gorovja / KaravankeKosmatica / Kosmatitza / Podnar / Bodenbauer - Kosmatica / Kosmatitza

Podnar / Bodenbauer - Kosmatica / Kosmatitza

Izhodišče: Podnar / Bodenbauer (1052 m)
Cilj: Kosmatica / Kosmatitza (1659 m)
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Zapeljemo se do mejnega prehoda Ljubelj in naprej na avstrijsko stran. Kmalu za tem, ko na levi strani ceste opazimo manjšo cerkev se levo odcepi cesta proti vasi Žabnica / Bodental. V križišču za vasjo Slovenji Plajberk / Windisch Bleiberg zavijemo levo proti Žabnici / Bodental. V Žabnici / Bodental pa pridemo do planinskih smerokazov za Celovško kočo / Klagenfurter Hütte levo in desno. Usmerimo se levo in se peljemo po cesti do konca asfalta, kjer na parkirišču v bližini pašnih ograj parkiramo.

S parkirišča se usmerimo na za promet zaprto gozdno cesto z oznakami »Marchenwiese«. Sprehajalna gozdna cesta nas skozi gozd v rahlem vzponu pripelje do prijetnega travnika, kjer se nam odpre lep razgled proti severnim stenam Vrtače in Palca. Naprej prečimo travnik po katerem je stezica težje sledljiva in na drugi strani poiščemo kolovoz, ki gre v gozd rahlo navzgor. Po nekajminutni hoji po kolovozu nas markacije usmerijo desno na peš pot, ki kmalu preči hudournik ob katerem se nato vzpenja. Pot se nato hudourniku umakne nekoliko v desno in nas pripelje na manjšo jaso, kjer nas markirana pot usmeri še nekoliko bolj desno. Pot naprej se strmeje vzpne in nas po dobrih 30 minutah hoje pripelje na razpotje, kjer nadaljujemo desno (levo Celovška koča). Pot naprej se rahlo vzpenja in nas mimo studenčka v nekaj minutah hoje pripelje na Vgrizevo planino, kjer stojita novejša in starejša koča in od koder se nam odpre lep razgled.
Novejšo in starejšo kočo obidemo po desni strani, nato pa zapustimo markirano pot in nadaljujemo rahlo levo na neoznačeno pot, ki se prične vzpenjati po travnatem pobočju. Višje dosežemo greben in v nekaj minutah nadaljnje hoje dosežemo vrh Kosmatice.
Podnar - Vgrizeva planina 1:30, Vgrizeva planina - Kosmatica 0:15.

Ob poti: Vgrizeva planina / Ogrisalm (1569m)
Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza1 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza2 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza3 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza4 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza5 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza6 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza7 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza8 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza9 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza10 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza11 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza12 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza13 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza14 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza15 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza16 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza17 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza18 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza19 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza20 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza21 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza22 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza23 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza24 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza25 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza26 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza27 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza28 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza29 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza30 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza31 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza32 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza33 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza34 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza35 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza36 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza37 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza38 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza39 Podnar / Bodenbauer - kosmatica___kosmatitza40
Diskusija o izletu Podnar / Bodenbauer - Kosmatica / Kosmatitza ()