Na Golčaju (690 m) se nahaja cerkev?

Sv. Valentina

Sv. Neže

Sv. Hieronima

Sv. Lucije

gorovja / Kamniško Savinjske AlpeKnezova planina / Robanov kot - Knezova planina

Robanov kot - Knezova planina

Izhodišče: Robanov kot (650 m)
Cilj: Knezova planina (1520 m)
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000

Zapeljemo se v Luče (do sem iz Mozirja ali čez Kranjski rak) in naprej proti Logarski dolini. V vasi Robanov kot nas oznake za alpsko dolino Robanov kot usmerijo levo. Usmerimo se na to cesto in ji sledimo do prvega parkirišča ob označevalnih tablah, kjer parkiramo. Naslednje parkirišče je slab km naprej a na tistem pobirajo parkirnino 2€.

Z označenega parkirišča nadaljujemo po asfaltirani cesti naprej, le ta pa nas kmalu pripelje do zadnjega javnega parkirišča (cena 2€). Tu je tudi znak, ki prepoveduje nadaljnjo vožnjo (krajinski park Robanov kot). Cesta, ki nato postane makadamska pa nas po nekaj minutah zložnega vzpona pripelje na križišče, kjer nadaljujemo ostro desno (naravnost Robanova planina - rampa). Cesti, ki se nato začne strmeje vzpenjati sledimo vse do kmetije Knez (do sem potrebujemo približno 1,5 ure).
Le nekaj metrov pred kmetijo je križišče, kjer nadaljujemo po levi cesti (možno tudi naravnost, a tu gremo čez dvorišče), kateri se po daljšem ovinku priključi tista čez dvorišče. Ob cesti pa nato po nekaj minutah hoje od kmetije, opazimo leseno planinsko tablo (na tabli piše Strelovec), ki nas usmeri levo rahlo navzdol na kolovoz. Kolovoz naprej preči manjši studenček, ki v sušnih dneh presahne, nato pa se začne vzpenjati večinoma skozi gozd in se višje spremeni v strmo peš pot, ki nato preči nekaj strmih pobočij. Pot nato preide v strnjen gozd, ki se konča z lepo razgledno točko (razgled na vrhove nad Robanovim kotom). Sledi prečenje rahlo poraščenih travnatih pobočij, nato pa gre pot v gozd za katerim stopimo na razgledno Knezovo planino.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Strelovec (30 min)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Robanov kot - knezova_planina1
Robanov kot - knezova_planina16
Robanov kot - knezova_planina17
Robanov kot - knezova_planina18
Diskusija o izletu Robanov kot - Knezova planina ()