gorovja / Visoke TureMittelstation (Mölltaler Gletscher) / Parkplatz Innerfragant - Mittelstation (Mölltaler Gletscher)

Parkplatz Innerfragant - Mittelstation (Mölltaler Gletscher)

Izhodišče: Parkplatz Innerfragant (1230 m)
Cilj: Mittelstation (Mölltaler Gletscher) (2234 m)
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot
Zemljevid:

Od Karavanškega predora sledimo avtocesti proti Salzburgu do avtocestnega križišča kjer zavijemo levo proti Spittalu. Iz Spittala se peljemo proti Lienzu. Malo za tem ko se konča avtocesta, pri kraju Möllbrücke, zavijemo desno proti kraju Mallnitz in alpski cesti Großglockner. Tej cesti nato sledimo do kraja Kleindorf (malo za krajem Flattach) kjer nas oznake „Mölltaler Gletscher“ usmerijo desno na vzpenjajočo cesto proti spodnji postaji vzpenjače. Tej cesti nato sledimo vse do velikih parkirišč pri spodnji postaji vzpenjače.

Od parkirišča nadaljujemo po asfaltirani cesti, ki je zaprta za promet. Po kratkem vzponu po cesti nas smerokazi usmerijo desno na pešpot „Richard Helfer Weg“. Po pešpoti se tudi izognemo predorom na cesti skozi katere je hoja prepovedana.
Od razpotja se pričnemo nekoliko strmeje vzpenjati skozi gozd po razmeroma slabo uhojeni stezi. Višje se za krajši čas priključimo cesti nato pa ponovno zavijemo desno na pešpot, ki je označena z Knafeljčevimi markacijami. Pot se večinoma vzpenja skozi gozd in preči nekaj krajših jas. Kasneje nas pot pripelje na nekoliko strmejša pobočja s katerih se nam občasno odpre razgled na slapove potoka Astrombach na drugi strani strme doline. Na krajšem prečenju kjer je pobočje zelo strmo nam je v pomoč tudi vrv. Pot tu ni pretirano zahtevna, treba pa je biti pozoren saj lahko zaradi grmičevja in visoke trave ne opazimo, da je ob ozki poti pobočje zelo strmo. Pot nato s strmih pobočij zavije v levo in se prične nekoliko strmeje vzpenjati. Po takšni poti skozi gozd nato kmalu dosežemo gorsko cesto.
Nadaljujemo desno po cesti, ki se rahlo spušča in nas pripelje do označenega razpotja v bližini jezera Wurtenspeicher. Usmerimo se levo na kolovoz in po kratkem vzponu pridemo do jezera. V bližini jezera so tudi klopi in miza.
Kolovoz ki poteka ob jezeru se kmalu konča, mi pa se usmerimo levo na pešpot. Pot v nadaljevanju večinoma v rahlem vzponu preči pobočje nad jezerom proti severu, pri tem pa prečimo tudi nekaj manjših potočkov. Kasneje pot zavije nekoliko v levo in se za kratek čas vzpenja v ključih. Sledi prečenje nekoliko strmejšega pobočja, kjer obidemo manjši podor. Tu je potrebno tudi nekaj malega previdnosti. Kasneje vse bolj razgledna pot postane manj strma in poteka proti severu. Še vedno pa moramo biti pozorni kod hodimo saj je ob stezi kar nekaj globokih lukenj. Pot se nato malenkost spusti in nas pripelje v bližino jezera Mernigsee.
Tu pot zavije rahlo v desno ter preči potok, nato pa se prične vzpenjati po pobočju nad jezerom. Ponovno hodimo proti severu in kmalu prečimo pobočje pod sedežnico, ki pelje proti koči Weißseehaus. Pot nato zavije levo in sledi kratek vzpon po pobočju levo od smučišča. Kasneje pot poteka po smučišču in nas pripelje do gorske ceste kjer je razpotje.
Levo vodi cesta proti koči Weißseehaus, naravnost po smučišču vodi pešpot proti koči Duisburger Hütte, mi pa se usmerimo desno rahlo navzdol na cesto po kateri v nekaj deset metrih dosežemo vmesno postajo žičnice (Mittelstation), ki se nahaja ob jezeru Stübelesee. Pri postaji žičnice je tudi restavracija.

Ob poti: Wurtenspeicher (1695m), Mernigsee (2040m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Weißseehaus (20 min), Duisburger Hütte (50 min), Goldbergtauernkopf (2 h 20 min), Eisseehaus (1 h 30 min), Herzog Ernst Spitze (2 h 40 min), Alteck (3 h 20 min), Baumbachspitze (2 h 20 min), Schareck (2 h 35 min)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher1 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher2 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher3 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher4 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher5 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher6 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher7 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher8 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher9 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher10 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher11 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher12 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher13 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher14 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher15 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher16 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher17 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher18 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher19 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher20 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher21 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher22 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher23 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher24 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher25 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher26 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher27 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher28 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher29 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher30 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher31 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher32 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher33 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher34 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher35 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher36 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher37 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher38 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher39 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher40 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher41 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher42 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher43 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher44 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher45 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher46 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher47 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher48 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher49 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher50 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher51 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher52 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher53 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher54 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher55 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher56 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher57 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher58 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher59 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher60 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher61 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher62 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher63 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher64 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher65 Parkplatz Innerfragant - mittelstation_molltaler_gletscher66
Diskusija o izletu Parkplatz Innerfragant - Mittelstation (Mölltaler Gletscher) ()