Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaResje nad Štorami / Štore - Resje nad Štorami

Štore - Resje nad Štorami (skozi Bojanski graben in mimo Vrunčevega doma)

Izhodišče: Štore (240 m)
Cilj: Resje nad Štorami (567 m)
Ime poti: skozi Bojanski graben in mimo Vrunčevega doma
Zemljevid: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Avtor: bruny

Štore dosegljive idealno s pomočjo železnice. Po cesti...zapustite avtocesto v Celju in se praktično v centru Celja usmerite proti Štoram oziroma Šentjurju. Avtomobil parkirate v bližini železniške postaje Štore, kjer je na voljo dovolj parkirnih mest in tudi začetek označene planinske poti.

Začetek poti je pri železniški postaji v Štorah. Napotimo se preko Voglajne, kjer nas smerna tabla takoj napoti desno in kmalu zatem naravnost praktično skozi območje stare štorske železarne. Po asfaltni cesti nadaljujemo v spodnjem delu ob Bojanskem jarku do novega razcepa poti, kjer nadaljujemo naravnost, levo pot čez Žlajfo. Kmalu cesta zavije ostro levo nekoliko v hrib, se ponovno zravna ob športnem igrišču v Pečovju in za nekaj vrstnimi hišami/verjetno nekoč rudarska kolonija zavijemo levo na gozdno cesto, ki preide v gozdno pot. Desno se odcepi pot ,,mimo Marije,, medtem ko nadaljujemo levo po soteski Bojanskega grabna neposredno ob potoku. Nadaljujemo levo višje v bolj ostrem vzponu in kmalu po prihodu iz gozda ponovno levo na gozdno cesto, kjer se kmalu z leve priključi pot čez Žlajfo.
Nadaljujemo desno višje v pašniško-travniškem delu in gozdnem delu. Kmalu dosežemo razpotje poti imenovano Ramanca. Nadaljujemo ostro levo, to je sedaj tudi pot XIV. divizije, v smeri Vrunčev dom oziroma Resevna, desno vod pot proti Alminemu domu na Svetini. Kmalu dosežemo asfaltno cesto, naselje hiš in vikendov ob cesti ter Vrunčev, danes Lovski dom na Svetini. Nadaljujemo nekoliko navzdol do kapele ob poti in podaljšamo levo navzdol do razpotja Dobošek.
Pri razpotju Dobošek zavijemo desno in pod domačijo preko travniške planjave se spustimo navzdol po gozdni poti mimo čebelnjaka in dosežemo asfaltno cesto Štore - Svetina. Po asfaltni cesti nadaljujemo dobrih sto metrov navzdol in nato skozi predel imenovan Mrzla planina mimo šestih, sedmih domačij po asfaltni cesti do odcepa levo v gozd, kjer sledimo prijetni gozdni planinski poti. Ob ponovnem stiku z asfaltno cesto nadaljujemo do Slemen, kjer zavijemo levo navzgor ob domačiji. Asfaltni cesti sledimo nekje tristo metrov navzgor in dosežemo domačijo neposredno pod vrhom, pomnik NOB in po nekaj metrih v gozdu tudi vrh Resje. Vrh ni označen.
Skupna dolžina poti iz Štor je okoli 8 kilometrov, 670 višinskih metrov in 340 negativnih višinskih metrov.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Celjska koča (1 h 45 min), Resevna (30 min), Almin dom na Svetini (30 min), Vrunčev dom na Svetini (15 min), Veliki vrh nad Svetino (1 h 15 min), Tolsti vrh nad Celjsko kočo (1 h 15 min)
Štore - resje_nad_storami1
Štore - resje_nad_storami55
Štore - resje_nad_storami56
Štore - resje_nad_storami57
Diskusija o izletu Štore - Resje nad Štorami (skozi Bojanski graben in mimo Vrunčevega doma)