gorovja / KaravankeŠoparjev vrh / Topla (Končnik) - Šoparjev vrh

Topla (Končnik) - Šoparjev vrh

Izhodišče: Topla (Končnik) (1155 m)
Cilj: Šoparjev vrh (1524 m)
Zemljevid: Koroška 1:50.000

a) Zapeljemo se v Črno na Koroškem, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Koprivne in doline Topla. V nadaljevanju se peljemo ob reki Meži, kjer nas pot vodi mimo odcepa v Podpeco, z glavne ceste pa zavijemo desno v križišču, kjer nas oznake za dolino Tople usmerijo desno. Sledi vožnja po omenjeni dolini, kjer se v desno odcepi nekaj poti na Peco, mi pa se po cesti zapeljemo do domačije Končnik, oz. še nekoliko naprej do manjšega križišča ob obeležju NOB (obeležje je desno nad cesto), kjer na primernem mestu parkiramo.
b) Zapeljemo se v Solčavo, nato pa sledimo oznakam za Črno na Koroškem. Sledi nekaj kilometrov vzpona, nato pa še nekaj spusta, da dosežemo dolino reke Meže. Ko dosežemo omenjeno dolino, pa iz križišča pri oznaki ceste 4 km, zavijemo levo v dolino Tople.Sledi vožnja po omenjeni dolini, kjer se v desno odcepi nekaj poti na Peco, mi pa se po cesti zapeljemo do domačije Končnik, oz. še nekoliko naprej do manjšega križišča ob obeležju NOB (obeležje je desno nad cesto), kjer na primernem mestu parkiramo.

Iz križišča ob obeležju NOB nadaljujemo po levi cesti (cesta, ki vodi naravnost se pri bližnji hiši konča, oz. se spremeni v kolovoz), ob kateri opazimo znak, da bomo pot nadaljevali po gozdni cesti. Cesta nas hitro popelje na drugo stran potoka Topla, kjer se razcepi.
Nadaljujemo po desni cesti v smeri Koprivne (leva cesta vodi do lovske koče), ki se vzpenja skozi gozd ter nas po nekaj minutah pripelje do leve serpentine, kjer je tudi manjše križišče. V levo se nadaljuje vozna cesta proti Koprivni, mi pa se v izogib hoje po cesti, usmerimo na desno cesto, s katere gremo že po nekaj korakih levo na deloma travnat kolovoz. Po krajšem zmernem vzponu nas pot pripelje v gozd, kjer se priključimo na širši kolovoz, mi pa mu sledimo v levo. V nadaljevanju ima kolovoz nekaj manjših razpotij, kjer izbiramo širše poti. Dokaj strm kolovoz se v bližini lesenega znamenja (križa), vrne na prej omenjeno vozno cesto, ki vodi proti Koprivni.
Omenjeni cesti sledimo v desno, nato pa na nekakšni razširitvi, kjer se nahaja snegomer, nadaljujemo levo, na kolovoz, ki vodi proti Šoparjevemu vrhu. Kolovoz hitro preide v strnjen gozd, mi pa nato neoznačeni poti sledimo do bližnjega Šoparjevega vrha, s katerega se nam odpre lep pogled proti Peci in Topli.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (november).

Ob poti: Preval (1413m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Čofatijev vrh (35 min)
Topla (Končnik) - soparjev_vrh1 Topla (Končnik) - soparjev_vrh2 Topla (Končnik) - soparjev_vrh3 Topla (Končnik) - soparjev_vrh4 Topla (Končnik) - soparjev_vrh5 Topla (Končnik) - soparjev_vrh6 Topla (Končnik) - soparjev_vrh7 Topla (Končnik) - soparjev_vrh8 Topla (Končnik) - soparjev_vrh9 Topla (Končnik) - soparjev_vrh10 Topla (Končnik) - soparjev_vrh11 Topla (Končnik) - soparjev_vrh12 Topla (Končnik) - soparjev_vrh13 Topla (Končnik) - soparjev_vrh14 Topla (Končnik) - soparjev_vrh15 Topla (Končnik) - soparjev_vrh16 Topla (Končnik) - soparjev_vrh17 Topla (Končnik) - soparjev_vrh18 Topla (Končnik) - soparjev_vrh19 Topla (Končnik) - soparjev_vrh20 Topla (Končnik) - soparjev_vrh21 Topla (Končnik) - soparjev_vrh22 Topla (Končnik) - soparjev_vrh23 Topla (Končnik) - soparjev_vrh24 Topla (Končnik) - soparjev_vrh25 Topla (Končnik) - soparjev_vrh26 Topla (Končnik) - soparjev_vrh27 Topla (Končnik) - soparjev_vrh28 Topla (Končnik) - soparjev_vrh29 Topla (Končnik) - soparjev_vrh30 Topla (Končnik) - soparjev_vrh31 Topla (Končnik) - soparjev_vrh32 Topla (Končnik) - soparjev_vrh33 Topla (Končnik) - soparjev_vrh34 Topla (Končnik) - soparjev_vrh35 Topla (Končnik) - soparjev_vrh36 Topla (Končnik) - soparjev_vrh37
Diskusija o izletu Topla (Končnik) - Šoparjev vrh ()