gorovja / Visoke TureDuisburger Hütte / Parkplatz Innerfragant - Duisburger Hütte

Parkplatz Innerfragant - Duisburger Hütte

Izhodišče: Parkplatz Innerfragant (1230 m)
Cilj: Duisburger Hütte (2572 m)
Zahtevnost: delno zahtevna označena pot
Zemljevid:

Od Karavanškega predora sledimo avtocesti proti Salzburgu do avtocestnega križišča kjer zavijemo levo proti Spittalu. Iz Spittala se peljemo proti Lienzu. Malo za tem ko se konča avtocesta, pri kraju Möllbrücke, zavijemo desno proti kraju Mallnitz in alpski cesti Großglockner. Tej cesti nato sledimo do kraja Kleindorf (malo za krajem Flattach) kjer nas oznake „Mölltaler Gletscher“ usmerijo desno na vzpenjajočo cesto proti spodnji postaji vzpenjače. Tej cesti nato sledimo vse do velikih parkirišč pri spodnji postaji vzpenjače.

Od parkirišča nadaljujemo po asfaltirani cesti, ki je zaprta za promet. Po kratkem vzponu po cesti nas smerokazi usmerijo desno na pešpot „Richard Helfer Weg“. Po pešpoti se tudi izognemo predorom na cesti skozi katere je hoja prepovedana.
Od razpotja se pričnemo nekoliko strmeje vzpenjati skozi gozd po razmeroma slabo uhojeni stezi. Višje se za krajši čas priključimo cesti nato pa ponovno zavijemo desno na pešpot, ki je označena z Knafeljčevimi markacijami. Pot se večinoma vzpenja skozi gozd in preči nekaj krajših jas. Kasneje nas pot pripelje na nekoliko strmejša pobočja s katerih se nam občasno odpre razgled na slapove potoka Astrombach na drugi strani strme doline. Na krajšem prečenju kjer je pobočje zelo strmo nam je v pomoč tudi vrv. Pot tu ni pretirano zahtevna, treba pa je biti pozoren saj lahko zaradi grmičevja in visoke trave ne opazimo, da je ob ozki poti pobočje zelo strmo. Pot nato s strmih pobočij zavije v levo in se prične nekoliko strmeje vzpenjati. Po takšni poti skozi gozd nato kmalu dosežemo gorsko cesto.
Nadaljujemo desno po cesti, ki se rahlo spušča in nas pripelje do označenega razpotja v bližini jezera Wurtenspeicher. Usmerimo se levo na kolovoz in po kratkem vzponu pridemo do jezera. V bližini jezera so tudi klopi in miza.
Kolovoz ki poteka ob jezeru se kmalu konča, mi pa se usmerimo levo na pešpot. Pot v nadaljevanju večinoma v rahlem vzponu preči pobočje nad jezerom proti severu, pri tem pa prečimo tudi nekaj manjših potočkov. Kasneje pot zavije nekoliko v levo in se za kratek čas vzpenja v ključih. Sledi prečenje nekoliko strmejšega pobočja, kjer obidemo manjši podor. Tu je potrebno tudi nekaj malega previdnosti. Kasneje vse bolj razgledna pot postane manj strma in poteka proti severu. Še vedno pa moramo biti pozorni kod hodimo saj je ob stezi kar nekaj globokih lukenj. Pot se nato malenkost spusti in nas pripelje v bližino jezera Mernigsee.
Tu pot zavije rahlo v desno ter preči potok, nato pa se prične vzpenjati po pobočju nad jezerom. Ponovno hodimo proti severu in kmalu prečimo pobočje pod sedežnico, ki pelje proti koči Weißseehaus. Pot nato zavije levo in sledi kratek vzpon po pobočju levo od smučišča. Kasneje pot poteka po smučišču in nas pripelje do gorske ceste kjer je razpotje.
Desno rahlo navzdol je le nekaj deset metrov do vmesne postaje žičnice (Mittelstation), levo vodi cesta proti koči Weißseehaus, mi pa prečimo cesto in nadaljujemo naravnost po smučišču. Pot po smučišču se prične nekoliko strmeje vzpenjati odpirati se nam prične tudi razgled proti jezeru Weißsee. Pot počasi zavija v desno in nas pripelje na nekoliko položnejši del smučišča. Z leve se nam dokaj neopazno priključi pot od ceste, ki poteka ob jezeru Hochwurtenspeicher. Tu pot s smučišča zavije v desno na stezo, ki nas pripelje v bližino krožno kabinske žičnice. V nadaljevanju pot poteka rahlo levo od žičnice in sledi še zadnji vzpon do koče Duisburger Hütte od koder je zelo lep razgled na okoliške vrhove in jezera.

Ob poti: Wurtenspeicher (1695m), Mernigsee (2040m), Mittelstation (Mölltaler Gletscher) (2234m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Eisseehaus (40 min), Baumbachspitze (1 h 30 min), Schareck (1 h 45 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte1 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte2 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte3 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte4 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte5 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte6 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte7 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte8 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte9 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte10 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte11 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte12 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte13 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte14 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte15 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte16 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte17 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte18 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte19 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte20 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte21 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte22 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte23 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte24 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte25 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte26 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte27 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte28 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte29 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte30 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte31 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte32 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte33 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte34 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte35 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte36 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte37 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte38 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte39 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte40 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte41 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte42 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte43 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte44 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte45 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte46 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte47 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte48 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte49 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte50 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte51 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte52 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte53 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte54 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte55 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte56 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte57 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte58 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte59 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte60 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte61 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte62 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte63 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte64 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte65 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte66 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte67 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte68 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte69 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte70 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte71 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte72 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte73 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte74 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte75 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte76 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte77 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte78 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte79 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte80 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte81 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte82 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte83 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte84 Parkplatz Innerfragant - duisburger_hutte85
Diskusija o izletu Parkplatz Innerfragant - Duisburger Hütte ()