gorovja / Kamniško Savinjske AlpeHotel Krvavec / Spodnja postaja žičnice na Krvavec - Hotel Krvavec

Spodnja postaja žičnice na Krvavec - Hotel Krvavec

Izhodišče: Spodnja postaja žičnice na Krvavec (602 m)
Cilj: Hotel Krvavec (1600 m)
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

a) Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Vodice, nato pa z vožnjo nadaljujemo do prvega semaforiziranega križišča v Vodicah, kjer nadaljujemo levo v smeri Cerkelj na Gorenjskem in Brnika. Ko prispemo do glavnega krožišča na Spodnjem Brniku z vožnjo nadaljujemo v smeri Cerkelj in smučišča Krvavec. Pri koncu kraja Cerklje na Gorenjskem zapustimo glavno cesto, ki se nadaljuje proti Velesovem in Visokem in z vožnjo nadaljujemo rahlo desno na cesto v smeri smučišča Krvavec. Parkiramo na velikem urejenem parkirišču ob spodnji postaji krožno-kabinske žičnice na Krvavec.
b) Z avtoceste Jesenice - Ljubljana se usmerimo na izvoz Kranj - vzhod, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Brniku, Komendi in Mengšu. Ko prispemo do glavnega krožišča na Spodnjem Brniku z vožnjo nadaljujemo v smeri Cerkelj in smučišča Krvavec. Pri koncu kraja Cerklje na Gorenjskem zapustimo glavno cesto, ki se nadaljuje proti Velesovem in Visokem in z vožnjo nadaljujemo rahlo desno na cesto v smeri smučišča Krvavec. Parkiramo na velikem urejenem parkirišču ob spodnji postaji krožno-kabinske žičnice na Krvavec.

Od spodnje postaje krožno-kabinske žičnice na Krvavec kratek čas nadaljujemo po asfaltni cesti, ki vodi proti Štefanji Gori, mi pa jo že kmalu zapustimo, saj na začetku levega ovinka nadaljujemo desno na makadamsko cesto, ob kateri opazimo oznake za Davovec, grobišče borcev NOB nad Davovcem in Krvavec. Slabša makadamska cesta se nadaljuje ob potoku Reka, mi pa po dolini nadaljujemo do mesta, kjer markirana pot proti Davovcu in Krvavcu zavije levo. Tu ob poti opazimo oznake, da nam nasproti lahko pridejo kolesarji, saj del poti v nadaljevanju poteka po trasi kolesarske "downhill" proge. Pot naprej se vzpenja skozi gozd in se dokaj strmo vzpenja. Višje nas pot pripelje do v glavnem zapuščenega zaselka Davovec, kjer stoji nekaj hiš. Še nekoliko višje dosežemo sedlo Davovec, kjer se nam priključita še poti iz Štefanje Gore in Spodnje Kokre, mi pa nadaljujemo desno, sprva po kolovozu v smeri Planinskega doma na Gospincu. Dokaj zložen kolovoz nas nato vodi še mimo obeležja NOB, pot pa se za obeležjem v kratkem času nekajkrat razcepi. Na vseh razpotjih pazljivo sledimo markacijam, markirana pot pa kaj kmalu zapusti kolovoz ter se v nadaljevanju strmo vzpenja skozi strnjen gozd. Vse bolj strma pot nas višje pripelje do manjše razgledne točke, s katere se nam odpre pogled na krožno kabinsko žičnico, ki pelje na Krvavec. Pot se nato vrne v gozd in se vzpenja po poti, po kateri nam lahko nasproti pride kakšen turni kolesar (tu jih je kar precej; večji del imajo svojo traso, občasno pa je pot le ena). Ko pridemo iz gozda, pot preči pašno ograjo in nas za tem pripelje na cesto, katero dosežemo ob garažah teptalcev snega.
Tu nadaljujemo levo (desno zgornja postaja krožno-kabinske žičnice na Krvavec in Planinski dom na Gospincu - 1 minuta) po cesti, ki se nadaljuje ob poletnem parku Krvavec, nato pa preide v gozd, kjer nas vodi še mimo pustolovskega parka. Nad pustolovskim parkom prispemo še do Penziona Tia, za penzionom pa se v nekaj serpentinah povzpnemo do Hotela Krvavec, ki se nahaja levo od makadamske ceste.

Ob poti: Davovec (930m), Dom na Gospincu (1491m), Pension Tia (1550m)
Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec1 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec2 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec3 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec4 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec5 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec6 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec7 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec8 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec9 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec10 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec11 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec12 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec13 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec14 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec15 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec16 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec17 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec18 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec19 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec20 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec21 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec22 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec23 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec24 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec25 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec26 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec27 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec28 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec29 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec30 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec31 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec32 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec33 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec34 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec35 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec36 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec37 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec38 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec39 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec40 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec41 Spodnja postaja žičnice na Krvavec - hotel_krvavec42
Diskusija o izletu Spodnja postaja žičnice na Krvavec - Hotel Krvavec ()