črnemu jezeru.
Nadaljujemo naravnost po široki poti (mulatjeri), ki nas le malo višje pripelje na naslednje razpotje. Ponovno nadaljujemo levo (desno koča pri Triglavskih jezerih) po poti, ki se še nekoliko strmeje vzpne in nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje do doma na Komni.
Od doma nadaljujemo desno (levo Vogel, Tolminski Kuk in planina Govnjač) po markirani poti v smeri koče pod Bogatinom. Naprej nas prijetna in povsem položna pot, v 15 minutah hoje pripelje do Planine na Kraju, sredi katere stoji koča pod Bogatinom.
Na drugi strani planine se v desno odcepi pot proti Planini za Skalo, mi pa nadaljujemo naravnost po široki mulatjeri v smeri Bogatinskega sedla in Krna. Pot naprej se prečno vzpne čez razmeroma strma pobočja Srednjega vrha, pri tem pa po desni strani obide dolino Gracije. Naprej se pot vzpne precej proti levi, kjer se povsem približa strmim pobočjem Bogatina. Sledi le še ovinek v desno in pot nas pripelje na Bogatinsko sedlo, s katerega se nam odpre lep pogled na Krn.
Na sedlu nadaljujemo naravnost v smeri Krna in Krnskega jezera (levo Bogatin in Mahavšček, desno Lanževica) po poti, ki se postopoma prične spuščati. Pot, ki poteka po stari vojaški mulatjeri, nas že po nekaj minutah spusta pripelje na pobočja, ki so deloma porasla z rušjem. Še nekoliko nižje se v levo odcepita dve poti, ki vodita na Krn (Krn mimo Vrha nad Peski in čez Batognico), mi pa v obeh primerih nadaljujemo naravnost po še naprej spuščajoči se poti. Naprej se pot položi, z leve pa se nam priključi pot z Malega Šmohorja. Sledi nekaj minut lahkotne hoje in pot nas pripelje na planino Duplje, kjer na razpotju nadaljujemo desno v smeri Lepene in Doma pri Krnskih jezerih (levo Krnsko jezero in Krn). Pot naprej nas vodi mimo planšarije, nato pa se razcepi na dva dela. Nadaljujemo po desni poti (leva pot vodi v Lepeno in se umakne Domu pri Krnskih jezerih), po kateri v nekaj minutah prispemo do že omenjenega planinskega doma.
zemljevid poti - Dom pri Krnskih jezerih
Ob poti: Dom na Komni (1520m), Koča pod Bogatinom (1513m), Bogatinsko sedlo (1803m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Krnsko jezero, Planina na Polju, Rdeči rob, Mali Šmohor, Veliki Šmohor, Bogatin, Vogel (nad Lepeno), Lanževica, Mahavšček, Veliki Lemež, Batognica, Vrh nad Peski, Gomiščkovo zavetišče na Krnu, Krn
Priporočamo: izleti z istega izhodišča, podobni izleti, panorama
Koča pri Savici - Dom pri Krnskih jezerih1
Koča pri Savici - Dom pri Krnskih jezerih68
Diskusija o izletu Koča pri Savici - Dom pri Krnskih jezerih
Enka28. 05. 2013
Živjo! Zanima me ali obstaja kakšna možnost krožne poti - se pravi povratek do Koče pri Savici po drugi poti. Pogoj je, da gre prav tako za lahko označeno potjezik.
otiv28. 05. 2013
Možnost krožne lahke poti je možna od Koče pod Bogatinom naprej.
velkavrh29. 05. 2013
Po drugi poti je možen povratek samo od Komne k koči pri Savici prek Komarče,samo gre za zahtevno pot in jo odsvetujem. Mimo koče pod Bogatinom pa gremo v vsakem primeru.Jaz grem običajno prek Komarče na Komno, nazaj pa prek serpentin. Edino ovinek za nazaj lahko naredimo na Bogatinskem sedlu in zavijemo na levo na Lanževico-nezahtevno in se od tu spustimo po drugi poti k koči pod Bogatinom-nezahtevno.Lep pozdrav!
SuzanaM29. 05. 2013
Lani sem naredila zelo lepo 2 dnevno turo in sicer:
1. dan
Slap Savica - Komna - Koča pod Bogatinom - Lepa Komna - Lanževica - Bogatinsko sedlo - Krnsko jezero
2. dan
Krnsko Jezero - Batognica (čez Peske)- Prehodci - Bogatisnko sedlo - Koča pod Bogatinom - Slap Savica.
Pot je nezahtevna, razgibana in zelo razgledna.

V enem dnevu pa sem šla
Slap Savica - Komna - Koča pod Bogatinom - Bogatinsko sedlo - Lanževica - Velika Baba (z velike Babe gre pot mimo doma pri Krskih jezerih) - Lepena - križišče glavne ceste Lepena/Trenta.
V času poletnih počitnic je vozil avtobus od Nove Gorice prek Vršiča do Ljubljane, tako da sem lahko v obe smeri šla z javnim prevozom (vlak, avtobus). Je pa od Doma Klemente Juga v Lepeni do križišča 6 km hoje večinoma po cesti.

SuzanaM29. 05. 2013
Fotografije z drugega dneva si lahko pogledate pod Forum/Trenutne razmere/Julijske Alpe/Batognica dne 2.5.2013.
Enka1. 06. 2013
Hvala vsem. Očitno je zadeva takšna kot sem predvidevala - kakšne prav pametne variante krožne poti ni, razen morda za kak krajši odsek. Tvoj 2. dan bi z veseljem uporabila, SuzanaM, samo bo v skupini nekaj precej vrtoglavih, ki bi jim znala biti Batognica prehud zalogaj zadrega.
sh1. 06. 2013
Batognica tudi vrtoglavim ne bi smela delati težav. Nanjo prideš s Krnske strani dejansko po stopnicah, proti Peskom pa tudi ni prepadno, zgoraj pa je čisto ravno. Vsaj kolikor imam jaz v spominu gre za lahko pot.
Enka1. 06. 2013
Ja, saj vem. Samo tisti, ki ni tako zelo vrtoglav, pač težko razumenasmeh. Bi peljali na Batognico nekoga, ki se mu je zdela skrajno neprijatenta pot čez Prode (Koča pri 7 jezerih - Vogar)?
ih_hihi22. 09. 2013
Zdravo! kakšen je časovni okvir hoje Savica-Krnsko jezero, do Komne čez Komarčo?
AndrejRibic22. 09. 2013
To pot sem prehodil julija 2013.
1 ura - savica , črno jezero čez komarčo
1,5 ure do Komne
1 ura od Komne do mulatjere na Bogatinskem sedlu
1,45 ure do koče na Krnskih jezerih.
Skupaj je bilo s postankom na Bogatinu realno še 1 urca zraven.
Skupno lahko računate na cca 6 ur s postankom,ki nudi lepe poglede na Krn in Julijce.
Pa dober tek nasmeh
mukl31. 08. 2014
Bolj kakor kakršnakoli graja, naj bo moje pisanje bolj v opozorilo tistim, ki med svojo pot po planinah, planirajo tudi postanek ali nemara nočitev v domu pei krnskih jezerih. Od se namreč ne boste mogli javiti svojim bližnjim, ker ni GSM signala. Zadeva se morda zdi precej obrobna, a, če se vračaš z visokogorja, sem skoraj prepričan, da so domači veseli tvojega klica in vesti, da si srečno prispel.
Pa varen korak.
Ruzowski31. 08. 2014
Do "signala" se pride po slabih 10 minutah hoje proti zgornji postaje žičnice. Tako, da kak sprehod pred spanjem ne škodi nikoli. mežikanje
mukl31. 08. 2014
No, jaz ga nisem našel niti tam, niti pri stebru in niti pri prvem stebru elektrike in hoje je več kakor slabih 10 minutvelik nasmeh
francimedved31. 08. 2014
Na dvorišču doma je, zadaj za zimsko sobo, ni močan a se da telefonirati.
serajko1. 09. 2014
vprašanje je , če govorita o istem ponudniku
Laščan1. 09. 2014
Pred slabim mesecem sem prenočeval tukaj in se domačim javil izpred zgornje postaje tovorne žičnice.Signal (za 040) je bil pred "barako", kjer so vem speljane "zajle" za v dolino. LP
mukl1. 09. 2014
Verjetno 040 dobiš, karšnkoli že je, Telekomovega pa nikakor ni in ni bilo.
serajko1. 09. 2014
Če na tel. piše da je možno klicati112 je signal enega operaterja prisoten. Če te možnosti ni pa ni nobenega signala
mukl1. 09. 2014
Fantje in dekleta, da ne bomo zašli! s svojim postom sem želel povedati le to, da komu prihranim živce, s čimer bolj mislim na tiste, ki čakajo na klic nekoga, ki se vrača s hribov. Jaz sem npr. nekomu, ker ga nisem mogel poklicati, odžrl noč, ker je to osebo pač skrbelo....
IgorZlodej1. 09. 2014
Dokaj dober signal je pri planini Duplje (041). Za nujne klice pa itak poskrbijo v domu zavijanje z očmi
mukl1. 09. 2014
Prav iz firbca sem naslednji dan spremljal kdaj se bo pojavil dovolj močan signal, tak, ki bo omogočil klic in to se je zgodilo šele malce pod bogatinskim sedlom, pa še tam je metalo ven, joj, zdej pa ne bom več komentiral, prisežem jezik
krn522. 01. 2018
Planinsko društvo Nova Gorica sporoča, da bo Planinski dom pri Krnskih jezerih odprt v zimskem času za daljše obdobje, natančneje od 17. februarja do 3. aprila 2018.Za rezervacije in informacije kontaktirajte društveno pisarno v času uradnih ur torek in četrtek od 15. do 18. ure na tel. 05 30 23 030 ali preko e-pošte: planinskod.novagorica@siol.net. V času odprtja koče bomo dosegljivi direktno v koči na tel. 051 328 928 ali preko e-pošte: krnskoj@gmail.com.
krn528. 05. 2018
Sporočamo, da bo Planinski dom pri Krnskih jezerih odprt od sobote, 2. 6. 2018 dalje.

Dom bo dosegljiv na telefonski številki 051 328 928 ali na e-naslovu: krnskoj.gmail.com