gorovja / Visoke TureHerzog Ernst Spitze / Parkplatz Innerfragant - Herzog Ernst Spitze

Parkplatz Innerfragant - Herzog Ernst Spitze

Izhodišče: Parkplatz Innerfragant (1230 m)
Cilj: Herzog Ernst Spitze (2933 m)
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot
Zemljevid:

Od Karavanškega predora sledimo avtocesti proti Salzburgu do avtocestnega križišča kjer zavijemo levo proti Spittalu. Iz Spittala se peljemo proti Lienzu. Malo za tem ko se konča avtocesta, pri kraju Möllbrücke, zavijemo desno proti kraju Mallnitz in alpski cesti Großglockner. Tej cesti nato sledimo do kraja Kleindorf (malo za krajem Flattach) kjer nas oznake „Mölltaler Gletscher“ usmerijo desno na vzpenjajočo cesto proti spodnji postaji vzpenjače. Tej cesti nato sledimo vse do velikih parkirišč pri spodnji postaji vzpenjače.

Od parkirišča nadaljujemo po asfaltirani cesti, ki je zaprta za promet. Po kratkem vzponu po cesti nas smerokazi usmerijo desno na pešpot „Richard Helfer Weg“. Po pešpoti se tudi izognemo predorom na cesti skozi katere je hoja prepovedana.
Od razpotja se pričnemo nekoliko strmeje vzpenjati skozi gozd po razmeroma slabo uhojeni stezi. Višje se za krajši čas priključimo cesti nato pa ponovno zavijemo desno na pešpot, ki je označena z Knafeljčevimi markacijami. Pot se večinoma vzpenja skozi gozd in preči nekaj krajših jas. Kasneje nas pot pripelje na nekoliko strmejša pobočja s katerih se nam občasno odpre razgled na slapove potoka Astrombach na drugi strani strme doline. Na krajšem prečenju kjer je pobočje zelo strmo nam je v pomoč tudi vrv. Pot tu ni pretirano zahtevna, treba pa je biti pozoren saj lahko zaradi grmičevja in visoke trave ne opazimo, da je ob ozki poti pobočje zelo strmo. Pot nato s strmih pobočij zavije v levo in se prične nekoliko strmeje vzpenjati. Po takšni poti skozi gozd nato kmalu dosežemo gorsko cesto.
Nadaljujemo desno po cesti, ki se rahlo spušča in nas pripelje do označenega razpotja v bližini jezera Wurtenspeicher. Usmerimo se levo na kolovoz in po kratkem vzponu pridemo do jezera. V bližini jezera so tudi klopi in miza.
Kolovoz ki poteka ob jezeru se kmalu konča, mi pa se usmerimo levo na pešpot. Pot v nadaljevanju večinoma v rahlem vzponu preči pobočje nad jezerom proti severu, pri tem pa prečimo tudi nekaj manjših potočkov. Kasneje pot zavije nekoliko v levo in se za kratek čas vzpenja v ključih. Sledi prečenje nekoliko strmejšega pobočja, kjer obidemo manjši podor. Tu je potrebno tudi nekaj malega previdnosti. Kasneje vse bolj razgledna pot postane manj strma in poteka proti severu. Še vedno pa moramo biti pozorni kod hodimo saj je ob stezi kar nekaj globokih lukenj. Pot se nato malenkost spusti in nas pripelje v bližino jezera Mernigsee.
Tu pot zavije rahlo v desno ter preči potok, nato pa se prične vzpenjati po pobočju nad jezerom. Ponovno hodimo proti severu in kmalu prečimo pobočje pod sedežnico, ki pelje proti koči Weißseehaus. Pot nato zavije levo in sledi kratek vzpon po pobočju levo od smučišča. Kasneje pot poteka po smučišču in nas pripelje do gorske ceste kjer je razpotje.
Desno rahlo navzdol je le nekaj deset metrov do vmesne postaje žičnice (Mittelstation), naravnost po smučišču vodi pešpot proti koči Duisburger Hütte, mi pa se usmerimo levo na cesto proti koči Weißseehaus, ki jo lahko že vidimo pred seboj. Od razpotja se vzpenjamo po razgledni asfaltirani cesti ob kateri se v poletnih mesecih pase živina. Po razgledni cesti nato kmalu dosežemo kočo Weißseehaus.
Od koče nadaljujemo po cesti, ki se rahlo spusti in nato za kratek čas poteka ob jezeru Weißsee. Cesta se nato ponovno prične vzpenjati in zavije nekoliko v desno ter nas pripelje do velikega umetnega jezera Hochwurtenspeicher. Cesta nas po robu jeza pripelje na desno stran jezera kjer se asfaltirana cesta konča.
Tu se desno odcepi pešpot proti koči Duisburger Hütte, mi pa nadaljujemo po makadamski cesti ob jezeru. Kmalu pridemo do križišča, kjer se desno odcepi še cesta proti koči Duisburger Hütte. Mi še naprej nadaljujemo po levi položni cesti, ki ves čas poteka ob jezeru. Ob lepih razgledih na vrhove nad jezerom nas cesta pripelje na severno stran jezera kjer je več razpotij.
Mi se usmerimo desno (proti severovzhodu) za oznakami „Fraganter Scharte“. Pot od razpotja nekaj časa poteka po smučišču ob potoku nato pa zavije odločno v levo in se prične strmeje vzpenjati. Ko se nekoliko približamo strmejšim pobočjem pot zavije v desno in se nato prečno vzpenja vse do škrbine Fraganter Scharte kjer je razpotje.
Na škrbini kjer se nam odpre pogled proti severu ter vrhu Hoher Sonnblick se usmerimo desno za oznakami „Herzog-Ernst, Schareck“. Od razpotja pot poteka proti severovzhodu in se večinoma v ključih vzpenja po pobočju vrha Herzog Ernst Spitze. Višje postane skalnato pobočje po katerem se vzpenjamo za odtenek bolj strmo, vzpon pa je še vedno razmeroma nezahteven. Po takšni poti nato kmalu dosežemo že omenjeni vrh Herzog Ernst Spitze.

Ob poti: Wurtenspeicher (1695m), Mernigsee (2040m), Mittelstation (Mölltaler Gletscher) (2234m), Weißseehaus (2381m), Weißsee (2365m), Hochwurtenspeicher (2417m), Fraganter Scharte (2753m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Schareck (1 h)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze1 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze2 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze3 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze4 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze5 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze6 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze7 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze8 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze9 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze10 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze11 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze12 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze13 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze14 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze15 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze16 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze17 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze18 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze19 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze20 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze21 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze22 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze23 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze24 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze25 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze26 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze27 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze28 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze29 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze30 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze31 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze32 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze33 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze34 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze35 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze36 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze37 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze38 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze39 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze40 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze41 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze42 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze43 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze44 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze45 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze46 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze47 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze48 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze49 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze50 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze51 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze52 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze53 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze54 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze55 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze56 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze57 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze58 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze59 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze60 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze61 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze62 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze63 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze64 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze65 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze66 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze67 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze68 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze69 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze70 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze71 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze72 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze73 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze74 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze75 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze76 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze77 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze78 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze79 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze80 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze81 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze82 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze83 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze84 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze85 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze86 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze87 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze88 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze89 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze90 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze91 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze92 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze93 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze94 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze95 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze96 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze97 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze98 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze99 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze100 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze101 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze102 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze103 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze104 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze105 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze106 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze107 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze108 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze109 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze110 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze111 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze112 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze113 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze114 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze115 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze116 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze117 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze118 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze119 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze120 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze121 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze122 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze123 Parkplatz Innerfragant - herzog_ernst_spitze124
Diskusija o izletu Parkplatz Innerfragant - Herzog Ernst Spitze ()